טוטו ארמסטרונג

../images/Emo103.gif טוטו ארמסטרונג ../images/Emo103.gif

ארמסטרונג ממשיך לפזר רמזים (אמיתיים או לא, אתם תחליטו), שהוא לא מתכוון להגיע לטור 2005. גם הפעם הוא רומז, שהוא רוצה להגיע לרונדה, לפריס-רובא ולפלאש וולגם. וכדי שהפגרה לא תשגע אותי, אני רוצה להמר גם על איך תראה עונת 2005 של ארמסטרונג. מרץ-אפריל: פריס-ניס ואח"כ הקלאסיקות. אוגוסט: מרוצים חד יומים. ספטמבר: וואלטה אוקטובר: אליפות העולם מדריד 2005. הימור נוסף: המוביל של דיסקאברי בטור יהיה איבן מאיו (פופו יהיה בג'ירו).
 
מעניין מאד...

איך שלא יהיה, אם ארמסטרונג לא יגיע לטור 2005, מגיע למישהו בדיסקברי לאבד את המשרה שלו. הם לא קנו קבוצה בשביל מאיו, עם כל הכבוד. נדמה לי שהוא יגלה שהחיים בקלאסיקות קצת שונים מהטור, והניצחונות הרבה יותר קשים (לא שהוא שכח משהו מהאכזבות של אמסטל גולד). בקיצור, עצתי לו (ואני יודע שהוא קורא זאת): אם יש לך כח, לך על זה השנה. אף פעם לא יודעים מה יהיה בשנה הבאה (2006).
 
הוא לא מדבר על הג'ירו

ובכל מקרה, יהיה לו קשה להתחרות בשבועות הראשונים של אפריל במרוצי הגביע העולמי כשהוא בשיא כושרו ולהמשיך לג'ירו ולשמור על אותו כושר. גם לא נראה לי שארמסטרונג מתאים לרונדה של פלנדריה ולפריז-רובא. בשביל לנצח במירוצים האלו צריך הרבה נסיון ברכיבה בתנאים הקשים והמיוחדים של המרוצים האלו ואני לא יודע אם לארמסטרונג יש את הנסיון הזה. בהנחה שארמסטרונג נכנס למרוצים שיש לו סיכוי טוב לנצח בהם, נראה לי שדווקא שלושת המרוצים שרבלין ניצח השנה שכולם מסתיימים בעליות מתאימים יותר לארמסטרונג. דרך אגב, הוא כבר התמודד במרוצים הללו לאחר שחזר ב-98 להתחרות. באמסטל גולד רייס הוא התמודד הרבה פעמים. תמיד סיים בין הראשונים, אבל אף פעם לא ניצח. בליאז' הוא התמודד לפחות פעם אחת שאני זוכר וגם עשה נסיון יפה לנצח, נסיון שלא עלה יפה. זו בעצם הבעיה המרכזית במירוצים חד יומיים. שלא כמו בטורים הגדולים - אין ערובה לכך שהרוכב החזק ביותר הוא יהיה גם המנצח. מספיק שהוא נכנס לבריחה הלא נכונה, או דוקא לא נכנס לבריחה הנכונה והלך לו המרוץ. לכן, בהנחה שארמסטרונג ימשיך להיות גם ב-2005 הרוכב הבכיר בדבוקה, המקום שבו הוא יכול לבטא את עליונותו בצורה הטובה ביותר היא בגרנד טורים. לדעתי, הלחץ של הספונסר והרמה הירודה יחסית (סליחה לכל חבבי ספרד ואיטליה) של הג'ירו והוואלטה יביאו את ארמסטרונג לתוכנית דומה לזו של השנים האחרונות - כלומר, הטור דה פראנס כמרכז השנה.
 
לא לשכוח שבקלסיקות הוא יהיה

"מסומן". בטורים הגדולים זה הרבה פחות מפריע לנצח מעמדה כזאת. בקלאסיקות זו עמדה מאד בעייתית אם כוונתך לנצח.
 

natyh

New member
ונקודה קטנה למחשבה

אם ארמסטרונג יגיע לטור כמנהל . מספיק ניצחון של מאיו אם אכן יגיע לדיסקאברי בטור , ניצחון של פופוביץ בגירו , וניצחון של לאנס בוולטה כדי להעלות את ארמסטרונג למעלת הרוכב מנהל הטוב ביותר בכל הזמנים ורווח תדמיתי פי 3 כפול ברבית דרבית לדיסקאברי . נחכה ונראה .
 
ארמסטרונג כבר זכה בעבר בפלאש

וולון. כלומר הוא יכול להסתדר עם הקלאסיקות של הצפון. ובמידה והוא יחליט ללכת עליהם, אני מאמין שהוא יגיע לסידרה של אימונים בבלגיה ובצפון צרפת. אבל בכל מקרה, אני מתקשה להאמין שהוא יכול להתמודד עם PVP ובונן במרוצים כאלו. מעניין שאף אחד מכם לא התייחס להימור שלי ,שארמסטרונג יסיים את העונה לפחות עם חולצת קשת אחת (נג"ש או מרוץ כביש).
 
