דיון - איך להשתחרר

inbal287

New member
../images/Emo124.gifדיון - איך להשתחרר

אני אתחיל במידע על עצמי. יש לי קטע נורא מוזר... כשאני בחזרות [כולל פיתוח קול] או מכירה הרכב חדש וכו', נורא קשה לי להשתחרר בפעם הראשונה וזה נותן לי תדמית של מישהי מאופקת שלא תהיה פרפורמרית טובה. זה גם בא לידי ביטוי מבחינה קולית, שיותר קשה לי להראות מה באמת יש לי, לאן אני יכולה להגיע, מה אני יכולה לעשות עם הקול שלי וכו'. בהופעות לעומת זאת, אני משתנה ב180 מעלות... אולי זה האנרגיה, אולי זו האהבה שלי לבמה, אבל בהופעות אין לי שום בעיות לעשות דברים שבחזרה בחיים לא הייתי עושה... השירים תמיד נשמעים יותר חזקים, אנרגטיים ושונים [המורה שלי אומרת שאי אפשר לזהות שזו אני על הבמה, שזה ממש שונה ממה שהיא מכירה]. המורה שלי טוענת שיש לי בראש את "אדון ביקורת" שלעיתים נמצא יותר ולעיתים פחות ואני צריכה לבעוט בו ממש חזק כדי שיעוף לי מהראש ויתן לי לעשות דברים גם אם הם לא יוצאים מושלם [כן, אני פרפקציוניסטית]... אני לגמרי מסכימה איתה, הבעיה היא שאדון ביקורת ממש עקשן, אפילו יותר ממני ועד עכשיו עוד לא הצלחתי לבעוט אותו רחוק מדי, המניאק תמיד חוזר
. אז בקיצור, כמה עניינים בדיון הזה:
איך אתם בחזרות לעומת הופעות?
אלו המלצות יש לכם כדי להשתחרר ולהיפתח בחזרות או בהופעות ראשונות עם הרכב חדש?
מאיזה פרפורמרים אתם שואבים השראה או איזה פרפורמר אתם הכי אוהבים?
 

מאורי6

New member
ברור שבפעמים הראשונות הכל יותר קשה

אני אחרי 7 שנים בפיתוח קול התקבלתי לאיזה פרויקט עם עוד כמה בנות שכולן שרות. מצאתי את עצמי עומדת סגורה בתוך עצמי הקול רועד כמו כבשה קטנה (אני לא סובלת שהקול שלי רועד!!) ולא רק לי היה את זה אלא לכל אחת מהבנות. בחזרה השנייה או השלישית הכל היה יותר טוב אבל ברור שאין את כל האנרגיות שיש על הבמה.
 

מרי לי

New member
אוי../images/Emo99.gif דיון מגניב ביותר

האמת היא, שגם לי נורא קשה להשתחרר מהלחץ ביום חמישי במכללה הייתי צריכה לשיר משהו, ולא היה לי מה, וגם הייתי חולה, ובקושי היה לי קול לשיר אתו.... ואז החונך במכללה, שגם לומד איתי בכתה נעמד ליד המיקרופון והתחיל לעשות קולות מצחיקים במיקרופון, והקלטתי את זה
ואז השתחררתי והלכתי לשיר, לא יצא הכי משהו כי אני חולה, אבל עדיין יצא סביר מספיק ככה שלצחוק ולשבור את הקרח תמיד מגניב אני גם אוהבת, כשאני מתחילה לעבוד עם להקה חדשה, ואני לא מכירה את הסגנון שלהם ולפעמים אנחנו לא מסכימים על הסגנונות ואז לא נעים לי לשיר שיר של סלין דיון או משהו לפני חבורת מטאליסטים
אז אני מבקשת מהגיטריסט לעשות כמה אקורדים וכותבת עליהם משהו מעניין שגם יראה את הקול והיכולות שלי ואז כולם כאילו משתתפים, אז אני לא לבד. כפרפורמרים, אני הכי אוהבת את גארו( GAROU ) - זמר צרפתי לארה פביאן סטיבן טיילר מאירוסמית' כולם אנשים שעל הבמה נשמעים יותר טוב מבאלבום שלהם, זה נורא חשוב לי שהזמר יוכל לבצע את השירים שלו גם באלבום וגם על הבמה... אחרת זה הורס לי את האלבום עצמו.... דיון ממש מגניב ענבל תודה רבה
 

piano girl

New member
אני חושבת ש..

יש בזה המון יתרונות! תחשבי על זה.. קודם כול, זה קורה לרובנו אני חושבת. כולל אני. כי אין אינרגיה גדולה כשאת בחזרות, כי בחזרות זה רק להתאמן על השירה והקצב..את התוספות את יכולה לעשות גם עם עצמך בבית אם בא לך.. מן הסתם, כשמכירים להקה חדשה, אז בעיקר בהתחלה את תהיי סגורה איתם. זה טבעי לחלוטין..ואין לך מה להתעצבן.. אני לא בטוחה שזה אדון ביקורת..אלא שני דברים: אחד - אולי יש לך משהו בראש שמפנים אותך..או שאת מתביישת..משהו בסגנון.. כי אם את בהתחלה סגורה ואז בהופעה מביאה משהו גדול ומפתיע, זה לא אומר שום דבר על ביקורת, כי את כן עושה את זה מול קהל אחרי הכל.. שתיים - אין בחזרות את האנרגיה וההתלהבות שיש על במה מול קהל. אין ספק שזה הדבר העיקרי. בהופעות תמיד מוציאים את כל מה שיש..וזה מה שהכי כיף לדעתי בהופעות! אז תנצלי את זה.. וגם..לאט לאט את תתרגלי להכיר הרכבים חדשים..ותרגישי יותר נוח להראות את מה שיש לך. טיפ: כשאת מכירה הרכב חדש, תאמרי לעצמך לפני שאת נכנסת לחזרה איתם ככה: "אוקיי. אני לא מכירה אותם. אני יודעת להפציץ בהופעות. אז אני יודעת גם פה. מה המטרה? חזרה טובה, ולהרשים אותם. אז אני אפציץ עכשיו כמו שאני יודעת בהופעות." אני מקווה שזה איכשהו עוזר לך..:/ (אני הייתי מאוד כזאת בהתחלה, ועבר זמן ואין עכשיו יותר חופשי ממני..זה נורא מעלה את הביטחון העצמי עם הזמן.. כל החזרות האלה.) בהצלחה :]
 
למעלה