ייעוץ חינוכי לילדים עם הפרעת קשב

ייעוץ חינוכי לילדים עם הפרעת קשב


הייעוץ החינוכי-התנהגותי הוא בעל חשיבות עליונה בטיפול הרב מערכתי היעיל בהפרעת קשב וריכוז, והיועצים החינוכיים כאן כדי לענות על שאלותיכם בנושאים:
א. אבחון דידקטי ופסיכו-דידקטי
ב. הוראה מתקנת ואיסטרטגיות למידה לילד עם הפרעות קשב.
ג. ויסות ושליטה בהתנהגות
ד. מוכנות ובשלות ללמידה בגילאים השוניםה. עזרת מערכת החינוך לתלמיד לקוי הלמידה
ו. בניית מערך תמיכה הורי וחינוכי לילדנו.
ז. מתי כדאי אימון אישי ומתי טיפול התנהגותי?
הנכם מוזמנים להפנות את שאלותיכם למומחי הפורום בלחיצה על 'הוספת תגובה' להודעה זו
א. אבחון דידקטי ופסיכו-דידקטי
ב. הוראה מתקנת ואיסטרטגיות למידה לילד עם הפרעות קשב.
ג. ויסות ושליטה בהתנהגות
ד. מוכנות ובשלות ללמידה בגילאים השוניםה. עזרת מערכת החינוך לתלמיד לקוי הלמידה
ו. בניית מערך תמיכה הורי וחינוכי לילדנו.
ז. מתי כדאי אימון אישי ומתי טיפול התנהגותי?
אתם מוזמנים להפנות את שאלותיכם למומחי הפורום בלחיצה על 'הוספת תגובה' להודעה זו
 
הילדה חוזרת לקחת ריטלין

רופא הילדים נתן מרשם בלי לעשות חישוב האם המינון הישן מתאים.
ליום קצר הילדה, בת 14.5, רוצה ריטלין רגיל (חושבת שהיא צריכה לקחת כדור וחצי) וליום ארוך בביה"ס לקחת LA30.

הילדה שוקלת סביב ה-55 ק"ג.

האם המינונים האלו מתאימים לה?
 

zivadina

New member
אין חכם כבעל נסיון

1.5 ריטלין רגיל זה 15 מ"ג למשך עד 4 שעות..
LA30 זה 12.5 מ"ג למשך עד 8 שעות.
גודל המנה קובע אם יש השפעה, וסוג הכדור קובע את משך ההשפעה, כל אלה אצל הילדה הפרטית שלך.
 

zivadina

New member
על פניו המינון קצת נמוך ואפשר לבדוק

אם היא מרוכזת במשך כ-8 שעות, סימן שזה מספיק לה.
אם איננה מרוכזת או שפחות זמן, ייתכן שכדאי לבקש מן הרופא לעלות מעט.
 
למעלה