זה לא חייב להיות רישיון נהיגה, אלא משהו אישי שיגרום לו לחכות
בכל אופן, אם אני הייתי משתתף במירוץ למיליון, הדבר הראשון שהייתי עושה כשהייתי יוצא מהמונית זה מוודא בכל דרך אפשרית שהנהג לא יבריז לי וישאיר אותי ואת השותף או השותפה שלי לצמד בלי מונית. כשהפרס הוא מיליון שקל, ושלא לדבר בכלל על מיליון $ עושים הכל לשמור על המונית. כי מונית שמבריזה לצמד ששכר אותה, יכולה לעשות את כל ההבדל בין ניצחון להפסד. במירוץ בכלל ובגמר בפרט. וכבר היו לא מעט מקרים שצמדים חזקים הפסידו את הגמר רק בגלל מונית. וצמד שלא רוצה שזה יקרה לו צריך לוודא מראש שהמונית תחכה לו, כי אחרת כל המשימות הקשות שהוא יבצע וכל הריצות יהיו לשווא. ועוד דבר: לא משחררים מונית לפני שבטוחים שאין בה יותר צורך, קרי: עוברים לנהוג ברכב או בכל כלי תחבורה אחר, טסים או שטים למדינה אחרת, מתבקשים להגיע ברגל ולא במונית, או מגיעים לפיטסטופ.
אחד מהצמדים הכי חזקים ב TAR אסיה אמר משפט חשוב שצריך להיכנס לראשם של כל משתתפי המירוץ למיליון המבוסס על TAR על כל גרסאותיו: במירוץ למיליון אתה חי או מת על פי נהג המונית שלך. ותכניסו את זה טוב טוב לראש שלכם.