48 דקות גיימפליי של Cyberpunk

מישהו 2

New member
48 דקות גיימפליי של Cyberpunk


באופן אישי נרדמתי באמצע, אבל זה נראה טוב

 

קרנפול

New member
שמחתי לראות שהדמות עדיין זזה

מהר, קפיצות וכד'- מה שהפריע לי בדאוס אקס זה הכובד של הדמות...
סה"כ ראיתי קטעים מתוך זה - ומה שראיתי -נהנתי ממנו.
 
לא כזה פייר :) דאוס אקס לא מרגיש משחק נוכחי והמשחק הזה

מרגיש כמו משחק מוקדם של הדור הבא, ברור שהוא יהיה מעל דאוס אקס בליטוש מכני :)

רק לי מפריע כמה שהמשחק הזה צבעוני וורוד יחסית למשחק שמתיימר להיות סייברפאנקי? מה זה כל הצבע הורוד הזה :)

CDP הוציאו לעצמם שם כתותחים בסייד קווסטים וממה שראיתי באמת היו במכשף 3 סייד קווסטים שכתובים לא רע (לא שקספיר אבל נחמד)

אבל איפה זה כאן? לדאוס אקס האחרונים היו סייד קווסטים פשוט מעולים, שהיו יתר טובים מהמשימות בעלילה הראשית איפה זה כאן?

קשה לי להימנע מההרגשה שזה הWatch dog של הדור הבא,יעני הוא ימכור המון כי הוא קרוס ג'ן והרבה אנשים יחכו לפס5 לשחק בו במקום בדור הנוכחי.אבל זה נראה משחק של 83 בלחץ.
 

קרנפול

New member
לצערי דוחפים היום ורוד לכל משחק

ככה זה נראה לפחות בטריילרים של משחקים עתידיים...
 
נראה גנרי ממש. כמו פרויקט של יוביסופט.

הגרפיקה טובה זה ברור, אבל אנחנו מדברים פה על משחק Next gen
(לפחות הגרסה המודגמת) וכמשחק Next gen הוא לא נראה מדהים ביחס לחומרה שהוא רץ עליה.

עיתונאים דיברו על מהפכנות יוצאת דופן. סהכ ראיתי משחק סייברפאנקי גנרי דיברו על דברים שלא היו בדור הזה.

איפה בדיוק? הדבר הכי מגניב שהדמות עשתה היה לנטרל את הרובים של איזה אויב משהו שעשינו בבאטמן.

הdialogue options מסורסות. בסגנון של מאס אפקט ופולאאוט 4.
לפחות אם משחקים דמות גנרית יכלו לתת לנו הרבה אופציות בדיאלוג, אבל לא הם הלכו על הגישה הסינמטית המסריחה של פולאאוט 4 ומאס אפקט.

המשחק מרגיש כמו ניסיון של יוביסופט לעשות משחק דאוס אקס. בנהיגה זה מרגיש כאילו המשחק מנסה להיות GTA, בירי זה מרגיש כאילו הם מנסים להיות far cry וברגע לרגע זה מרגיש שהם מנסים להיות דאוס אקס.

הדגש הוא על מנסים, החיבור של כל האלמנטים האלה לא עובד עלי.

העיצוב של העיר יותר מדי ססגוני וצבעוני בשביל להרגיש לי סייברפאנקי.
אם ניקח למשל את אדם ג'נסן בדאוס אקס ואת העולם שהוא חי בו, דאוס אקס מרגיש הרבה יותר אייקוני, מהגנריות שראינו פה.

תוך דקה בטריילר של דאוס אקס ידעת מי זה אדם מה מניע אותו ולמה כדאי לך להתעניין בסיפור שלו, מעבר לזה המראה שלו נחרט לך בתודעה לא משנה מה חשבת על המשחק,דאוס אקס פשוט היה אייקוני

היום, כשכל משחק הפך לסוג של RPG כל מה שראינו פה פשוט נראה פחות מלהיב מאשר אם המשחק הזה היה יוצא במציאות שונה משלנו.

עץ דיאלוגים מסורס? נו באמת אפילו לAC יש עץ דיאלוגים מסורס כבר.
נזק מספרי שאתה פוגע באויבים? נו באמת, זה לא רק ממש מכוער מבחינה עיצובית, אפילו לAC יש את זה.

עץ שידרוגים וכל מיני שיט? טוב שזה לא תקוע כבר בכל משחק.

