אגב ולנטיין, מנהל הקבוצה ציין שהמקומות נמסרו תוך דקות
ולכן לא נגרם נזק. זה גם לא היה "ברגע האחרון" אלא בבוקר, שזה בהחלט זמן מספק כדי לאייש את השולחן (בפרט שהיה מדובר בזוג). אני חושבת שהתגובות למקרה קצת מוגזמות ויצאו מפרופורציות. כפי שכתבתי גם בשרשור ההוא, נראה לי הגיוני שהמסעדה תנקוט צעדים כשמדובר בהזמנה מיוחדת, אירוע, שולחן גדול וכו', אבל לא צריך לעשות עניין מכל ביטול, ודאי שלא ממקרה כמו שתואר בכתבה שבו הזמינו את השולחן בערב לפני וביטלו בבוקר המחרת.