אני לא נגד הפסטיבל, אני נגד הצורה והאופן שבו מנוהל הפסטיבל
אני נגד הצורה החובבנית והרשלנית ביותר שבה מנוהל הפסטיבל מזה שנים.
הפסטיבל מנוהל מזה שנים על ידי מנכ"ל שכבר יצא לפנסיה ומקבל כיום משכורת מקרן הפנסיה (בתוספת הפרשים מעיריית כרמיאל שמשולמים לו באמצעות העמותה העירונית). במקום למנות לפסטיבל מנכ"ל חדש וצעיר ממשיכים להעסיק את הפנסיונר שכבר ממזמן צריך היה לשבת בבית (או בבתי מלון...) ולהנות מהפנסיה שלו שהוא כבר מקבל כמה שנים.
המנכ"ל הפנסיונר הוא כבר אדם מבוגר ולא מתאים כיום לנהל את הפסטיבל הזה. מה שכל אדם צעיר מבין, הפנסיונר לא מסוגל להבין.
ובאשר לשלמה ממן,
שלמה ממן הוא כוריאוגרף מוכשר ביותר, אבל הוא לא ראוי לנהל את הפסטיבל הזה מאחר והוא סובל מחוסר הבנה מוחלט בכל נושא שאינו בתחום הכוריאוגרפיה. ולכן שלמה ממן צריך לעזוב את כרמיאל ולפנות לתחום הבמה ששם יוכל לממש את כישוריו האמנותיים בתחום הכוריאוגרפיה. לפסטיבל כרמיאל הוא לא מתאים כלל והפסטיבל ירד לאשפתות מאז ששלמה ממן הפך להיות מנהלו האמנותי תפקיד שכאמור לא מתאים לו.
כיום המצב הוא שיד רוחצת יד ושמור לי ואשמור לך. כלומר, כיום לא מעניין את שלמה ממן שום דבר מלבד הכסף וטובות ההנאה הרבים שהוא מקבל מעיריית כרמיאל באמצעות עמותת הפסטיבל שהיא עמותה עירונית של עיריית כרמיאל.
כל עוד עדי אלדר הוא ראש העיר של כרמיאל אז המצב ימשיך להיות ללא כל שינוי אלא אם כן תהיה התעוררות של אנשים שיחרימו באופן מוחלט את הפסטיבל.
שלמה ממן מכניס לכיס הקטן שלו את דגנית רום (ראה שרשור חדש בעניין זה) ואת כל הכוריאוגרפים הצעירים שחושבים שהם המציאו את העולם. אבל כאמור לעייל שלמה ממן הוא מוכשר ביותר בתחום הכוריאוגרפיה, בשביל לנהל אמנותית פסטיבל צריך כישורים נוספים ואין אותם לשלמה ממן וזו אחת הסיבות שהפסטיבל בניהולו ירד לאשפתות. לאחר תום עידן שלמה ממן תישאר רק אדמה חרוכה.
והערה קטנה לי אליך,
מה שעשיתי לעייל זה לא פרסום. אני לא קורא לזה פרסום.
אני פשוט שיתפתי את הגולשים בפורום במה שאני עושה במחשב בזמני הפנוי. אני מחפש בזמני הפנוי קבצים ברשת האינטרנט. ולאחר שאני מוצא קובץ אני חוקר אותו עד הביט האחרון. כל קובץ מחשב שאני מצליח לשים את ידי עליו (ובמקרה ומדובר בקובץ מקור), אני בודק אותו בכל תוכנה אפשרית. אני מחלץ ממנו את כל נתוני ה-Metadata ובמידה וקיימים בו נתוני Metadata. אם מדובר בקובץ גרפיקה מקורי לדפוס, אני מחלץ ממנו את כל האובייקטים של הגרפיקה שבהם השתמש הגרפיקאי. אם מדובר בקובץ מוסיקה מקורי שנוצר באולפן הקלטות, אני מחלץ ממנו נתונים כמו שם אולפן ההקלטות, תאריך ושעה שבה נוצר הקובץ באולפן ההקלטות, התוכנה שיצרה את הקובץ, וכו... אם מדובר בקובץ שיש עליו זכויות יוצרים אני מחלץ ממנו את שמותיהם של בעלי זכויות היוצרים. כל נתוני ה-Metadata האלה מוטבעים בתוך כל קובץ וקובץ כנתונים בפורמט ASCII (טקסט).
שים לב שגם שיתפתי את הגולשים בפורום בתוכנות שבהן אני עושה שימוש. כולן תוכנות חופשיות בקוד פתוח. את כל קבצי הגרפיקה שאני מפיק או מייצא מ-PDF, אני מפיק באמצעות התוכנה החופשית GIMP.