עוגמת נפש - קניות אונליין ביינות ביתן

עוגמת נפש - קניות אונליין ביינות ביתן

הזמנתי באינטרנט.

הוסיפו לי דברים שלא קניתי.
לא אמרו לי שדברים חסרים (למרות שדיברו איתי על משהו אחר שהיה חסר).
אמרו שחסר וכן שלחו (ואני רצתי פה למטה למכולת לקנות כדי שלא אתקע בלי) ועכשיו יש לי כפול.
נתנו תחליפים זולים בלי לדבר איתי.
ביקשו ממני לחכות מ-11 עד 3 !!!! הגיעו ב-4. השאירו ליד הדלת שקית עם קפואים "ערומה" אפילו בלי קרח!!! כל הקפואים היו מופשרים לחלוטין. עכשיו שש והם עדיין לא קפאו בפריזר - הם רכים לחלוטין!!!!

מנסה להתקשר אומרים שיחזרו אלי...למה יש לי הרגשה שלא יחזרו???
מה אפשר לעשות? להתקשר לישראכרט שיבטלו את העסקה שהם ירדפו אחרי???

מעצבן!!!!
 
האמת שהם נוראים....

אתמול הייתי שם(בסניף בראשון באזור תעשיה הישן) וחיכיתי בקופה למעלה מ45 דקות!!!
התורים לא היו כל כך ארוכים פשוט כל פעם הייתה בעיה בקופה ובקופה הראשית לא ענו לטלפונים...

אני זוכרת שמישהי(לא זוכרת את שמה, סליחה..) פירסמה שהיא הזמינה משלוח לשישי בבוקר והוא בכלל לא הגיע וגם לא ענו לה לטלפונים!!!!

השירות שם מתחת לכל ביקורת, והאמת כל עוד הם היו זולים מאחרים באופן משמעותי הייתי מוכנה לקבל את זה אבל אתמול לא ראיתי שם הבדלים גדולים במחירים מהסניפים האחרים ליד....

בכל מקרה, מאחלת לך ולחברי הפורום הנחמד הזה שנה טובה ומתוקה!
 
עדכון

אחרי שהתקשרתי אליהם ולא קיבלתי מענה (אמרו שיחזרו, לא חזרו) החלטתי שאני באופן עקרוני מחזירה להם את הדברים....כמובן שזה ענין עקרוני כבר ולא ענין הגיוני/כלכלי....
אז החזרתי, נתנו זיכוי...לקחתי עוד מהמבצע של היין שמוגבל ל-3 והסתלקתי....

למדתי משהו.
דווקא גיסתי מרוצה מהשרות של שופרסל ואחרי מרוצה מהשרות של רמי לוי. כנראה צריך לדעת איפה לקנות....

ואגב...המבצעים השווים שלהם כמו ברוקולי - אזל מהמלאי....

עכשיו נשאר לי לקנות דחוף לפני החג קמח מלא איכותי.
 
למעלה