זה נכון שגם לדאוס אקס יש עץ שיחות די מסורס, אבל שם יש לפחות דמות ראשית אייקונית שמתאימה לזה, האופי של אדם ניכר בשיחות שאתה מנהל וזה מפצה על זה שיש לך פחות חופש (ואפילו אז זה מרגיש יותר מפורט מכאן)

קיצור אמרתי את דעתי, אם הייתם אומרים לי שזה ניסיון של יוביסופט לעשות דאוס אקס הייתי מאמין, ההשוואות לדאוס אקס מרגישות לי מוגזמות, זה לא מרגיש כמו דאוס אקס, זה מרגיש כמו next gen watch dogs בגוף ראשון.

הדבר היחיד שיכול להציל את המשחק זה פשוט אם הסיד קווסטים שלו יהיו כל כך טובים שהם שווים את המשחק לבד סטייל המכשף, אבל בשבילי זה כבר לא יספיק, אני כבר עכשיו חושב שאנשים עשו למכשף כולל לסייד קווסטים שלו, Overhype וזה בטח יהיה המקרה גם במשחק הזה.

קיצר, נחכה שסקוור יתעוררו על עצמם עם דאוס אקס,ולא אני לא חושב שהמשחק ידגדג את סקיירים או פולאאוט 4 במכירות.
אין פה שום מצב ל30M מכירות.
 

amithas190

New member
אני דווקא לא רואה את זה ככה

מן הסתם אי אפשר לראות שעה ממשחק בסדר גודל של הוויצ'ר ולהשליך על קמפיין של 70 שעות..ובטח שלא תראה דיאלוגים והחלטות גורליות בשעה הראשונה.
אני התלהבתי מהחלק שבו הם צועדים במרכז העיר עם כל האנשים מסביב , הכל נראה מאוד אמין.
הניאון הוורוד מזכיר לי סדרות מנגה משנות ה80-90 ..
&nbsp
סמוך על CDP שהם לא יפשלו...
 
אתה צודק שאסור להשליך על 70 שעות, אבל דווקא בחשיפה צריך ל

להראות סייד קווסט (או ראשי) מלא באימפקט עלילתי משהו שיתפוס, כמובן צודק שהם לא יהרסו איזה משהו עם החלטה גורלית אבל יכלו סתם להראות משהו שיותר נחרט בזיכרון

שיש דמות ראשית בלי אישיות אני מצפה שלפחות דמויות המשנה יהיה מעניינות אבל גם הג'אקי הזה שעוזר לנו לא נראה יותר מעניין מהסיד קייק הטיפוסי של משחקי GTA/מאפיה.

אז אתה מצפה שלפחות הNPC בעולם יהיו מענינים עם סייד קווסטים והם לא הראו את זה.ראינו את המשימה הכי גנרית שאפשר לראות במשחק כזה, ללכת להשיג שדרוג מכני.

אני לא אומר שהמשחק יהיה רע לדעתי, אבל כל מה שראינו נדוש סטריוטיפי וטיפוסי אם מחר יובי יעשו משחק על בלייד ראנר ככה בערך אני מצפה מהם לעשות אותו.

מאוד ייתכן שאם היה פה גוף שלישי (אפילו היברידי) או דמות עם אישיות משלה וסיפור רקע אז הייתי הרבה יותר נלהב, אבל ששום דבר לא נראה לי יותר טוב מדאוס אקס חוץ מהגרפיקה והסקופ זה מאכזב.

אני עדיין מתחבר לדאוס אקס יותר כי כל הירי הזה לא בא לי טוב במשחק סייברפאנקי זה יכל להיות כל רקע מדע בדיוני אחר.

מה שהמשחק יותר עשה לי מהכל, זה חשק לראות את סקיפיילד של בטסדה.
כן, הוא יהיה בטוח פחות מלוטש מסייברפאנק והירי יהיה חרא אבל כבר מעכשיו בלי לראות ממנו כלום אני יודע שהוא יהיה שאפתני יותר.

יש לי גם חשש שעולם המשחק יהיה קטן בהרבה משל המכשף ושזו הסיבה האמיתית לגוף הראשון. המפתחים אמרו אתמול שהם יודעים שהמון אנשים רוצים שהמשחק יהיה מגוף שלישי ושהם לא מתכוונים להתקפל, לדעתי הם היו רוצים לשים גוף שלישי אבל אם יהיה גוף שלישי זה יגרום לעולם המשחק לדעתי להראות קטן בהרבה כי תגיע מהר יותר ממקום למקום.

