אנחנו מתקרבים לסיום הסדרה, ורמות הרציונליות מגיעות לשפל חסר תקדים.
אז פתאום מופיע מאמר מרושע שגורם לבלגן בבית הספר החופשי. וכמו שכבר ידענו, גם ככה יש בעיה פיננסית להחזיק את בית הספר. ואז מתבררת לנו הסיבה שקואיצ׳י הפסיק להגיע והתחיל לפתח תוכנות בצורה מסחרית. זה כדי לעזור לבית הספר כמובן. ומי שעולה על זה היא, כמובן, קייטו. טוב, אז כל הנאקאמה מיישרים קו. איכשהו כל אחד שם עושה כסף מהמומחיות שלו. מומיג׳י מוכרת בגדים בשוק הפשפשים (ואני תוהה: מי משלם על כל הבדים, החוטים והסרטים?), גוטה הולך על תחרות היפ-הופ. והוא כמובן יזכה כי ככה זה בסרטים. או משהו. קואיצ׳י מתכנת. ורק קייטו לא בונה על יכולת המשחק שלה אלא הולכת לבאיטו רגיל לגמרי באיזה מקום של המבורגרים, ומוכיחה חוסר כישרון רציני. נו טוף, הבאיטו הכי הגיוני להיקיקומורי זה בשירות לקוחות.
אבל אז מגיע מרתה, הספר מסביליה עם המכונית המגוחכת, ומנסה לפתות אותה לאיזשהו אודישן, כי מקבלים שם ״גיארה״ רציני (״גיארה״ זה שכר באמנויות הבמה, בניגוד לקיוריו שהוא שכר רגיל. זה בא מהמילה guarantee). אנחנו יודעים שהוא המריונטה של נאקו. מה שאנחנו עדיין לא יודעים זה למה נאקו עושה את כל השטויות האלה. בקיצור, קייטו הולכת, אבל אז עולה בעיית הקנג׳י שלה במלוא עוזה. למעשה, נתנו לנו רמזים מקדמים מתחילת הפרק, כשהסתבר שהיא כותבת רק בקאנה בטלפון הנייד. מישהו עדיין צריך הסבר למה חשוב ללמוד קנג׳י?
בכל אופן, בשלב הזה שתי מועמדות אחרות לאודישן מסדרות אותה, ושמות לה פוריגאנה שקרי על התסריט. שוב, לא ברור מה האינטרס שלהן. הן מן הסתם לא שתולות של נאקו. ומבחינתן כדי לסלק את התחרות כל מה שהן צריכות לעשות זה לא לעזור - הילדה ממילא לא יודעת לקרוא את התסריט. טוב, היא הולכת מובסת הביתה, אבל אז הבמאים מגיעים לבית הספר ומציעים לה תפקיד אחר, והבמאי הראשי (זה לא השחקן ששיחק את מנהל העבודה ב״פריטר״?) מדבר איתה בצורה לחלוטין לא יפנית, אומר לה ישירות שהיא רק הולכת שם להיות על תקן קישוט בגלל השם הגדול שלה. בינתיים נאקו איכשהו מאבדת את התפקיד - אני לא בטוחה אם באותו סרט או סרט אחר, ונכנסת להתחרפנות טוטלית.
בכל אופן, איפשהו בדרך צצה סצנה רומנטית שנועדה ליישר את הדרך לזוג שסומן מההתחלה. זה מתחיל מזה שקייטו כהרגלה מתחרפנת כשעושים איג׳ימה לאחד מהחברים שלה, והיא מתנפלת עם צינור מים על הדפוקים מהכדורגל של קואיצ׳י לשעבר. זה ממשיך כשהמנהל מגחך על קואיצ׳י, על זה שהוא השתנה מאז שקייטו הגיעה לביה״ס. וממשיך בזה שהוא מביא לה ספר תירגול קנג׳י לכיתה ה׳ (כמה רומנטי!), והם עומדים כמה דקות בלי להגיד כלום, ובסוף הוא עוד מספיק להציל אותה מעוד מטרידן.
תאמינו לי, מי שמסתכל בסדרות האלה יאמין בסוף שיפן הארץ הכי לא בטוחה בעולם, שכל אישה צריכה להסתובב שם עם תרסיס פלפל לכל הפחות, וכל ילד להגיע לבית הספר במשאית של ברינקס. אין אף ילד שלא סובל מאיג׳ימה. אין אף אישה שלא מטרידים אותה ברחוב, וכמובן שגם חטיפה וכליאת שווא זה עניין של יום יום. תיכף נגיע לזה.
טוב, אז עכשיו מגיעה הסצינה ההזויה של הפרק. זה מתחיל מזה שהחבורה מתפרקת זמנית, כי קואיצ׳י צריך לנסוע לעשות פרזנטציה וקייטו צריכה להגיע ללוקיישן. ההפרדה הזו היא כמובן אמצעי דרמטי, כי היא מונעת מקואיצ׳י להציל אותה מציפורניו של מרתה, ואפילו משמיעים לנו את חריקת הבלמים הרת הגורל בקטע שבו היא עולה איתו על הטרמפ. טוב, אז הבנו שנאקו משוגעת. אבל מרתה הוא בסך הכל איזה מתלמד. לא עלה בדעתו להפסיק לשתף פעולה או לדבר עם הג׳ימושו על זה שנאקו נפלה על הראש? שניהם לא שפויים וחושבים שאף אחד לא יתפוס אותם אם פתאום קייטו תיעלם? בקיצור, הבחור חוטף את קייטו, מביא אותה למקום נטוש, ואחרי שיחה חסרת פשר הם שניהם משאירים אותה כלואה שם. לא הבנתי קטע אחד - למה נאקו התכוונה כשאמרה שקייטו היתה אמורה לזכות באודישן. אם הכל מכור אז למה לא זכתה?
בכל אופן, בפרק הבא נראה כמה זמן לוקח לקייטו להיזכר שיש לה טלפון סלולרי (או שיעשו את זה אפילו יותר דרמטי ונגלה שאין קליטה באיזור ההוא. כמו שמישל אומר: טם טם טם!) ואיך הטובים מנצחים את הרעים, קייטו חוזרת להיות כוכבת קולנוע, לומדת לקרוא, וחיה עם קואיצ׳י באושר ועושר. וכמובן גוטה זוכה בתחרות ההיפ-הופ, מומיג׳י מופיעה בתוכנית האופנה של NHK, וגשם של ינים יפניים יורד על בית הספר. טוב, בעצם, אני מקדימה את המאוחר.