לעו"ד אסף חדי כהן שלום רב,
בחודש מרץ השנה, רכשתי ארון בגדים.
עוד ביום הרכבת הארון, התגלו פגמים רבים, אשר מיד צילמתי וכתבתי לרשת החנויות שבה קניתי.
לאחר ויכוח שהיה לי עם הנהלת רשת החנויות לגביי העובדה שיש פגמים בארון, פורק והוחזר הארון לחנות רק בחודש אוקטובר. קיבלתי את מלוא הכסף ששילמתי בעבור הארון.
השאלה לגביי תשלום הובלה והרכבה.
תשלום ההובלה וההרכה - נעשה מול המוביל (המרכיב של הארון).
בעזרת פניה של "המועצה לצרכנות", הצלחתי לגרום להנהלת הרשת לוותר לי על דמי פירוק של הארון. אבל...את דמי ההובלה וההרכה הראשוניים - לא קיבלתי בחזרה(כאשר אני כותבת :"ראשוניים" - אני מתכוונת לכסף ששילמתי כאשר הרכיבו את הארון).
השאלה - מה הדין לגביי החזר דמי הובלה והרכבה?
האם, במידה ויש פגם בארון - המוכר מחוייב להחזיר גם את דמי ההובלה וההרכבה .
אציין, שהנהלת הרשת לא מסכימה שיש פגם בארון, ולטענתם הם החזירו את הכסף "לפנים משורת הדין".
כמו כן טוענים בהנהלת החברה - שהכסף ששילמתי (320 ש"ח) בעבור הובלה והרכבה - לא הגיע אליהם, אלא שילמתי אותו ישירות למוביל.
כלומר, לטענתם - לא קיבלו שום דמי הובלה...ולכן, אין להם חובה להחזיר לי.
מה לדעתך ניתן לעשות?
האם כדאי להגיש תביעה קטנה?
ידוע לי שאין חוק כתוב בנושא החזרת דמי הובלה, לכן מה הסיכוי שלי להצליח במשפט במקרה כזה?
תודה מראש על תשובתך.