וכן את Self-Less החדש. חביב, אבל לא הרבה יותר
נראה כסיפור שהיה מתאים לסרט קטן יותר וצדדי (כמו פרה-דסטיניישן), עם כוכבים פחות מהשורה הראשונה, ותקציב קטן הרבה יותר.
 
במקום זה הוא נופח ללא צורך עם קאסט ותקציב (וקינגסלי לא מוסיף - לא חושב שעשה משהו מעניין מאז האינדי 'beautiful beast') ומהאמצע כבר ניתן לנחש מה יהיה הסוף.
 
הפשטנות שהיתה מתאימה לסרט עצמאי וקטן, לא מתאימה לסרט מתוקצב וארוך. מתבקש יותר תיחכום ורמזים (הילד עם הרכבת - התבקש שיופיע לפני), וקצת להרחיב על ה'מדע'. צריך עוד טכנו-באבל מהסוג של קאמרון.
 
כי בלעדי העיסוק במדע והשלכותיו, המד"ב שבסרט משרת מסר מוסרי נטו, ולא יותר מזה; הרעיון עובר לאחור ומאבד מחשיבותו.
 
ניתן היה גם לגלות את היכולות הפיזיות בשלב מוקדם יותר: זה פיספוס של במאי מתחיל: גילוי הדרגתי היה משפר את הכיפיות ומונע פיתרונות של נס.
 
יש שם אגב צילום מעניין ומקורי, שמעביר טוב נופים. גם ראוי לפיתוח.