שאלה לתלמידים, למורים ולבוחנים

Kורן

New member
שאלה לתלמידים, למורים ולבוחנים

תלמידים:
מה הם הקשיים הכי גדולים שאתם נתקלים בהם במהלך הלימוד?? מה הכי קשה להבין תאורטית ומה הכי קשה ליישם מעשית??

מורים ובוחנים:
מה אתם רואים אצל התלמידים שהכי קשה להם להבין בעניין העיוני ומה הכי קשה ליישם מעשי??

זה נראה לי מידע חשוב שאולי נוכל פה לעזור אחד לשני ולתלמידים!
 

dor119

New member
השתלבות .

במילה הזאת יש הרבה מאד .
השתלבות בתנועה זורמת ..והשתלבות ל תנועה זורמת .

אין לי ספק שמורים לא נותנים את הדעת לביצוע מטלות אלה ,
לא מתרגלים תלמידים במצבים קשים והרי ידוע ..."קשה באימונים קל בקרב " ( להבדיל ) .

כתבתי כבר עשרות פעמים כאן ... במעבר נתיב בתנועה ובהשלתבות לתנועה דרושה האצה
להתאמת מהירות .. במבחן רואים את זה בברור ..... האצת אתה מבין לא האצת אתה לא מבין
והרוב המכריע של הנבחנים לא מכיר את המושג ...האצה ... וכאן מתחילים הכישלונות .
כמה אפשר לכתוב ...כמה אפשר להסביר ???
 

be_roo

New member
זה החלק המורכב ביותר שדורש עיבוד רב

של הרבה מידע וקבלת החלטות בזמן קצר.

יש לי מכרה מאנגליה, שתמיד אוהבים להציג את נהגיה כדוגמה טובה, לטענתה הבעיה העיקרית של נהגי ישראל זה לא חוסר התחשבות או אדיבות, אלא איטיות בקבלת החלטות וביצוען.
 

mark211

New member
אדיבות

הנהג הישראלי מבלי להכליל רחוק מאוד מלהיות אדיב וסובלני
כמה פעמים אתם נתקלים בנהג אשר עומד מאחוריכם עם יד על הצופר
והמופע הירוק עוד לא הגיע הוא כבר צופר ודואג להלחיץ את התלמיד
אשר מרוב לחץ מכבה את הרכב ולא פעם אחת
לפעמים יש לי חשק לצאת עם נבוט ולשבור לו איזה חלון
מזל שזה נשאר בגדר של פנטזיה
 

Kורן

New member
אדיבות

שייך לנורמה חברתית שלנו ולא לתהליך הלימוד

למרות שאולי ורק אולי!! אפשר להכניס בתלמיד קצת מזה....
 
אתה באמת מורה נהיגה?

נשמע שלא להיט להיות תלמיד שלך יש לך קריזות....מקומך במטבח סורי
 

mark211

New member
כן ידידי אני באמת מורה לנהיגה

את הקריזות שלי אני שומר לעצמי ובכוונה ציינתי שלפעמים יש חשק
אבל בין זה לבין ביצוע או אפילו להראות לתלמיד שזה מרגיז המרחק
הוא גדול לשמחתי אני נחשב דווקא לאחד מאוד סבלני
אני לא רובוט ולא מכונה ולכן כן התנהגות גסה וברוטלית של נהג מרגיזה
אותי אך עדיין מעולם לא הגעתי ולא אגיע לעימות עם נהג אחר בשל התנהגות
זו וכך אני גם משתדל לחנך את התלמידים שלי וכשאני כותב עימות כוונתי היא
לא לעימות מילולי ובטח שלא פיזי (לא כנהג ובטח לא כמורה)
אז לפני שאתה קובע עובדות וחורץ גורלות לעבודה במטבח סורי בחן את עצמך
האם מעולם לא התרגזת על התנהגותם של אחרים אבל עצרת את עצמך מלהגיב
כן נכון להתרגז זה אנושי אך זה להעניש את עצמך על טיפשותם של אחרים.
וצר לי לומר שהצלחת להרגיז אותי בתגובה שלך
אגב בנוגע לתלמידים אשמח לשתף אותך בדעתם עלי

יום טוב לך
 

yanivgr

New member
קושי בתיאורתי

הרבה תלמידים שמגיעים אלי, אני רואה שאת החלק הקשור למתן זכות קדימה בצומת מתומרר או בצומת לא מתומרר, אין הבנה כלל
מלימודי תיאוריה ויש לתת לזה הרבה דגש בלימוד המעשי.
 

Kורן

New member
לעבור טסט זה תוצאה לא תהליך

עניין המראות והרגלי ההסתכלות זה כבר משהו אחר - מקבל
 
התוצאה היחידה

שקיבלתי מלימודי הנהיגה זה שחזרתי בתשובה, כי זה לא תלוי בכלום חוץ מבורא עולם -גם אם אתה נוהג מושלם לא יהי לך רישיון אם אלוהים לא יחפוץ בכך, לפחות יצא מזה משהוא טוב. משברים יכולים להביא לשינויים מבורכים
 

הילה2403

New member
תשובה

מבחינתי בתור תלמידה, הקושי בלעבור טסט, הוא לעבור סיטואציות מסוימות כמו עקיפות ומעברי נתיב.
 

Kורן

New member
עקיפה

מעבר נתיבים וכו'
כמו שאמר דור הבוחן למעלה...
 

אליקו688

New member
דברים שקשה לקלוט

1. היצמדות לימין- דבר שקשה לקלוט בתור תלמיד זה מניעת היצמדות לימין. בערך בשיעור 18 כבר קלטתי את העיניין.

2. חנייה- הכי קשה לבצע מעשי זה חנייה, כל העיניין של המרחק מהמדרכה והמרחק לאוטו מאחורה.. צריך לעבוד על זה הרבה!
 
למעלה