הפריסה היא וירטואלית ומבוצעת באמצעות כתבות PR , בפעימות...
הפריסה היא וירטואלית לגמרי ומבוצעת באמצעות כתבות PR על גבי מדייה דיגיטלית, במרחבי הסייברספייס ובפעימות שמשתנות בין פעם בכמה חודשים לבין מרווח של פעימה בכמה שנים. לפי הצורך של גיוס משקיעים. היתרון בפריסה זו הוא, שניתן למחזר את הכתבות, ואין צורך להתאמץ יותר מדי בלהמציא סיפור חדש. שיטת פריסה זו כבר נוסתה בהצלחה על ידי מיזם של סיפורי הסיבים של חח''י והיא עבדה כבר יותר משני עשורים.
גם במקרה הזה הדפוס נראה זהה:
כתבה מ 2017 :
מש' התקשורת: ניסויים בגלים מילימטריים גם לחברות אינטגרציה
https://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001204272
ומשנת 2014 :
Siklu הדגימה תשתית תקשורת מילימטרית בעלת יכולת התכווננות עצמית
https://techtime.co.il/2014/06/08/siklu-2/
ומסתבר שאפשר גם לשלב סיפור בתוך סיפור:
כתבה משנת 2013:
"100% סיבים אופטיים? אין דבר כזה"
יו"ר חברת סיקלו איציק קירשנבאום ממליץ לחברת ויה אירופה, שרוצה להקים תשתית תקשורת שכולה סיבים אופטיים, לבחון פתרונות אלחוטיים שיקצרו הליכים ויאפשרו לה לחבר לקוחות במהירות
https://www.calcalist.co.il/internet/articles/0,7340,L-3613357,00.html
נראה שמדובר על בדיחה מוצלחת, כי גם המספר צוחק מהסיפור זה.
רוצים גם להצטרף לבידור? תנסו להזמין את השירות המדובר ולהפוך ללקוח שלהם.