האם המכרז העתידי של פ"ת-ראש העין-בקעת אונובקשות ושאלות (לא הכוונה)
פ"ת וראש העין הן אשכול נפרד מבקעת אונוהאם המכרז העתידי של פ"ת-ראש העין-בקעת אונו
מתוכנן לכלול את קווי פ"ת-ת"א וראש העין-ת"א?
א. זו לא תשובה לשאלתיפ"ת וראש העין הן אשכול נפרד מבקעת אונו
בסבירות גבוהה אלעד תצורף לבקעת אונו כדי לאזן את האשכולות.
לא יודע לגבי איחודא. זו לא תשובה לשאלתי
ב. במכרזים האחרונים משרד התחבורה איחד אשכולות על מנת ליצור אשכולות גדולים יותר. גם טבריה הייתה אשכול נפרד מעפולה והעמק ובמכרז החדש האשכולות אוחדו. גם מודיעין עילית, מודיעין, לוד ורמלה היו אשכולות נפרדים ובמכרז החשמונאים הגדול הם אוחדו. כך שלא מן הנמנע שגם בקעת אונו ופ"ת-ראש העין יאוחדו לאשכול אחד. זה יותר אטרקטיבי למפעיל וגם יותר יעיל למשרד התחבורה.
אם מדובר במכרזים נפרדים כדבריך אז איזהלא יודע לגבי איחוד
מה שאמרתי הוא לאחר פגישה לפני חודשיים עם בכירים בחברת קווים.
אני מניח שהם יודעים כיצד מתנהל המכרז שבפועל אמור לצאת כבר עוד כחודשיים (הביצוע של תוצאותיו כנראה רק עוד כשנה וחצי-שנתיים).
היכן ניתן בירושלים להטעין רב-קו...,בקשות ושאלות (לא הכוונה)
בתחנות הרכבת הקלה וגם אצל נהגי אגדהיכן ניתן בירושלים להטעין רב-קו...,
בכרטיסיה משולבת של 10 נסיעות שתקפה גם לאוטובוסי אגד וגם לרק"ל?
היה לי כזה ונגמר לא מזמן,בינתיים המשרד של "סיטיפס" בתחנה המרכזית של ירושלים נסגר.
האם עוד עובדים עם "כרטיסיות" בירושלים,או שמא עברו לערך צבור?
תודה רבה...,בתחנות הרכבת הקלה וגם אצל נהגי אגד
בירושלים.
ברב קו אפשר לעבור 90 דקות בכל מרחב ירושליםתודה רבה...,
והאם מדובר בכרטיסיות עם מספר מסוים של נסיעות הכוללות כרטיסי-מעבר?
לא מובן לי משהו...,ברב קו אפשר לעבור 90 דקות בכל מרחב ירושלים
אין כבר כרטיסי מעבר, אלא הטענה ברב קו שמאפשרת את המעברים הללו.
מרכז השרות סל סיטיפסהיכן ניתן בירושלים להטעין רב-קו...,
בכרטיסיה משולבת של 10 נסיעות שתקפה גם לאוטובוסי אגד וגם לרק"ל?
היה לי כזה ונגמר לא מזמן,בינתיים המשרד של "סיטיפס" בתחנה המרכזית של ירושלים נסגר.
האם עוד עובדים עם "כרטיסיות" בירושלים,או שמא עברו לערך צבור?
איפה זה...?מרכז השרות סל סיטיפס
עבר, אגב, לבנין כלל.
רח' יפו 97איפה זה...?
ולמה לא להיות נגיש במתחם שבלאו-הכי עוסק בתחבורה ציבורית?
תודה,עכשו זה מוכר לירח' יפו 97
תחנת הדויד'קה. ובשביל רוב הירושלמים המקום הזה נגיש יותר מהמרכזית.
קו 'סובב ירושלים' (99) - מי מפעילו כיום?בקשות ושאלות (לא הכוונה)
בתחנה בתחילת רחוב סולטאן סולימאןקו 'סובב ירושלים' (99) - מי מפעילו כיום?
ראיתי הצהריים את אוטובוס הקומתיים סמוך לשער שכם בנסיעה עם תיריים.
האם האוטובוס פועל כיום כנסיעה פרטית לגמרי?
מחיפוש באינטרנט לא הצלחתי לדלות פרטים מעבר לעמוד של חברה המפעילה אותו.
יארא טורסבתחנה בתחילת רחוב סולטאן סולימאן
בתחנה עומדים כל העת אוטובוסים של תיירים החוסמים את הגישה לקווי התחבורה הציבורית.
קטר מושך קרונות סימנס לאט יותר?בקשות ושאלות (לא הכוונה)
מההתרשמות שלי הרכבות עם קרונות סימנס הן אכןקטר מושך קרונות סימנס לאט יותר?
אתמול נסעתי ברכבת של 22:09 מתל אביב לבאר שבע. כרגיל אלה היו קרונות סימנס האהובים, וקטר שאני לא זוכר את מספרו כרגע (מהישנים).
קצת לפני לוד עצרנו מסיבה לא ממש ברורה לכדקה, וזה גרר ארבע דקות עיכוב בכניסה ללוד. מסיבה שאני לא מבין, העיכוב הזה נגרר עד באר שבע. עוד לא ראיתי אף רכבת אחרת שעושה את הקטע בין קריית גת ללהבים בזמן המוצהר, אבל משום מה הרכבת הזו עושה את זה באופן די קבוע (בקיץ הייתי נוסע בה הרבה יחסית).
ממה זה יכול לנבוע? קטר חלש יותר? יכול להיות שיש השפעה של סוג הקרונות על ההאצה ומהירות הנסיעה המירבית?
דרך אגב, באותה רכבת, ראיתי את הפקח בלוד מדבר עם מישהי מחוץ לרכבת אחרי שהדלתות נסגרו... העיקר שהוא דואג לדיוק.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.