המדונה והמרקיד ? שאלה בקורס להכשרת מדריכים.

rak dan

New member
המדונה והמרקיד ? שאלה בקורס להכשרת מדריכים.


קורס להכשרת מדריכים לריקודי עם
קורס שנתי בתשע"ז פתיחה: 15.5.2015 מקום: המכללה האקדמית העצמאית בישראל.
נושאים: תרגילי הדרכה ומתודיקה קבוצתית, רפרטואר ריקודי עם, טכניקה וכוריאוגרפיה, התאמת מוזיקה תנועה. עבודה בקהילה, יחסי ציבור, ידע בסיסי בסוציולוגיה ופסיכולוגיה, הגברה (סאונד), שיווק ופרסום.

במסגרת הקורס להכשרת מדריכים לריקודי עם בבחינה שהתקימה ביום 25.10.15. בנושא הגברה (סאונד), נשאלה השאלה הבאה:
כיצד תגדיר את תפקודו של המרקיד בשימוש נכון ויעיל ב-"מדונה" (מיקרופון).

"דפרים" חמודים שלי. לא מספיק שעד היום המרקיד שלכם העמיס עליכם זיבולי שכל דיבורים בכמויות. בהרקדה האחרונה הוא גם לא הפסיק לשיר בקולי קולות במיקרופון. מילא הוא, אבל אתם ? מה אתם דפוקים ושותקים.

מי שזקוק לזמר של חינות, או לבר-מיצווש של ילדות, יכול לפנות אלי לפרטים באישי .
 
וכבר אמר מיודענו צ'כוב:

"אם במערכה הראשונה תלית אקדח על הקיר, עליך להשתמש בו במערכה הבאה. אחרת אל תתלה אותו שם."
אז אם למרקיד יש מדונה, ומיקרופון מחובר אליה, לא חבל לשתוק? להוציא מאות ש"ח על מכשיר רק בשביל לא להשתמש בו?
לעניות דעתי, מרקיד צריך להיות כמו שופט במשחק כדורגל או כדורסל. אם אתה שומע אותו יותר מדי, אות הוא ומופת שמשהו במהלך המשחק חורק.
 
למעלה