הבעיה של הויטה
הבעיה כאן אינה קשורה לאיכות המסך של הויטה. הבעיה היא שהמסך קטן מדיי.
המשחק אינו מותאם לדעתי על גבי הקונסולה הניידת. זה יותר טוב לשחק על גבי צג של מחשב או טלביזיה. סוני עזרה לפתח את הגרסה, לכן זה יצא גם על הויטה.
המשחק הוא בסגנון פילם נואר. זאת עובדה קיימת, לא בגלל שאני אמרתי זאת. אך זה נראה בכל המשחק: סגנון של המבנים הוא ארט דקו, המוזיקה הכוללת כלי נשיפה כמו סקסופון, ומאני לבוש (בחלק מסוים) כמו המפרי בוגרט. השחקן הבולט ביותר של הפילם נואר בהוליווד באותה תקופה.
וטים שייפר אמר זאת בדוקומנטרי שכלול עם המשחק.
אמרת בפוסט הראשון, שיש את הפסים הכהים בצדדים. הם שמה מסיבות טכניות.
כמו שאת רואה, הסביבות הם מקובעות, במקור הן נוצרו בשביל מסכים 4:3. אי אפשר ליצור תוספות לסביבות שלא נוצרו דאז, בשביל 16:9 שקיימים כיום. אפשר למתוח את הסביבות הללו, אך הדבר יראה מאוד לא טבעי.
עוד משהו שקראתי, זה שלא כל קבצי המקור נשמרו. היה צריך לשחזר אותם מאפס, שאני משוכנע שזאת עבודה לא קלה בכלל.
ומה יש לך נגד גלוטיס (Glottis)? ככה הוא אמור להיראות. מה את רוצה, שיעשו אותו מציאותי יותר? יוסיפו עוד פוליגונים? שיישרו לו את השיניים?
זהו העיצוב של המפתחים, יחד עם המגבלות של התלת-מימד של אותם שנים. כל שינוי דראסטי, היה מהווה חטא על פשע. ופגיעה בעיצוב האומנותי של אז.