נועם שאלה? מה עם AXH . היה

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifנועם שאלה? מה עם AXH . היה

אמור לטוס הבוקר ללונדון אך לא נראה בנתב"ג. החליף אותו ELS ?
 

נועם04

New member
לא יודע לא הייתי היום בעבודה , אלה

טסתי למצדה וחזרה להרצליה
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifאגב לאחר הבוקר כמעת כווולם המ

המריאו מזרחה (12) כולל 2 744 לארה"ב
 

g i l g

New member
לא הייתה כלכך ברירה...

רוחות 120 על 14 משבים ל20 קשרים. מעניין באיזה קטע של המסלול(12) מנתק 744 לניו יורק...די מפחיד גירד את ההאנגרים של אגרסקו וממן זה בטוח...
 

נועם ס

New member
../images/Emo108.gifמוקדם מכפי שאתה חושב. לפני

היציאה הראשונה לחניות הישנות. אני מניח שהם מאמצים את המנועים יותר.
 

g i l g

New member
כנראה שאתה צודק...

אני משכונע שאלעל ושאר החברות משתמשות בD-TAKEOFF וD-CLB קובעים בFMC טמפרטורה מקסימלית שהמנוע מגיע אליה וככה יש שימוש מופחת במנוע מה שמונע בלאי ושחיקה. לדומגא 767 לאיסטנבול לדוגמא יכול לטפס עם שימוש מלא בN1 5000 רגל לדקה אבל זה גורם לשחיקה גדולה מאוד, לכן משתמשים בD-CLB מפחית כוח N1 ואת קצב הטיפוס ומונע שחיקה. מקווה שהבנתם בערך
 
למעלה