אז כל הקונפליקט הדרמטי מסוף הפרק הקודם... נפתר תוך 5 דקות של הפרק הנוכחי, ומשאיר את כל יתר הפרק לסגירת קצוות. איך הוא נפתר? מסתבר ששני הליצנים לא כלאו את קייטו והשאירו אותה, אלא נשארו במקום. מרתה בא לתת לה איזה יוגורט, היא זורקת עליו את היוגורט, שואלת למה, והוא מספר שהוא חייב משהו לנאקו, וגם שהוא אוהב אנשים שסובלים, בניגוד לאנשים מתנשאים. אבל איזה דקה אחרי זה נאקו בעצמה באה לדבר איתה דרך הדלת, מקשקשת על איך שאין שום משמעות לכל השנים שהיא גימברה אם עכשיו קייטו פשוט צועדת לה בחזרה אל התהילה בדילוגים קלילים. אז קייטו נותנת לה נאום על איך שהיא היתה בדיכאון, ורק החברים שלה מאפשרים לה להתגבר על הכל, וכו' וכו'. שיר הנושא של המחזבל מהפרק הראשון עובר כחוט השני בכל הפרק הזה "חברים זה דבר נהדר!". בקיצור, מרתה שומע את הסיפור, וכנראה שהוא מחליט שהיא שייכת למפלגת הסובלים ולא למפלגת המתנשאים, ומחליט לקחת אותה בכל זאת ללוקיישן. משאיר שם את נאקו לבד לבכות. הרי אין סיכוי שבחורה במצבה הנפשי תתאבד או משהו... בכל מקרה, קייטו מגיעה ללוקיישן באיחור, מפריחה גומננסאי וסומימסן לכל עבר. אבל היא לא תגיד "סליחה, חטפו אותי", כי לא מספרים תירוצים ביפן. היא רק מתנצלת ואומרת לבמאי שמעכשיו היא תגמבר. באמת באמת תגמבר. בניגוד לקודם שהיא סתם גימברה.
ואז יש לנו קונפליקטון רומנטי קטן - היא חוזרת אל החבר'ה, שהיו מאוד מודאגים כי כל הסיפור נודע להם איכשהו דרך ההפקה של הסרט (איך בדיוק?), ומתברר לה שקואיצ'י נטש את המצגת בגללה. אז היא הולכת אליו להתנצל, ומראה שהיא למדה קצת לבשל וכבר לא שוטפת אורז עם סבון כלים. הוא כמובן ממשיך בשיטת האירוח החמימה והמפנקת שלו ("יאללה, עופי, אני כבר אטפל בזה"), ואז היא חוזרת לחדר ורואה על המחשב שלו - טם טם טם - שיחה עם מישהי שהוא היה איתה בדייט באיזו מסעדה או משהו, והיא קוראת לו בכינוי אינטימי וכו'.
אז היא נעלמת. וקואיצ'י מוצא את החדר ריק ומוצא מה היא קראה במחשב. היא בינתיים מגיעה לבית הספר ומוצאת את שני האחרים יושבים צמוד, ואז היא מתחילה לדבר איתם על מה הסימנים לזה ששני אנשים היא זוג, ומומיג'י קולטת שהיא מדברת על קואיצ'י, אפילו שהיא מכחישה. טוב, למחרת קייטו בלוקיישן, ומומיג'י מגיעה לקואיצ'י בעקבות השיחה הזו. והוא נותן לה את הקארה שקייטו הכינה. רגע, יפנים שומרים קארה מאתמול? גם אותה, אגב, הוא מארח בסגנונו החביב ("לכי כבר, יש לי עבודה"). אולי בגלל זה הוא נותן לה קארה שנשאר מאתמול. והיא מתחילה לעשות לו מצפון על זה שקייטו בודדה וגלמודה בלוקיישן. טוב, אז הוא מחליט ללכת אליה, אבל כמובן טוען שהוא הולך לקניות. בזמן שיש לו אורחת, כבר אמרנו...
אז עכשיו מתחילה סגירת הקצוות. ראשית, אנחנו רואים שקייטו עדיין שחקנית כשרונית, וכולם רואים את זה, וככה גם הצוות והשחקנים בסרט, שאתמול שנאו אותה כי היא איחרה, פתאום מתרככים ואומרים לה אוצקארה וכו'. ואז היא כמובן רואה את קואיצ'י בין כל הילדים מחכה לה. ואז הוא מלווה אותה הביתה. על הדרך הוא מטפל בקונפליקט: הוא לא באמת יצא עם מישהי, זה היה דייט וירטואלי כי הוא גרוע ביחסים עם בנות. טוב, הוא גרוע ביחסים בכלל. אבל רבאק, הבחור יפה וחתיך, בכל הפרקים הוא זה שמדבר ראשון ומלא ביטחון עצמי, אבל דווקא עם בנות לא הולך לו? יה רייט. שוין, בכל מקרה קייטו מתמלאת עליצות לשמע הבשורה, וכך הוא מלווה אותה הביתה, ואז באה סצינה משעשעת שבה הוא מבקש מההורים של קייטו את רשותם לצאת איתה. כי זה מה שילדים בתיכון עושים. וכמובן שקייטו עצמה לא ידעה מכל העניין ("אה?"). ואז היא כמובן רודפת אחריו ומבצעת קוקוהאקו, עם כל העיכובים הנדרשים בשביל שהצופות הצעירות יתעלפו. יאי, הזוג הצפוי אכן אייטם.
סגירת קצוות נוספת: גוטה (כמובן) זוכה בפרס הראשון בתחרות ההיפ הופ. יש רגע לא נעים כשהוא מתבקש להגיד משהו, והוא לא מצליח, אז מומיג'י מצילה את המצב בצרחות "יאאא, כל הכבוד גוטה, זה החבר שלי!", מה שגורם לו להלם עד כדי כך שהוא מצליח לפלוט "אריגטו" בלי לגמגם.
עוד קצה: כולם מגיעים לתת את הכסף למנהל, גוטה עם הפרס, קייטו עם מקדמה שקיבלה, קואיצ'י איכשהו בכל זאת הצליח למכור את התוכנה, ומומיג'י עם הרווחים משוק הפשפשים. המנהל הנרגש עורך להם טקס סיום מאולתר ומחזיר להם את הכסף, ומקשקש משהו על זה שאמנם הבניין לא יעמוד לרשותו אבל הוא ימשיך את בית הספר מהבית שלו, ועכשיו הארבעה האלה כבר ממילא לא צריכים אותו יותר. ידה ידה. חוזרים הביתה כולם יד ביד.
וכמובן, סצנת הסיום, שבה רואים את קייטו חוזרת להופיע על הבמה. מרתה פתאום הפך להיות הספר האישי שלה. ויש לציין שהיא עדיין מכוערת גם עם איפור ותסרוקת. גם לא ברור איזו הופעה היא הולכת לתת, כשאין תפאורה והיא לגמרי לבד. סטנד אפ?