Mischa

New member
../images/Emo10.gif

טוב,אני לא יודעת אם אתם זוכרים(ההודעה ההתחלתית שלי בתחתית העמוד נכון לעכשיו)-אבל בכל אופן,נרשמתי לאיביי לפני איזה יומים, ופתאום קיבלתי הודעה שאני מושעית. הקטע הוא,שאין לי מ-ו-ש-ג למה,מה עשיתי שלא בסדר. עוד לא קניתי כלום,בטח שלא מכרתי, רק שלחתי הודעה לכמה מוכרים לשאול אותם כמה עולה משלוח לישראל.זהו. מה יכולות להיות הסיבות להשעיה מאי.ביי ומה אפשר לעשות?!
 
יכול להיות שבגלל ששלחת הודעות להרבה מוכרים

איביי זיהו אותך בספאמרית ולכן השעו אותך...צרי איתם קשר ב live chat ונסי להסדיר את הנושא בצורה זו.
 

Mischa

New member
הגיוני.

מה הבעיה שלהם באמת עם זה ששולחים הודעה להרבה אנשים? מה זה מפריע להם? לא עדיף להם להשקיע במערכת לזיהוי ספאם,ככה הם רק מפריעים לסקר שוק שלי:) פניתי אליהם במייל,במידה והם משתכנעים שאני לא ספאמרית,הם מבטלים את ההשעיה וזה נמחק או שזה מוזכר איפשהו ביוזר שלי ויש לזה חשיבות,על משקל הפידבק הרע נאמר?
 
יש הרבה אנשים ובעיקר מהמזרח הרחוק

ששולחים הודעות בכמויות ליוזרים שונים לגבי עסקאות מחוץ לאיביי (דבר המנוגד לתקנון איביי ובצדק מבחינתם)...איביי מנסים להילחם בתופעה אבל הח'ברה משנים IP ושם משתמש לעיתים תכופות ביותר. מציק מאוד אבל זה כנראה חלק מהעסק...ודרך-אגב, שלא תחשבו אפילו להגיב להם כי איביי יזהו את זה מיד ויכעסו עליכם!! ואנחנו הרי רוצים להיות חברים של איביי...
 

tsahallah

New member
זהו,שיש להם מערכת לזיהוי ספאם

מאחר ולא בא להם לקרוא את כל ההודעות או אין באפשרותם אז יש להם מן מערכת כזו שכמו מחשב עושה בדיוק מה שאומרים לה יותר מדי אי מיילים לאנשים שלא שולחים לישראל זה חשוד (קרוב לודאי שלא שמת לב אם את חדשה) במקרה כזה אי ביי פשוט משעים אותך ללא משפט ובלי ועדת חקירה. גם את זה המחשב עושה. אחרי זה תדברי איתם תשלחי להם את הטפסים שלהם, צילום דרכון וחוץ מעיכוב קל יהיה בסדר. אל תשאלי כמה, למה ואיך. ככה זה וזהו.
 

Mischa

New member
זו חוצפה

לבקש צילום דרכון. נראה לך שמשרד החוץ מאשר בכלל שצילומי דרכון של ישראלים ישוטטו להם בעולם כדי שאי.ביי יכולו לישון בשקט שאף אחד לא מנסה לספאמלם אותם? דרישה מוגזמת ביותר,לא הגיונית. הם צריכים לחשוב על חלופה אחרת במיוחד אם לפי מה שאתה אומר מי שעושה את כל תהליך זיהוי שליחת ההודעות המוגזם(מה זה מוגזם,כולה שלחתי איזה 6 הודעות בלחץ), וההשעיה זה בסך הכל מחשב. ככה מתייחסים לצרכן? מאוד מאכזב,לא מתאים לאמריקאים וכתבתי להם מכתב ממש עצבני עכשיו אחרי צ'אט עם נציגת שירות שמאוד הבינה לליבי דווקא.,נראה מה יגידו לי.
 
הצחקת אותי...

