מה זה העיקריים?
אני נוסע להרצליה מדי יום. נתיב אקספרס הם מאוד עיקריים בשבילי אבל אני מנוע מלעלות איתם, למרות שהם שחקן מרכזי במסלול שלי. וכל עוד המדינה בונה על המוניות שירות כחלק משמעותי מהאופציה (לא בונוס למפונקים) בתחצ אז גם הן צריכות להיות חלק מההסדר הזה. החלפת קווים זה מעולה כל עוד התדירות גבוהה באמת. כשאני מחליף קו ונתקע חצי שעה לפעמים בהחלפה, זה הופך את הקונספט ללא יעיל. הרפורמה כושלת כי היא לא שיפרה בצורה משמעותית את פני התחבורה הציבורית. לשיפורים מינוריים לא היה צריך רפורמה שלמה, ואיפה ששיפרו באמת (כרטוס שמאפשר מעברים וכו) עשו לכל היותר חצי עבודה. זה כשלון מהדהד שלא ניתן גם אם מאוד רוצים לצבוע בגוון ורוד.
מה זה העיקריים?זה לא מושלם
אבל לפחות אפשר לנסוע בכל המפעילים העיקריים בגוש דן, ויש כרטיסי המשך. לדעתי היה צריך לעשות את זה *לפני* שינוי הקווים, כדי שאנשים יתרגלו לקונספט של החלפת קווים, וגם כדי לא לעשות יותר מדי דברים בבת אחת. וכן, היה צריך ללכת על אחד המודלים האירופאים בהם אתה קונה את הכרטיס לפני העליה לאוטובוס, ומקסימום מחתים אותו בכניסה על השעה (כדי שהכרטיסן יראה מתי עלית על האוטובוס), כשבעלי חופשי חודשי יכולים לעלות בלי החתמה.
אני נוסע להרצליה מדי יום. נתיב אקספרס הם מאוד עיקריים בשבילי אבל אני מנוע מלעלות איתם, למרות שהם שחקן מרכזי במסלול שלי. וכל עוד המדינה בונה על המוניות שירות כחלק משמעותי מהאופציה (לא בונוס למפונקים) בתחצ אז גם הן צריכות להיות חלק מההסדר הזה. החלפת קווים זה מעולה כל עוד התדירות גבוהה באמת. כשאני מחליף קו ונתקע חצי שעה לפעמים בהחלפה, זה הופך את הקונספט ללא יעיל. הרפורמה כושלת כי היא לא שיפרה בצורה משמעותית את פני התחבורה הציבורית. לשיפורים מינוריים לא היה צריך רפורמה שלמה, ואיפה ששיפרו באמת (כרטוס שמאפשר מעברים וכו) עשו לכל היותר חצי עבודה. זה כשלון מהדהד שלא ניתן גם אם מאוד רוצים לצבוע בגוון ורוד.