בגדול מבאס אותי להתבאס ככה כי זה נראה לי משחק שאשחק על הפס4 ולא אחכה לפס5 בשבילו אבל כמו שאמרתי מרגיש רבע GTA, רבע דאוס אקס, ורבע משחק יוביסופט הלכו על בטוח בלי סיכונים וזה משעמם.

אולי היה עדיף פשוט שיגיעו ישר למכשף 4 עם דמות חדשה.
 
Dragon quest 11 מעיף ראשים עם ממוצע 88


הממוצע היה 90 עד שכמה מפגרים נתנו ציון 8 לעשות דווקא.המלחין של המשחק הוא הומופוב שיצא נגד הקהילה הגאה חששתי שזה יפגע במשחק, אבל למרבה המזל אנשים בוחרים לא להעניש צוות שלם על ברבורים של בן 80+.

הציפיות היו בשמים מבקרים רבים שהם מעריצים כבדים כמוני ושיחקו בכל הסדרה קוראים למשחק הזה הטוב מכולם עלילתית וגרפית ובכל פרמטר.

כמו כל דרגון קווסט המשחק הזה הוא בעצם לינארי מאוד עם הרגשה של עולם פתוח יש סייד קווסטים יש עולם ענק לחקור אבל המשחק דוחף אותך בדרך גאונית למסלול הלינארי, ככה שכמו כל משחק בסדרה מאוד קשה להיתקע/ללכת לאיבוד.

החולשה היחידה של המשחק לדעת רבים היא שהמשחק קל מאוד, אפילו יותר מדי קל.

ובוודאי ביחס לסדרה הזו, דרגון קווסט 2 3 ו6 הם מהמשחקים הכי קשים בז'אנר הRPG בוודאי בגרסאות המקור שלהם אבל גם בריימיקים. והמשחק הזה לפי כל המבקרים בועט במסורת המכובדת הזו.

אני לא כל כך יודע איך להגיב לזה, שמענו את היפנים מתלוננים על זה. אבל חשבתי שזה יתוקן בגרסה המערבית.

לפי המבקרים הקושי האמיתי של המשחק הוא בתוכן העלילתי שנפתח אחרי שהמשחק נגמר מדובר על מעל 100+ שעות בשביל הפוסט תוכן הזה, כנראה שאני אצטרך לעשות פלטיניום כדי לקבל את האתגר שאני רגיל לקבל מהסדרה הזו.

בכל זאת אני מתרגש מאוד, יש לי המון דברים לעשות על הראש בסוף השבוע הבא אז לא אוכל לצלול אליו כמו שתכננתי אבל ברביעי וחמישי הבאים אני הולך לשחק בו 24/7
 
הסיפור הראשי של ספיידרמן יקח 20 שעות לסיום

לפי המפתחים והבטא טסטרים שסיימו אותו. זה די ארוך לקמפיין ראשי של משחקים בסגנון לשם השוואה ארקהם נייט לקח לשחקן הממוצע 15-16 שעות משחק.
כל התוכן הצדדי ידחוף את למעל 40 שעות משחק שזה כבר משחק מאסיבי לכל הדעות
 

קרנפול

New member
אני מקווה רק שהתוכן הנוסף

חוץ מהסיפור הראשי- יהיה ברמה טובה, ולא רק כדי למלא את החלל של עולם פתוח.
לדוגמא בארקהם נייט - זה היה די מעצבן- היה בערך 5 סוגים של משימות- וכל השאר היו שכפולים של אותם משימות- רק כדי למלא תוכן לעולם פתוח.
בבאטמן ארקהם סיטי- היו משימות מגוונות- שלא חזרו על עצמן, אמנם הם היו פחות כמותית- אבל יצרו יופי של עולם.
 
דווקא היה בנייט את הרידל הזה גם לא?

לא עשיתי את המשימות שלו אבל זה נחשב תוכן די איכותי למי שאוהב חידות, לא?
אז זה כבר היה יותר טוב מרוב התוכן הצדדי במשחקים אחרים.

אני מקווה כמוך שיהיה סייד קווסטים ומשימות צד מושקעות אבל זה כידוע דבר שקורה פעם ב....

