במה אנחנו צופים הסופ"ש?

Y. Welis

New member
'דרקולה ההתחלה' (Dracula Untold). בלילה. כשיהיה גשם

מקוה לטוב. ביקורת בהמשך.
&nbsp
אגב ממליץ למי שמחפש משהו קליל בנושא, על 'ואן הלסינג', שמלאו לו עשור השנה - יו ג'קמן בתפקיד מחסל הערפדים, מול ג'קיל/הייד, פרנקנשטיין (= היצור) וכמובו דרקולה. אפקטיבי, מהנה, קר ומחשמל. מדהים שלא נעשה עדיין משהו נחמד כמוהו בנושא הזה (וסידרת 'מלחמת האופל' לא נחשבת - למרות סיפור סביר, בגלל הקאסט).
&nbsp
ב-TV - אחרי strain אין משהו דומה, ומצער ש'סליפי הולו' נחלשה בעונה ה-2. אפילו 'רזורקשן' איבדה הרבה בעונה הזו (אפילו לא מד"ב).
 

מיכאל ג

New member
ואן הלסינג היה הדבר הנוראי ביותר שראיתי בקולנוע

סרט איום ונורא ברמות שקשה לתאר. היו דברים גרועים יותר בהיסטוריה של הקולנוע, אבל לא משהו שאשכרה שילמתי עבורו וראיתי באולם. החווייה הכוללת היתה שלילית - זה היה יותר גרוע משיעמום, זה היה סבל אקטיבי מלראות את הדברים על המסך, החל בהתעללות במיתוסים ידועים, המשך בויזואליה איומה (כלות דרקולה למשל, והעיצוב המוגזם של כל דבר אחר), וכלה בפסקול רועש ברמות בלתי אפשריות. נקודת האור היחידה היתה רגע אחד בסצינת אולם הנשפים.
ולפי כל הביקורות על דרקולה ההתחלה, זה לא אמור להיות טוב יותר.
 

Y. Welis

New member
דווקא עובר יפה על המסך הקטן. הפרנקנ' נחמד במיוחד

וג'קמן עדיף לטעמי כאן מאשר כוולברין החדגוני.
&nbsp
לטעמי דרקולה המוצלח באמת היה בעונה 4 (או 3) של 'באפי' - שקט ומעודן. יותר קרוב למקור.
 

Y. Welis

New member
הראשי היה מוכר לי - זה בארד מטרילוגיית ה'הוביט'. הולך על

הקלף של הגיבור הביניימי המסוקס, 15 שנה אחרי מורטנסן, וצעיר יותר מכפי שמורטנסן היה בטרילוגיה המקורית. מדהים איך מוצאים אותם - כמו נערי כפר שנעשו לאבירים (די דומה לראשי מה-seeker). מתאימים רק לזה.
&nbsp
הוא די סביר לתפקיד וכן גם צ'ארלס דאנס, אבל הסיפור כולל כמה פערים מטרידים ומיותרים. אלמלא הם - היה יכול להיות טוב יותר, אבל היה צריך גם במאי רציני שיאבק על סוף שונה שראוי יותר. לבמאים מהדרג הנמוך אין עניין בסיפור קוהרנטי.
&nbsp
אפשר לראות על המסך הקטן. מומלץ במיוחד לפני נסיעה לטורקיה...
 

MonicaF

New member
Interstellar

סוף סוף ראיתי את הסרט.
ספוילרים בהמשך.

בסוף הסרט יצאתי עם תחושה כאילו קופר וברנד הבת הם מעין אלים. הם נעים בזמן ובחלל וכביכול הזמן חולף לידם ולא נוגס בהם.
הפתרון של "הם" בתור בני אדם מהעתיד הרחוק מאד, היה מעט מאולץ אבל גם יפה. הזכיר לי את הפילוסופים של מאות 17-18 שהגישו רעיונות יפים וכשלא מצאו דבר לוגי לסכם את המסות שלהם, אמרו שזה מעשה אלוהים. אז הפעם במקום דאוס אקס מקינה היה לנו אדם-אקס-מקינה.
מייקל קיין - אני אוהבת אותו אבל ניתן היה לוותר עליו הפעם ולהביא שחקן אחר במקומו.
בבית אחרי הסרט השתעשענו עם קטעים מהסרט - בוא דבר אלי מעבר לקיר/ספרים - מה שאומר מבחינתי שהוא גם נגע בנו.
שלוש שעות ועומס מידע לא היטיבו עם הבנתי לכן לא היה לי ברור למה מאן עשה את מה שעשה, אבל בבוקר קראתי את התקציר והבנתי. עד שקראתי את התקציר חייתי ברושם (ולא הייתי שלמה עמו) שמאן עשה את אשר עשה כדי להביא את קופר למצב שימצא את הפתרון להציל את אנשי כדור הארץ. כאילו דחף אותו לקיר והכעיס אותו, מתוך התבססות על כך שהורה, ידע להשתמש הכי נכון בנטיה ההשרדותית שלו ובאהבתו לצאצאיו.
אהבתי גם את הנסיון של ברנד הבת לתאר אהבה מה היא. למרות שזה גם הצחיק אותי
 

Arthur Dentist

New member
אז... אין עלילה?

3 שעות וכל מה שקורה זה אנשים מרחפים בחלל וקורים להם דברים מתחומים שבסמכות משרד הדתות והרווחה / עו"ס?
 

avivs

New member
ממש לא.

יש המול עלילה, ולפעמים יותר מדי עלילה.
יש את נקודת המבט של הצוות בחלל, של הבת שנשארה מאחור, של הפרופסור שמנסה לפתור איזו משוואה.
בהחלט מרגיש שקורה שם המון.
&nbsp
סרט מעולה.
 
למעלה