פרסום המסלול החדש

45degrees

New member
אתה משתמש בדמגוגיה בדוגמא שלך.

ברור שאף אחד לא קופץ לבריכה ריקה ראש.
מצד שני, בתור הרוכב היחיד כאן שרכב על כל המסלולים שהיו בארץ (חוץ מלטרון) מההתחלה, ואתה מכיר אותי ויודע כמה אני מקפיד על בטיחות: המסלול באילת היה הכי בטיחותי שרכבו בו סופרמוטו בישראל אי פעם.

צריך לומר את זה בפה מלא ובלי בושה. האירוע באילת היה הכי בטיחותי אי פעם.

יותר מזה, למרות מיעוט בזמן מסלול, המירוצים עצמם היו מאוד מעניינים לכל המשתתפים. היו קרבות אימים גם מקדימה, גם במרכז השדה וגם מאחורה. בשידורי הטלויזיה לא נתנו דגש על כלום פרט לחזית עצמה ולכן התקבל רושם אחר.

ולבסוף, אם היו מגיעים לאילת כ 20 מתחרים, עוד שנים היו מדברים על המירוץ שם בתור הדבר הכי טוב שהיה בישראל בספורט המוטורי אי פעם.

נכון, היו קשיים עם המירוץ באילת. אבל תסתכל רגע על השורה התחתונה: מתוך כ 100 דרישות שהסופרמוטו העביר למארגנים, אולי 3 דרישות לא קיבלו מענה... מעולם לא היה יחס כזה לסופרמוטו בשום מקום ובאף מסלול, לא מצד המארגנים ולא מצד הרשויות.

במבט לאחור (לא חוכמה גדולה), הקושי העיקרי עם המירוץ באילת היה להקפיץ את רמת המקצועיות בבת אחת למעלה לכל המתחרים. כבר במהלך המירוץ הוכחנו שהדבר אפשרי, לא כל כך מסובך, ותורם לאיכות המירוץ באופן ישיר. המסקנה היא שגם הקושי הכי גדול למתחרים, תרם בסופו של דבר לא מעט גם למתחרים וגם לתחרות עצמה.

עם כל הכבוד לאנדורו ולטריאל - האירועים האלו הם חד יומיים. הרבה יותר קלים לארגון והפקה וגם אינם מצריכים (עד כה) אישור מהרשויות או תמיכה. בתור מישהו שעושה לא מעט טריאל: מדובר על האירועים הכי קלים להפקה בכלל. כולה כמה חברים ביער עם כמה קונוסים על הרצפה וגמרנו.
 

bulb

New member
ואתה משתמש בפופוליזם

אין ספק שהבטיחות היא הדבר החשוב ביותר, אבל הכיף נמצא ב"Top 5" ואם המסלול לא כיפי (מכל סיבה שהיא - החל מאיכות האספלט, דרך הסגנון ועד ההתאמה ליחס ההעברה) אז זה לא שווה את הדלק.
דרך אגב, עם כל הכבוד לבטיחותת, המכולות באילת לא נראו עשויות מחומר סופג אנרגיה ולא משנה כמה תנפנף באישורי בטיחות שניתנו למסלול (ושנינו יודעים טוב מאוד איך דברים פועלים בארץ).
היו קרבות? כי ממרומי הספה, זה נראה כמו שעמום אחד גדול, מבלי לפגוע ברמת ההנאה של כל אחד מהמשתתפים (והאמן לי שראיתי מרוצים שונים בימי חלדי).
אתה אומר "אם ואם ואם", אבל במחבן התוצאה הסופית לא היו 20 מתחרים. במקום להסיק מסקנות, ישר קפצו כל מיני אנשים והפנו תלונות כלפי אלו שלא באו במקום לנסות ולבדוק מה הסיבות (ולמען האמת - גם כשאמרו להם במפורש, הם עדיין אטמו אוזניהם ומיאנו להקשיב. אז למה לטרוח?).
עם כל הכבוד לך, כנראה שאתה לא בקיא בארגון ארוע אנדורו. אתה מוזמן להצטרף לצוות ההקמה של מסלול אנדורו ולראות מה היקף ההשקעה הנדרש, הן מהבחינה הכספית, הן מבחינה הלוגיסטית (תאום מול רשויות שונות, ניהול כ-100 רוכבים, עבודה מול ספונסרים ויבואנים), סימון מסלול (וגם נקיון השטח לאחר מכן) והזמן היקר שמשקיעים האנשים היקרים בעמותת האנדורו. "הרבה יותר קלים לארגון והפקה וגם אינם מצריכים (עד כה) אישור מהרשויות או תמיכה...". הרשה לי לפחפח.
אם היית רואה את הידיים והרגליים השרוטות של מקסמקס בארוע האחרון שהקים, אולי לא היית מזלזל בארגון ארוע שכה מיהרת לפסול על הסף.
הרי בינינו, מה זה ארוע סופרמוטו? כולה כמה חברים על מגרש עם כמה קונוסים על הרצפה וגמרנו
 

bulb

New member
אפרופו כשלים, שנדבר על המרוץ שהיה במרץ/אפריל?

 

ransnow

New member
אכן

העמותה עבדה הרבה לסייע לנושא.
נקווה שיצא לפועל!
 
למעלה