y u l i 24
New member
../images/Emo122.gifהנה טעות ששווה ללמוד ממנה..
אז ככה, הכל התחיל כשרציתי לקנות מחשב.. הלכתי וחיפשתי וחיפשתי , ומצאתי מבצע באופיס דיפו!! שהם רשת גדולה, נחמדים שירותיים ובלה בלה.. המבצע כלל מחשב סביר ומסך שטוח ב 3000 ש"ח, שזה נשמע מבטיח מאוד.אז בחודש אוגוסט הרחוק הלכתי לסניף, ביצעתי הזמנה, אמרו לי תוך מקסימום 14 ימי עסקים(והוסיפו שבד"כ זה יותר מהיר בהרבה) , המחשב בפתח ביתך, לא כולל תוכנה,אמרתי -- וואלה שווה. וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי , עברו 10 ימי עסקים ולא קרה כלום, התקשרתי לאופיס דיפו שהפנו אותי לגלאקסי מחשבים (הספק) שהפנו אותי לחברת השילוח UPS שאמרו לי שהוא על המשאית מיום חמישי ומחר הוא אצלי (כלומר ביום שני) חיכיתי חיכיתי, יום שני בשעה 20:00 בערב קיבלתי את המחשב, מהר מהר קראתי לאינטרנט שיבואו להתקין רשת אלחוטית, התקינו , קראתי לטכנאי שיתקין וינדוס , והכל היה מצויין, רק שהמחשב לא עלה. פניתי לאופיס דיפו מיד, אמרו שהם לא מבינים בזה כלום, אבל החזר לא אוכל לקבל כי ...כבר איתחלתי את המחשב, ועולה השאלה, אם לא הייתי מאתחלת אותו, ורק מסתכלת על הקופסא האם הייתי יכולה לדעת שהוא תקול??? פניתי לאינטרנט אמרו לי , תשמעי , זה לא אנחנו אבל זה נשמע כמו בעיית חומרה.. תפני לחברה, התקשרתי לטכנאי שלי אמר שזה נשמע לו כמו בעיית חומרה, התקשרתי לגלאקסי, אמרו לי זה בטוח ההתקנה שלך לא טובה תביאי את המחשב נבדוק. לקחתי את המחשב. כעבור יומיים הבאתי אותו חזרה הביתה, אמרו לי -"כן, עידכנו לו באיוס"(מה שזה לא יהיה) עבד יום התקלקל שוב מסכים כחולים , מסכים שחורים ,עובד פעם כן ופעם לא.. התקשרתי לאופיס דיפו, אמרתי לסגן מנהל סניף שככה וככה קורה לי, ואני רוצה החזר על הכסף. המחשב לא עובד, גלאקסי לא עונים בטלפון ואם הם עונים הם לא עוזרים ואני צרכנית ממורמרת ואבודה בין חוטי וכבלי המערכת. אמר לי, אני אדבר עם המנהל יחזור אלייך. חזר אליי, "אין מה לעשות, קחי לגלקאסי תמורת 500 ש"ח יתקינו לך וינדוס שלהם ויעבוד המחשב". חשבתי על זה, בעצבים יש לומר, ולא ידעתי מה לעשות הבאתי טכנאי אחר, אמר לי זה בעיית חומרה. התקשרתי שוב ושוב גם לגלאקסי וגם לאופיס דיפו, ו.. לא קרה כלום חוץ מזה שביזבזתי מלא מלא כסף על טלפונים וחיכיתי שעות על גבי ימים שיחזרו אליי ולא קרה כלום בסוף נשברתי, לקחתי ביום א' ה 4.9.05 את המחשב למעבדה שישימו את הוינדוס שלהם ב08.09.05 התקשרתי, הם לא ידעו מה לא בסדר איתו ואמרו שהם עוד בודקים ביום א' ה11.9 הם אמרו לי (כשאני התקשרתי) שזה בעיה בדיסק הקשיח ושאלו אם בכל מקרה אני רוצה וינדוס בנוסף להחלפה של הדיסק הקשיח, אמרתי בסדר, אמרו לי טוב נעשה עימך חסד וניקח רק!! 400 ש"ח התקנה. אמרתי טוב בנתיים , בנוסף למצב רוח הכללי הטוב ששרה עליי, שברתי את הכף רגל ונאלצתי לתזז את אבי שייקח את המחשב מהמעבדה, שכמובן שוב, אני יצרתי איתם את הקשר לדעת מה עם המחשב, הוא מגיע, שואל נו מה היה לא בסדר, הוא אומר לו , מערכת ההפעלה אבא שלי בפליאה תוהה האם זה לא הדיסק הקשיח ואז נזכר מנהל המעבדה, אה נכון נכון , והוסיף בכתב יד את העניין של הדיסק הקשיח על הנייר של התיקון אבא שלי נתן להם 400 ש"ח, ויצא אל הדרך חזרה הביתה אחרי כמה צעדים נזכר שלא נתנו לו את הדיסק של וינדוס, חזר, וביקש אותו מנהל המעבדה התווכח איתו כמעט 10 דקות שכן הביא לו את הדיסק ובסוף נתן לו דיסק. כשחיבר לי את המחשב בבית, גיליתי להפתעתי כי זהו וינדוס אקס פי 2000 !! גירסא כל כך חדשה, שלא ידעתי מה לעשות מרוב התלהבות על חידושי הטכנולוגיה! מה אנחנו כבר בשנת 2000??? מסקנות: א. לא כל רשת גדולה ושירותית היא באמת כזו ב.כנראה שלא שמעו שם על ISO9000 ג.לא לקנות מחברת גלאקסי ד.לא להיות אופטימיים בשום מצב
