בפולאאוט הכול נהדר חוץ מהקרבות עצמם
הקמפיין הראשי טוב, ומעניין אתה מרגיש שאתה עושה הפעם משהו מעניין ואישי כי אתה מחפש את הבן שלך ואתה צריך לעשות קווסטים שיובילו אותך למצוא קצה חוט לגביו. וזה גורם לזה להיות יותר מעניין מהמשחקים הקודמים שלהם.
כייף גם לשוטט בעולם ולראות מה קרה לו. למשל למצוא מרכז קניות נטוש, שמוטנטים
השתלטו עליו ולהתחיל במלחמה איתם. הם לא סתם מוטנטים הם יודעים לדבר וזה עושה את המלחמה איתם ליותר מענינת, במיוחד שמצאתי אותם באקראי לגמרי.
הבעיה היא בקרבות. אני באתי למשחק הזה בציפיה לשחק אותו כFPS עם אלמנטים של RPG, וזה לא ממש אפשרי לפי דעתי.
אי אפשר לנצח פה בעזרת סקיל את האויבים. ככה שאם היית טוב בfar cry 4/באטלפילד וכו' אל תצפה שגם פה תוכל להיות טוב. הכוונת עקומה ולא מדויקת.
אויבים יכולים לירות עליך חופשי, גם אם אתה ממש רחוק מהם, ולחסל לך את מד הבריאות בשניה.
הם לעומת זאת יהיו בלתי פגיעים לרוב אלא אם כן אתה ממש במרחק אפסי מהם.
אי אפשר לקחת cover והכול מרגיש כמו שוטר מ1997 מבחינה מכנית ואפילו יותר גרוע.
הקרבות גרועים ולא מספקים. תוסיף לזה איטיות מחרידה כי המשחק לא בדיוק יציב,
וקיבלת מתכון לכאב ראש.
הדרך היחידה לדעתי להנות מהמשחק היא לשחק אותו עם מערכת ה vats שמאטה
את הזמן ונותנת לך לבחור באיזה אויבים לפגוע כמו משחק תורות שכזה.
קשה לי להגיד שאני לא מאוכזב. סקיירים אמנם לא היה מדהים מבחינת מערכת קרב, אבל היה עוד אפשר להנות בו מהקרבות, במיוחד אם הסתמכת על קסמים.
זה מבאס כי אם מסתכלים נטו על הגיימפלי של "רגע לרגע" אז המכשף 3 יותר כייפי, כי פשוט יותר כייפי להילחם במכשף.