תראו מה עברתי עם מחסני חשמל

בובית 29

New member
תראו מה עברתי עם מחסני חשמל


היי כולם מתנצלת על האורך ומזכירה איך הכל התחיל:
החלטתי לפנק את הפיצקוש בטבלט (גם כדי לקבל את הנייד שלי בחזרה)
קניתי במחסני חשמל נתניה טבלט סמרט 9 שעלה 500 ש"ח (יחסית זול ממקומות אחרים אבל לא בהרבה)
יום אחרי הקניה הטבלט לא נדלק (בקיצור מת) הלכתי בעצבים לחנות ושם טענו שהמטען לא טוב (הוא דיבר בטלפון עם הספק על זה שכל המטענים לא היו טובים)הוחלף המטען.
שבוע אחרי עוד פעם הטבלט מת. שוב אני בחנות שם שולחים אותו לתיקון וזה יקח 30 ימי עסקים!!!! שזה יכול להיות אפילו חודשיים אם מוסיפים חגים.
אז מה היה לנו? הטבלט עבד אצלי בערך 8 ימים עכשיו הלך לתיקון ל60 יום והזמן והעצבים...? והאכזבה של הילדה.


כמה שעות אחרי כתיבת ההודעה הזו יצר איתי קשר נציג של מחסני חשמל . שלחתי לו במייל את מה שקרה ויום אחרי יצרה איתי קשר נצידה מהסניף בת"א והבטיחה שתןוך 7 ימי עסקים אגיע לסניף לקבל מכשיר חדש.
כמה ימים אחרי התקשרה נציגה לומר לי לבוא לקחת את המכשיר ה"מתוקן" היתי צריכה להתווכח איתה (3-4 שיחות טלפון) ולאיים בתביעות קטנות ובפרסום ולאחר כמה שעות חזרה אלי ואמרה שעוד 3 ימים אבוא לקחת חדש.

יום חמישי נסעתי שוב לסניף (בפעם השלישית) אספתי את המכשיר החדש והטענתי אותו במשך הלילה.
למחרת הילדה שיחקה איתו חצי שעה שפתאום...נחשו מי מת!!!
בדיוק כמו המכשיר הראשון, תדמיינו את האכזבה של הילדונת ואת העצבים שלי
.

אז עכשיו אני בדרכי למחסני חשמל נתניה וזה בפעם הרביעית!!! אני הולכת במטרה שיחזירו לי את הכסף שלי-לא רוצה מהם כלום!! היתי קונה את המכשיר הכי יקר וזה לא היה משתווה ל4 נסיעות הלוך וחזור והזמן עבודה והעצבים!!!

אז מה היה...
הגעתי לסניף וקבלה אותי פקידה אנטיפטית (שלמרת ששלשום ראתה אותי פרחתי מזכרונה) שהפנתה אותי לאחד המוכרים ששאל אותי אם ניסיתי להטעין את המכשיר (לא חשבתי על זה בעצמי!!) רותחת מעצבים הלכתי לחפש את המנהל שכנראה גם אימץ את הגישה "להתייחס בזלזול ללקוחות", הוא הסביר לי בהתנשאות שלבטל עסקה זה רק דרך הספק (סליחה אני קניתי מהספק או מהרשת???) ו...אחרי ויכוחים רבים יצאתי משם כשהחליפו לי מטען (שוב) ונאמר לי שאם התקלה חוזרת שוב בטווח של חודש רק אז ובטלו את העסקה.
ולבטל את העסקה אחרי 4 פעמים תוך חודש לא הסכימו.
יצאתי משם עצבנית מאוכזבת ומרומה.

אחר הצהריים התקשרה אלי נציגה מהחנות (לא מתוך טוב ליבם אלה כנראה בגלל מייל ששלחתי לשרות לקוחות שלהם) והתנצלה על הכל-נהדר עכשיו אני יכולה לשלם על הדלק בהתנצלות שלהם כשאצתרך להביא את המכשיר הדפוק בפעם החמישית!!

אז מה היה לי: מכשיר שהפסיק פתאום לעבוד 4 פעמים=המון עצבים

האכזבה של הילדה

דלק לנסיעות הלוך חזור=150 ₪
זמן עבודה להגיע אליהם=250 ₪
מכשיר דפוק אחד שבמהלך חודש לא עבד ברציפות יותר משעתיים ולא היה אצלי יותר משבוע =500ש"ח
סה"כ עלה לי המכשיר 900ש"ח!!! יותר יקר מבכל רשת הכי יקרה.

אז מי שהגיע עד לפה ממליצה בחום לא לא לא לקנות אצלם גם בגלל האיכות הגרועה וגם בגלל היחס המזלזל. כי מרגע שהכסף אצלם-אבוד לך!!!

מבקשת מכל חברי ומכריי פה בפורומים אחרים ובתפוז להפיץ להקפיץ ולשתף כי כל פעם שמישהו מכם לא קונה מהם משהו אני מרגישה קצת פחות מרומה-וזה הכח שלנו כצרכנים!!
 

efibau

New member
בובית, תודה על שיתוף הגולשים בפורום

אני מבין שרשמת את הודעתך כדי לשתף אותנו.
 
למעלה