עם גרפיקה כמו של ספיידרמן אני מתקשה להאמין שהם לא יגרמו לנו להציל אנשים מבנינים בוערים איזה 300 פעם רק בשביל למחזר גרפיקה ואזורים ומודלים שוב ושוב

אני קצת אגלוש איתך לנושא אחר אבל בגלל שיאקוזה 0 יצא למחשב מאוד כדאי לך לשחק בו אם לא מפריע לך קצת טירוף יפני במשחקים שלך, לחלוטין התוכן הצדדי הכי טוב שראיתי בדור הזה :)
 

קרנפול

New member
ת'אמת שכחתי מרידל

גם אני לא עשיתי את כל החידות שלו- אבל זה באמת פלוס לזכות למשחק,
לגבי יאקוזה- ראיתי שהוא יצא למחשב, כבר שמתי אותו בווישליסט, אבל התחלתי את המכשף- (ואני עדיין בהתחלה)- וגם התחלתי בפעם הראשונה את כרונו טריגר- אז עכשיו זה מה שתופס לי את רוב הזמן...
 
הו הו כרונו טריגר :) אז נשמע שגם דרגון קווסט 11

(שיוצא למחשב גם) יכול לעניין אותך, אישית כרונו טריגר הוא מהמשחקים הפחות אהובים עלי של סקוור אבל אני מכיר בזה שמדובר ביצירת מופת שהקדימה את זמנה ב20 שנה.
מספיק לראות אפילו את God of war האחרון לקח מכרונו טריגר את מכנית הNew game+ שאתה מתחיל משחק חדש עם הלבל המתקדם של הסייב הקודם.

ועד לפסקול שהוא עד היום בעיני אחד הטובים במדיום,הוא קצת קל מדי אבל אם לא מחפשים בו אתגר הוא באמת איכותי.

בלי להעמיס לך על הבקלוג תן צאנס מתישהו ליאקוזה 0 ודרגון קווסט 11, לא תתחרט.
לא עולה לי משחק אחד בדור הזה שנגע בי רגשית כמו יאקוזה 0. לפחות בנתיים.

שיחקת divinity original sin 2? לקונסולות הוא מגיע רק עכשיו. עם כל המשחקים שיוצאים RDR 2 ספיידרמן ודרגון קווסט אני אהיה חייב לשחק אותו רק בסוף השנה או תחילת שנה הבאה, אבל זה אחד המשחקים שאני לא יכול לחכות להם :)
 

קרנפול

New member
ואו המוזיקה זה משהו מיוחד

אני מכיר כבר את המנגינות של המשחק, וזה היה אחד השיקולים שלי בקנייה שלו...
divinity original sin 2 עדיין לא יצא לי לשחק, עוד משחק ברשימה האין סופית שממתינה לי.
 

קרנפול

New member
עשיתי לעצמי עין הרע

נתקעתי במשחק למשך איזה 3 שעות של סיבובי קרבות, עד שמצאתי את הדלת- והכנסתי את הקוד- שלא עבד על ההתחלה, ככה שסתם הסתובבתי במקום להתקדם...

ספויילר:
בעתיד במפעל של הרובוטים...
 
חחח גם אני נתקעתי בדיוק שם לפני 16 שנה.

באותה תקופה חלק מהקוד היה ממופה לכפתורי הL/R בשלט של הסופר נינטנדו והייתי בהלם שבכלל לסופר נינטנדו היו כפתורי כתף כמו הPS אז לא לקחתי את זה כאופציה בכלל שיש כפתורים כאלה באימולטור ששיחקתי עליו.

בכלל אני משחק עכשיו בפייר אמבלם 4 שזה גם כן משחק סופר נינטנדו מהתקופה של טריגר ומדהים כמו המשחקי סופר נינטנדו המאוחרים של סוף הדור נראים כל כך טוב גם מעל לעשרים שנה.

שווה לשרוד את העתיד למרות שהוא די מדכא גם מבחינה מוזיקלית וגם מבחינת הפלטת צבעים וזה שחוץ מרובו אין שם דברים מענינים.

כי אחריו המשחק כל כך הרבה יותר מעניין :)

כרונו טריגר הוא למעשה RPG שמבחינת סקוור נועד להיות השיא של הז'אנר כי הוא פותח ביחד על ידי הצוותים של דרגון קווסט ופיינל פנטזי, ועד היום זה המשחק היחיד ששני הצוותים שיתפו פעולה.

מה שיצא זה למעשה משחק פיינל פנטזי עם האסתטיקה של דרגון קווסט, אם המשחק היה יורש מדרגון קווסט את רמת הקושי שבד'כ מאפיינת אותם הוא היה אחד האהובים עלי.
 
למעלה