מי מכיר מי יודע?

latmar

New member
מי מכיר מי יודע?

בני נמצא השנה בגן תקשורת
ברצוני לברר מה מדיניות של משרד החינוך לגבי אמצעי תקשורת אפשריים בין אנשי מקצוע פרא-רפואים בגן
(קלינאית תקשורת, מרפאה בעיסוק, מנתחת התנהגות) וההורים.
בגן הספציפי מאפשרים להורים לתקשר עם אנשי מקצוע דרך מנהלת תיק של בנינו בלבד.
אמצעי תקשורת נוספים שגן מציע הם: מחברת קשר, פגישות אישיות, טלפון בגן בלבד.
האם זה ליגיטימי מצד הורה לבקש שתקשורת תתבצע בדרך הכי פשוטה, מהירה ונוחה בימינו - אימיילים?
האם אנשי מקצוע פרא-רפואי יכולים לסרב לתקשר עם הורים בדרך זו ?
לפי מה שנאמר לנו רק מנהלת תיק מחוייבת לתת להורים כתובת אימייל ומספר טלפון שלה.
האם זה נכון?
תודה מראש לכול העונים
 
לא ידוע לי שיש מדינויות בעניין הזה

&nbsp
אפשר לשאול באופן פרטני כל מטפל אם הוא מוכן לתת לך את כתובת המייל.
אבל למה זה בעצם שונה ממחברת קשר?
 

TikvaBonneh

New member
גם אצלנו בגנים זה היה ככה

בעצם מה שזה אומר, שאנחנו יכולות לפנות אליהן רק בשעות שהן נמצאות בגן, והן לא מתחייבות להתייחס אלינו בשעות אחרות.
אני לא חושבת שמשרד החינוך יכול לחייב אותן למסור מייל אישי ומספר טלפון אישי, כי הוא משלם להן רק על השעות שהן נמצאות בפועל בגן ולא שכר גלובאלי.
רובן עובדות בעוד מקומות ולא מסתפקות בשכר שהן מקבלות בגן.
 


וכאמור, שווה בכ"ז לבדוק אם הן יסכימו לתת, וגם לבדוק אם זה מפריע לעוד הורים אז לבקש ביחד
 

SMADAR55

New member
לרוב התקשורת הישירה בגנים היא עם הגננת . היא זו שנותנת

את מספר הטלפון שלה בבית והמייל. חלק מהגננות קובעות שעות שבהן נוח להן לקבל שיחות טלפון.
תמיד היו לנו פגישות קבועות עם מנהלת התיק. אחת לתקופה היו מצרפים לפגישה מישהו מאנשי המקצוע אך זה היה כרוך בתיאומים מקדימים (כל איש מקצוע נמצא בימים מסוימים בגן).
לדעתי איש מקצוע אינו מחוייב לתקשר ישירות עם ההורים על בסיס קבוע. המידע אמור לזרום דרך מחברת קשר או מנהל התיק. אחת לתקופה ניתן לקיים פגישה אישית עם המטפל וכן לקבל דו"ח כתוב.
 
למעלה