אני כבר רואה את התביעה בבית המשפט בניו-יורק: MISCHA נגד EBAY תפסיקי עם הרגשנות הזו, זה ביזנס נקודה! הם עושים את זה כי הם יכולים ואף אחד לא יגרום להם לשנות את דרכי הפעולה הללו, בתור מישהו שמקבל מלא ספאמים אני תומך בפעילות שלהם ונזהר לא לחטוף השעייה גם! והפתרון שלהם הוא שאם לא מתאים לך את יכולה ללכת לאתר אחר...יש להם מעל 200 מיליון משתמשים שאומרים שהיתרונות באתר עולים על החסרונות...וזה לא החסרון היחיד דרך-אגב...אז תהיי מוכנה לכתיבת מכתבים נוספים...
 

Mischa

New member
אתה ממש טועה...

זוהי ממש לא התפיסה,או לפחות- לא צריכה להיות. ואני מניחה גם שאיבי מעולם לא יציגו גישה כזו, גדולים ככל שיהיו אפילו עם מיליארד פידבקים חיובים. קודם כל,הלקוח תמיד צודק. יש יותר סיבות למה הם לא רוצים שאני אצא מאוכזבת מהאתר,מאשר למה הם רוצים לשים עלי זין כי הם לא רואים אותי ממטר. חשוב להם שאני אספר לאנשים שהם גדולים וטובים(ובשבילם זה עוד לקוחות פוטנציאלים וביום שהם יזלזלו בכוחו של לקוח קטן זה יכול להיות גם היום שבו הם עלולים להפסיד הרבה מאוד כסף). אני מאוד מסכימה עם הגישה הזו,מאוד בונה עליה,וזו גישה שמאוד מקובלת בארה"ב,משיקולי רווח ולא משיקולי לב טוב!! אתן לך דוגמה,לפני שבועיים הזמנתי אייפוד מmacmall, חנות ענקית של מוצרים של אפל, אחרי שהזמנתי פנו אלי ואמרו שהאייפוד הספציפי שרציתי כבר לא במלאי ואפל הפסיקו לייצר, אמרו לי שאני צריכה לקנות אייפוד אחר ולהוסיף כסף. דבר שמאוד קומם אותי כי שוב זה לא תואם את המדיניות, טלפונים מפה לשם לאחד המנהלים וקיבלתי את האייפוד הכי חדש במתנה+קייס+מתאם לרכב ולרדיו. כל זה בשביל בן אדם אחד בישראל שיהיה מרוצה. (שוב, חנות בסדר גודל שלהם לא אמורה לפי התאוריה שלך להתייחס אלי יותר מדי ולהגיד לעצמם שאלך לחפש לי אייפודים באתרים אחרים)רק להראות לך שהגישה שלך ממש לא נכונה ולא מקובלת בבתי עסק גדולים. מישה
 

Wolverchenus

New member
אני בהתחלה חשבתי ככה, אבל!

ברגע שהם חושבים שאתה ספאמר אתה מפסיק להיות לקוח מוערך שלהם ובעצם הופך לסוג של נאשם שצריך עכשיו להוכיח את חפותו כי מבחינתם יש להם "עדויות" שאתה לא היית בסדר. אז כן, זה מאוד קשוח מצידם והיחס ממש לא יפה אבל בהתחשב בעובדה שהם מגנים על מיליוני צרכנים ושהם באמת תופסים כל יום אלפי ספאמרים אני חושב שזה סביר. אני, אגב, פיקססתי תמונה מרישיון הנהיגה שלי כי היה בו כיתוב באנגלית ופחות פרטים עליי מאשר בעמוד של הדרכון. אתה גם צריך לזכור, לא טוב לך? תעזוב. והם חיים טוב מאוד עם הגישה הזו.
 

tsahallah

New member
אתה לא לקוח שלהם, בטח לא בתור קונה

הם רוצים אתר אמין וטוב בלי כל מיני טיפוסים מפוקפקים ששולחים כל מיני אי מיילים משונים לכל מיני אנשים חוצמזה תגיד, אתה במחזור או משהו?
 

