אורלנדו בTRL אנגליה

../images/Emo103.gifאורלנדו בTRL אנגליה

אז זה שודר בשידור חי [מן הסתם
] באנגליה לפני 3 ימים, ונתן לי עוד סיבה להצטער שאני לא גרה באנגליה.... סיפור של אחת המעריצות האנגליות שהיו שם: "I was there. I got to meet Orlando outside before he went in, I was standing down the side road just where he got out of his car and was the 3rd or 4th person he met. He recognised me from the KOH premiere which was amazing. He asked how I knew he'd be there (silly TRL for putting it all over their website) and how long I'd waited and thanked me for coming and then he signed my copy of Film Review with him on the cover but my pen didnt work and he was so sweet, he said it was probably because I'd been standing in the cold for hours, and resigned it with my friend's pen. We saw him leave after out the back door, but his minders didnt let him linger, so he waved to us through the car window and said goodbye." אניוואי, תמונות

../images/Emo103.gifאוקיי, וזו, לפי מה שהבנתי,

מעריצה שחיכתה למטה והעלו אותה במהלך התכנית לפגוש את אורלנדו או משהו, והיא ממש הייתה על סף התמוטטות מרוב התרגשות, או משהו כזה. גמנירוצה

The Dark Queen

אוף , זה לא עולה לי !!!

(אם אתן לא מזהות אותי זה פשוט בגלל שלא כתבתי פה אולי חצי שנה, אז אני קייט , נעים מאוד ) מחשבים זה עם מרושע!!! בכל אופן , אם למישהי יש קישור למקור אחר שבו אני יכולה להוריד את זה זה יהיה מצויין ... אוף , עכשיו אני אהיה במצב סגידה לאורלנדו שבוע ואני אשגע את כולם בטלפון על כמה שהוא מושלם ....

../images/Emo103.gifוקצת פפארצי....

אורל יצא לטייל עם אחותו היקרה סמנת'ה [או כפי שהוא קורא לה, סאם] וגור הכלבים המוזר שלה. על כל התמונות חוץ מאחת יש כתובות מעצבנות, מצטערת

למעלה