שאלה שמסקרנת אותי מאוד...

™DHS MONO

New member
../images/Emo101.gifשאלה שמסקרנת אותי מאוד...

שאלתי היא כזאת.....אם היו נותנים לכם לבחור.בין מערכת וולוצ'ה 9 הילוכים ....או מערכת מירא'ז 10 הילוכים על מה הייתם הולכים????..... האם הוולוצ'ה טובה יותר משמעותית. ??? או שעדיף ללכת על הילוך אחד יותר??... תודה עמית
 

oferlev9

New member
Mirage 10 ????

למיטב ידיעתי אין כזה דבר. ראה גם באתר של קמפניולו. 10 מתחיל מ VELOCE
 

levinerez

New member
היום סגרתי כבר 900 קמ עם המיראז

10 הילוכים שלי נראה לא רע SO FAR (אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים באינטרנט על מוצרים) ארז
 
אני עד לכך

אני גם הופתעתי, אבל אתמול ראיתי לייב, באיזה קלות הופכים מיראז' 9 למיראז' 10. לא צריך להחליף ידיות, רק החלפה של חלק קטנטן בידית, ומיראז' הופך להיות מיראז' 10.
 

oferlev9

New member
קומבינה ?

לא בטוח שקמפניולו היו אוהבים את הקומבינה הזאת. בכל מקרה זה לא סטנדרטי ובשביל 10 הילוכים יש את ה VELOCE ומעלה
 

Infin1ty

New member
לקמפניולו זה בטח שבטח לא משנה כל כך

היות והוא משתמש בחלקים שלהם. הוא כנראה פשוט מחליף גלגל שיניים בשיפטר ומחליף קסטה מאחורה. במילא הכל חלקים של קמפניולו, ואם אני לא טועה ראיתי במקום אחד באינטרנט שמסביר איך לעשות את זה. אתה מכיר את ארז בכלל?
 

oferlev9

New member
יש מישהו שלא מכיר???

עדיין אני לא כלכך אוהב קומבינות... גם אם ארז עושה אותן
 
לא כל קומבינה היא שלילית ../images/Emo13.gif

שרשרת 8 תעבוד טוב עם מערכות 9 (הרים) ? 99 אחוז מהענף יגיד לך שאין מצב. אבל מה לעשות ובזמנו קימבן לי מישהו שרשרת זק"ש של 8 על קרנק רייס פייס +קסטה XT +מעביר XT. היום לאחר כמעט שלוש שנים ולמעלה מ6000 ק"מ עם 0 (!) תקלות שרשרת/העברות אני יכול להגיד לך שזה עבד פצצות. כשהחוורתי מתימהון בזמנו הבטיח לי בעל החנות שרשרת קסטה XTR עם לא אהיה מרוצה. המסקנה ? אם כל הצצדים המעורבים יודעים שזה קומבינה והקומבינה מושכלת והתוצאות בשטח טובות - למה לא ? ואם על ציוד שטח הצליחה קומבינה "מנפצת מוסכמות" שכזאת לעבוד מדוע קומבינות מושכלות אחרות לא יעבדו טוב בציוד כביש ? חומר למחשבה
יום טוב לכולם וחלילה וחס שזה יתפתח לוויכוח "שלי יותר גדול", עודד
 

levinerez

New member
"מותו העצוב של עידן 9 ההילוכים"

עופר עוד לפני שהייתה גרסה רשמית של וולוצה 10 בארץ כבר היו כמה כאלו! היום אנחנו מזמינים מספק איטלקי אנונימי את הידיות שמגיעות כבר מוכנות ל- 10 עם חלק קטן של קמפניולו RE331 זה רק עניין של זמן שקמפניולו יכריזו על "מותו העצוב של עידן 9 ההילוכים" בעצם אני מכריז על זה כאן ועכשיו!!!! עד שנת 2006 יהיו גם 105 10V וגם מיראז 10V כסטנדרט עכשיו נשאר לראות מי יעשה 11V ראשון - המירוץ החל!!!
 

Infin1ty

New member
סליחה על הבורות

אבל מה ההבדל הגדול בין 10 ל - 9 ? הבנתי שיש עוד גלגל"ש בקסטה, אבל מה ההבדל בהילוך ה-10 שם?
 

levinerez

New member
בקשר לשאלות על קמפניולו מצב

הקישור של אתר קמפניולו לשרטוטים פנימיים של כל המערכות. שימו לב כי כל חלקי החילוף והחלקים הפנימיים בכל הידיות של כל המערכות (טוב נו היה שינוי קטן ב- 2005) הינם זהים ומודולרים. ידיות - ERGOPOWER - עמ 55 עד 62. למעשה כל שהצריך השינוי לוולוצה 10 מוולוצה 9 היה החלפת החלקים 061 ו 062 במקום רכיבי ה 9S הזהים. אותו שינוי הופך את מיראז 9V למיראז 10V!!! שימו לב כי כל שאר החלקים למעט ידיות הברקס זהים בין כל ידיות קמפניולו - למעט רקורד 2005 ששם היה שינוי. (רקורד 2004 הוא זהה ויש שרטוטים באתר של קמפניולו).
 

levinerez

New member
והכי יפה שניתן להזמין רק ידית אחת

ימין או שמאל ויש גם קודים לכל ידית
 
למעלה