Treker

New member
ועכשיו לתגובה ../images/Emo3.gif

הלקוחות של EBAY הם המוכרים, לא הקונים. המוכרים הם אלו שמשלמים עמלה לEBAY וEBAY בתמורה אמור לעשות כל שביכולתו להגן על המוכרים. במקביל, על מנת לאפשר נהלי מסחר תקינים, כמובן שישנה גם הגנה על הקונים, אל תשכחי שאת כל המערכת מנהלים מחשבים שאין להם הגיון, מה שמגדירים זה מה שהם עושים ואין אפשרות חכסות את כל מקרי הקצה, יצא המקרה וענית על רוב הקטגוריות כספאמרית בעיני המערכת המנטרת וחשבונך הושעה, אין הרבה מה לעשות בנידון חוץ מלתקשר איתם ולפתוח מחדש את החשבון המושעה. מה היה קורה אם היית מוכרת שמקבלת כל יום אלפי אימיילים של ספאמרים שמבזבזים את זמנך היקר? האם גם אז היית נוקטת באותה תגובה? ועוד דבר קטן לגבי צילומי הדרכון שמסתובבים בעולם ומשרד החוץ, הרשי לי לגלות לך שזה ממש לא מעניין להם את הקצה...
 

Mischa

New member
יש הרבה קונים שהם גם מוכרים וחוץ מזה

קונה יכול להחליט בכל רגע שהוא רוצה לפתוח חשבון מוכר גם.... ולמה לו לעשות את זה אם הוא מקבל חרא של יחס מהמפעילים?
 

Treker

New member
אני לא חושב שקיבלת יחס חרא

אני חושב שהגזמת בתגובה שלך,זה הכל. זה לא שהתעלמו ממך ולר קיבלת יחס, להיפך, לפי מה שהבנתי, ברגע שפנית קיבלת תגובה. תעשי את ההבדל בין להיות חרא ללקוחות לבין להגן על הלקוחות (גם אם ישנם מקרי קצה שנפגעים, כל עוד המערכת ערוכה לטפל בזה זה סביר בהחלט).
 
תגובה אופיינית

מה חוצפה פה? הדרכון זו תעודה מזהה. בבית מלון בחו"ל גם מצלמים בקבלה דרכון . זו גם חוצפה?
 

Mischa

New member
אופיינית למה?

הייתי קרוב ל30 פעמים בחו"ל ועד היום אף בית מלון לא ביקש לצלם את הדרכון שלי. כנראה הייתי בבתי המלון הלא נכונים.
 
כנראה

נראה שאכן לא היינו באותם בתי מלון . אבל ברצינות מה העניין? נרשמת , לכאורה בצעת "עבירות " שלא נראים להם והשעו אותך . עכשיו לשיקולך את רוצה להפעיל מחדש את החשבון אז תשלחי מה שהם מבקשים , לא מתאים לך עניין צילום הדרכון אז אל תשלחי , מה הביג דיל פה?
 

Wolverchenus

New member
קרה לי ויש סוף טוב

כנראה מאותה סיבה. אמרו לי שהשעו אותי בגלל SPAM וזה כנראה היה יותר מדי שאלות בנוסח קבוע של "כמה עולה המשלוח לישראל?" קודם כל, החדשות הטובות הן שהבעיה נפתרה ואני שוב משתמש איביי גאה P: החדשות הרעות הן הטרחה. תשאלי אותם על דרכי החזרת חשבון. אני נדרשתי לפקסס צילום של תעודת זהות ושל חשבון כרטיס אשראי (עם ספרות מושחרות) והצהרה שבה אני מצהיר שאני אהיה ילד טוב (טופס מוכן שהם נותנים) לא היתה בעיה שזה היה בעברית ותוך שבוע חזרתי להיות משתמש פעיל.
 
למעלה