אני ../images/Emo163.gif

אל תתייחסו להודעות הקודמות שלי, אני אחרי משמרת לילה ארוכה, והצלחתי לבלבל את עצמי כהוגן. גנט-וולגם פלאש וולון ועכשיו אני כבר לא זוכר במה ארמסטרונג ניצח בעבר, אבל נראה לי שזה היה בפלאש (המרוץ שרבלין ניצח השנה)
 
עוד רמזים...

אמסטרונג גם אמר בראיון ל TRIATHLETE שהוא חושב ברצינות על האפשרות להתחרות ב IRONMAN...
 

yossi113

New member
אני, אישית

אשמח לראות אותו בוואלטה - אין לי ספק שארמסטרונג והאנגלירו (מה זה הטירוף הזה של 23.5% שיפוע?) זה מתכון לאקשן!
 

ilan ulman

New member
סתם שאלה בנושא לאנס והוואלטה ...

בשנה שהוא ביצע את הקאמבאק שלו, הוכנס לראשונה המייטי אנגילירו (אני לא טועה ,נכון?) , מי שניצח בשלב המפלצתי ההוא היה חוזה מריה חימנז (השור הקטן והעגמומי) ז"ל, באותו שלב באותו יום איפה סיים האדון אמסטרונג? ואולי היכן שהיתה הכניסה משם גם תבוא היציאה... לאנס חזר דרך הוואלטה ויפרד דרך הוולאטה...
 

Mont Ventoux

New member
ארמסטרונג ודיסקאברי ב-2005 -

הערות: לדעתי יש לא מעט עקביות בהודעותיו של ארמסטרונג לגבי 2005. מאז סיום הטור האחרון הוא חוזר ואומר שהוא עוד ישתתף בטור (2004 לא יהיה האחרון) אבל לא בטוח שב-2005. זה מביא אותי לחשוב שיש אכן סיכוי טוב שהוא לא יגיע. ברוניל כבר התבטא בנושא ואמר, שבמידה שארמסטרונג לא יבוא לטור שנה הבאה, אזבדו יהיה המוביל של דיסקאברי. בהתחשב בתוצאותיו כפועל בטור, זה רעיון לא רע. מאיו - לא ברור לי מדוע הוא שב ונכנס לדיון הזה. אז מה אם הוא יודע לטפס? לדעתי, זה לא רוכב שארמסטרונג וברוניל אוהבים. אז באיזה גראנד טור ארמסטרונג ישתתף? שאלה זו נעשית רלוונטית יותר אם 3 הגראנד טורים בסופו של דבר כן ייכנסו לפרו-טור (מה שבעיני סביר להניח שיקרה). ג'ירו - לא. האיטלקים מחפשים את ארמסטרונג בסיבוב. לבוא לג'ירו, זה אומר הצקות בלתי פוסקות של הקרבונרי, ובעקבותיהם, של התקשורת ולדעתי זה דבר ממנו ארמסטרונג רוצה להימנע. פשוט לא סביר לבוא להתחרות בתנאי חיפוש ואיומי כתבי אישום (עיין ערך פרארי, סימאוני וכיוב'). וואלטה - אם הטור יפול, זו אפשרות. מה עוד? - קלאסיקות - להערכתי פלאנדרן וליאז' עשויות להיות המטרות, כשהוא עשוי להשתתף גם ברובא (שמור לביג ג'ורג'?) ובאחרות (יותר כהכנה). - שיא השעה - אליפות העולם - אפשרות (בעיקר אם הוא הולך לוואלטה) אם הוא אכן ילך לוואלטה, אז כהכנה הוא עשוי להשתתף גם בטור בנלוקס ואולי באיזה קלאסיקת קיץ. מעניין אגב, יהיה לראות איזה דירוג uci ינתן למירוצים השונים. אם אכן משקל קטעי הגראנד טורים בדירוג ה-uci יירד משמעותית אז יש לצפות לציידי נקודות רעבים יותר בקלאסיקות (למרות שלוח השנה הוא עם דגש מובהק על טורים), מה שעשוי להפוך אותן לקשות עוד יותר. ולסיום: אם מותר תמונות מצ'וקמקות אז, עוד כמה תמונות מוואלטת 98' מאתרו של קור פוס: ארממ -- ססס -- טטרונג ואליפות העולם אותה שנה בפלקנברך הולנד (מקום 4).
 
אם אני זוכר נכון, לפני שנה ארמסטרונ

ג אמר בראיון אחד שהוא רוצה לרכוב את הפרי רובא, זה נשמע יומרני, אבל לפני 6 שנים כשאמר שינצח את הטור באוזני רוב האנשים זה גם נשמע יומרני... צריך לזכור באילו מירוצים ארמסטרונג הצטיין לפני המחלה- נכון, קלאסיקות... חשוב לזכור שיש לו עדיין את אותם תאי שריר, ואותה מערכת עצבים... הוא רק פחות חמום מוח והרבה יותר מנוסה ושקול...וזקן ב- 8 שנים... בקיצור, נחכה ונראה... הפרוטור משנה כמה כללים במשחק.
 
למעלה