טוב חלאס.

../images/Emo11.gifטוב חלאס.../images/Emo163.gif

אי אפשר ככה!!! כבר יום שלם (או יותר?) בלי נושא חדש! הצעה: כל אחד יכתוב ציטוט אהוב משיר, ממשהו שאחד מהלהקה אמר, לא איכפת לי שלי: Every artist is a cannibal, Every poem is a thiefe all kill their inspiration then sing about the griefe -The Fly-
-די דומה לזבוב לא?

אניייי ../images/Emo9.gif ../images/Emo104.gif

יש די הרבה!
הראשון מBEAUTIFUL DAY:
what you don´t have you don´t need it now what you don´t know you can feel somehow what you don´t have you don´t need it now you don´t need it now ענק!!!​

Broken bottles under children´s feet Bodies strewn across the dead end street But I won´t heed the battle call It puts my back up Puts my back up against the wall תמיד מזכיר לי פיגועים משום מה

ThEEdgE

ציטוט שמסביר הכל עליי... לפחות

I´m not afraid to die, I´m not afraid to live....... ויש עוד מלא..... זה מהשיר KITE

ThEEdgE

בונו מתקשר לאמא להגיד שזכה

והנה עוד אחת שממש ממש אהבתי

Tabasco

ציטוטים ../images/Emo108.gif

זה נושא מעניין- תמיד יש את השורה הזאת בשיר שכשמגיעים אלייה זה כאילו הגעת לשיא של השיר, נכון? טוב אולי זאת רק אני...
בכל אופן- צהובה בדם ובנשמה, ממש לקחת לי את המילים מהפה! אלה שני ציטוטים שגם אני מאוד אוהבת! אבל יש עוד:
You broke the bonds and you Loosed the chains Carried the cross Of my shame Of my shame You know I believed it But I still haven´t found what I´m looking for I still havn´t found what I´m looking for.
You get to feel so guilty got so much for so little Then you find that feeling just won´t go away You´re holding on to every little thing so tightly ´Til there´s nothing left for you anyway Gone
Through the storm we reach the shore You give it all but I want more And I´m waiting for you With or without you
I´m not just deaf and dumb Staring at the sun Not the only one Who´s happy to go blind Staring at the sun
I want to run I want to hide I want to tear down the walls That hold me inside Where the streets have no name
Did I ask too much More than a lot You gave me nothing Now it´s all I got One ויש עוד המון... אבל אני אשאיר קצת לכם

דווקא בקשר ל one

אצלי השיא בשורות wer´e one. but wer´e not the same well we hurt each other then we do it again השורות האלה כל כך חזקות. הן ילוו אותי כל החיים.

נו, לא חסר

"But I Still Haven´t Fount What I´m Looking For...." (שעליו אמר אחד המבקרים של VH1 שזה אחד המשפטים היפים ביותר על אהבה, או משהו כזה.) "One Love One Blood With Each Other Sisters Brothers One...." (נו, כמובן. לעוס) "Midnight.... Is Where The Day Begins" (Lemon) והנבחר מכולם: "Walk On By Walk On Through Walk Till You Run And Don´t Look Back For Here I Am" (ותראו לי את מי שחושב שזה השיר Walk On, אני אראה לו מה זה....)

לא חסר....

"But I Still Haven´t Fount What I´m Looking For...." (שעליו אמר אחד המבקרים של VH1 שזה אחד המשפטים היפים ביותר על אהבה, או משהו כזה.) "One Love One Blood With Each Other Sisters Brothers One...." (נו, כמובן. לעוס) "Midnight.... Is Where The Day Begins" (Lemon) והנבחר מכולם: "Walk On By Walk On Through Walk Till You Run And Don´t Look Back For Here I Am" (ותראו לי את מי שחושב שזה השיר Walk On, אני כבר אטפל בו.)

bonowoman

טוב כל מה שאמרתמ

ומה עוד? אני אישית מעדיפה לכתוב רק שורה אחת בערכ ולא הרבה. כל המילימ בשירימ של U2 הנ מדהימות אבל יש כמה שמושכות אותכ ביחוד וכמו שמיהו אמר פה, הנ השיא של השיר. אז הנה כמה: A woman need a man like a fish needs a bickle שכחתי את השמ של השיר.... You miss to much today if you stop to think שורה מדהימה!!!! מ-until the end of the world טוב אני לא זוכרת עכשיו אוהבת יעל

למעלה