המשך למה ששאלה אותי סיגלית בקומונה:
סייג' כבר רוצה לחזור לעבוד? התגברה מהר על העניין עם זה שהיא איבדה תינוק...
אולי זו דרכה של מריה החוצה
למרות שאני אוהב אותה...
לא יודע אם הם יירצו ליהוק שלישי בזמן כל כך קצר לאדם...
 
והסוויפס: -קרדיט למנהל הקודם של פורום אופרות סבון ז"ל-
יש ארבע תקופות בשנה שנקראות "סוויפס", למרות שהסוויפס של הקיץ פחות משמעותיות:
בנובמבר, פברואר, מאי, ויולי. במהלך הסוויפס נקבעים המחירים לפרסומות ברשתות הטלויזיה האמריקאיות. הסוויפס מתחילים ביום חמישי, ונגמרים ביום רביעי. הם נמשכים ארבעה שבועות. בד"כ אלו התאריכים שלהם:
נובמבר: מהשבוע הראשון של נובמבר ועד הרביעי
פברואר: מהשבוע הראשון של פברואר ועד הרביעי
מאי: מהשבוע האחרון של אפריל ועד השלישי של מאי
יולי: מהשבוע השני של יולי ועד הראשון של אוגוסט
 
בתקופת הסוויפס הרשתות מוציאות את כל התותחים הכבדים כדי לקבל כמה שיותר רייטינג, כדי שיוכלו לגבות יותר כסף עבור הפרסום בערוצים שלהן. מעבר לכך, הרשתות לא רק נלחמות על הרייטינג הגבוה ביותר, אלא גם על נתחי השוק המבוקשים - קהל היעד של בני ה 18 ועד ה 49, כאמור, כדי שיוכלו לגבות יותר כסף על כל דקת פרסום. העקרון המנחה כאן הוא שככל שיותר אנשים יצפו בתוכנית, יוכלו לגבות על פרסום במהלכה יותר כסף. ויותר מזה, ככל שיצפו בה יותר אנשים מנתחי השוק המשמעותיים למשרדי הפרסום והחברות שמפרסמות בטלויזיה, כך המחיר יעלה.
מבין ארבע תקופות הסוויפס, שתיים משמעותיות ביותר באופרות הסבון - נובמבר, ומאי. מאחר ואופרות סבון משודרות במהלך כל השנה, ולא על בסיס עונתי, כמו כל שאר הסדרות, המחירים של הפרסומות נקבעים במהלך כל השנה בהתאם לרייטינג של התוכנית, אבל נתוני הסוויפס הם גורם מכריע מקביעת המחיר. מעבר לכך, סדרה שלא מצליחה לשמור על הרייטינג שלה גבוה מספיק עלולה גם להתבטל, כמו שקרה לפורט צ'רלס לא מזמן.
 
מבחינת אופרות סבון, בחודשים נובמבר ומאי יש הרבה אקשן. תעלומות רצח, פרידות של זוגות בפרופיל גבוה, הופעות אורח של שחקנים פופולריים, וכל טריק כדי לגרום לכמה שיותר צופים לשבת מול הטלויזיה למשך כל החודש. ביפים והאמיצים אפשר לצפות לקאמבק של שילה שיקרה בדרך כלל באחד החודשים האלה. הכל כדי לעשות עוד קצת כסף מהפרסומות - וכמובן שככל שהתוכנית מרוויחה יותר כסף, היא גם מקבלת תקציב יותר גבוה, למשכורות לשחקנים, סטים יותר מרשימים, יותר צילומי חוץ, וכדומה.