אז ככה, הכל התחיל כשרציתי לקנות מחשב.. הלכתי וחיפשתי וחיפשתי , ומצאתי מבצע באופיס דיפו!! שהם רשת גדולה, נחמדים שירותיים ובלה בלה.. המבצע כלל מחשב סביר ומסך שטוח ב 3000 ש"ח, שזה נשמע מבטיח מאוד.אז בחודש אוגוסט הרחוק הלכתי לסניף, ביצעתי הזמנה, אמרו לי תוך מקסימום 14 ימי עסקים(והוסיפו שבד"כ זה יותר מהיר בהרבה) , המחשב בפתח ביתך, לא כולל תוכנה,אמרתי -- וואלה שווה. וחיכיתי וחיכיתי וחיכיתי , עברו 10 ימי עסקים ולא קרה כלום, התקשרתי לאופיס דיפו שהפנו אותי לגלאקסי מחשבים (הספק) שהפנו אותי לחברת השילוח UPS שאמרו לי שהוא על המשאית מיום חמישי ומחר הוא אצלי (כלומר ביום שני) חיכיתי חיכיתי, יום שני בשעה 20:00 בערב קיבלתי את המחשב, מהר מהר קראתי לאינטרנט שיבואו להתקין רשת אלחוטית, התקינו , קראתי לטכנאי שיתקין וינדוס , והכל היה מצויין, רק שהמחשב לא עלה. פניתי לאופיס דיפו מיד, אמרו שהם לא מבינים בזה כלום, אבל החזר לא אוכל לקבל כי ...כבר איתחלתי את המחשב, ועולה השאלה, אם לא הייתי מאתחלת אותו, ורק מסתכלת על הקופסא האם הייתי יכולה לדעת שהוא תקול??? פניתי לאינטרנט אמרו לי , תשמעי , זה לא אנחנו אבל זה נשמע כמו בעיית חומרה.. תפני לחברה, התקשרתי לטכנאי שלי אמר שזה נשמע לו כמו בעיית חומרה, התקשרתי לגלאקסי, אמרו לי זה בטוח ההתקנה שלך לא טובה תביאי את המחשב נבדוק. לקחתי את המחשב. כעבור יומיים הבאתי אותו חזרה הביתה, אמרו לי -"כן, עידכנו לו באיוס"(מה שזה לא יהיה) עבד יום התקלקל שוב מסכים כחולים , מסכים שחורים ,עובד פעם כן ופעם לא.. התקשרתי לאופיס דיפו, אמרתי לסגן מנהל סניף שככה וככה קורה לי, ואני רוצה החזר על הכסף. המחשב לא עובד, גלאקסי לא עונים בטלפון ואם הם עונים הם לא עוזרים ואני צרכנית ממורמרת ואבודה בין חוטי וכבלי המערכת. אמר לי, אני אדבר עם המנהל יחזור אלייך. חזר אליי, "אין מה לעשות, קחי לגלקאסי תמורת 500 ש"ח יתקינו לך וינדוס שלהם ויעבוד המחשב". חשבתי על זה, בעצבים יש לומר, ולא ידעתי מה לעשות הבאתי טכנאי אחר, אמר לי זה בעיית חומרה. התקשרתי שוב ושוב גם לגלאקסי וגם לאופיס דיפו, ו.. לא קרה כלום חוץ מזה שביזבזתי מלא מלא כסף על טלפונים וחיכיתי שעות על גבי ימים שיחזרו אליי ולא קרה כלום בסוף נשברתי, לקחתי ביום א' ה 4.9.05 את המחשב למעבדה שישימו את הוינדוס שלהם ב08.09.05 התקשרתי, הם לא ידעו מה לא בסדר איתו ואמרו שהם עוד בודקים ביום א' ה11.9 הם אמרו לי (כשאני התקשרתי) שזה בעיה בדיסק הקשיח ושאלו אם בכל מקרה אני רוצה וינדוס בנוסף להחלפה של הדיסק הקשיח, אמרתי בסדר, אמרו לי טוב נעשה עימך חסד וניקח רק!! 400 ש"ח התקנה. אמרתי טוב בנתיים , בנוסף למצב רוח הכללי הטוב ששרה עליי, שברתי את הכף רגל ונאלצתי לתזז את אבי שייקח את המחשב מהמעבדה, שכמובן שוב, אני יצרתי איתם את הקשר לדעת מה עם המחשב, הוא מגיע, שואל נו מה היה לא בסדר, הוא אומר לו , מערכת ההפעלה אבא שלי בפליאה תוהה האם זה לא הדיסק הקשיח ואז נזכר מנהל המעבדה, אה נכון נכון , והוסיף בכתב יד את העניין של הדיסק הקשיח על הנייר של התיקון אבא שלי נתן להם 400 ש"ח, ויצא אל הדרך חזרה הביתה אחרי כמה צעדים נזכר שלא נתנו לו את הדיסק של וינדוס, חזר, וביקש אותו מנהל המעבדה התווכח איתו כמעט 10 דקות שכן הביא לו את הדיסק ובסוף נתן לו דיסק. כשחיבר לי את המחשב בבית, גיליתי להפתעתי כי זהו וינדוס אקס פי 2000 !! גירסא כל כך חדשה, שלא ידעתי מה לעשות מרוב התלהבות על חידושי הטכנולוגיה! מה אנחנו כבר בשנת 2000??? מסקנות: א. לא כל רשת גדולה ושירותית היא באמת כזו ב.כנראה שלא שמעו שם על ISO9000 ג.לא לקנות מחברת גלאקסי ד.לא להיות אופטימיים בשום מצב