ציףציף1000
New member
../images/Emo124.gif החשדות 23.2.07 ../images/Emo124.gif
חשדות גילמור ה-DVD המתוכנן של מסע ההופעות של גילמור משנה שעברה, ייקרא Remeber That Night. הוא יכלול שני דיסקים. באחד מהם הצילומים מההופעות ברויאל אלברט הול ממאי שעבר, ובשני יהיו אקסטרות, כולל שלושה סרטים דוקומנטריים. אחד מהסרטים הדוקומנטריים (בעצם, מה שנקרא "סרט תדמית") סוקר את הטור מאז החזרות, ועד ההופעה האחרונה, בפולין. כן יצורף סרט קצר שצולם בחוף המערבי בארה"ב, כולל צילומים שעשה ריק רייט. סרט דוקומנטרי נוסף יסקור את העבודה על האלבום. הקטעים Castellorizon, On an Island, Take a Breath, The Blue ו-High Hopes, אשר בוצעו בלייב עבור ה-BBC, ייכללו גם כן. בנוסף ל-DVD הסטנדרטי, אשר ייצא לכל המוקדם בחודש מאי, אמורים לצאת גם מארזים ב-hi definition ובבלו-ריי, לחובבי הטכנולוגיה. מארזים אלו יצאו מאוחר יותר במהלך השנה. והכל, כרגיל, תחת האזהרה הרגילה בנוגע לפלוידים ותאריכים. חלקכם זוכרים, או הספיקו לשכוח, את תחרות הביצוע המוצלח ל"ארנולד ליין" עליה הודיעה EMI לפני אי-אלו שבועות. עשרות (מאות?) הרכבים עמדו לשיפוט השופטים, גילמור, דייויד בואי, ושכחתי מי עוד (ריק?). בין המתמודדים גם להקת רוקפור הישראלית. בכל מקרה, אין עוד החלטה על הזוכה, עקב אי-אילו עניינים ב-EMI, שטיבם לא ברור. ולאור האזהרה לעניין פלויד ותאריכים, אני ממליצה: Don't hold your breath. חשדות ווטרס ווטרס הופיע בשבועיים האחרונים במזרח הרחוק ובהודו. בעת שהותו בהונג קונג, נפטר ראש צוות האבטחה של ווטרס, דארל אייבס, מהתקף לב. בתגובה, קנה ווטרס מחייט מקומי למעלה מ-150 חולצות, על פי דיווח העתונות המקומית (טוב, זה לא היה בתגובה. בלי קשר). הסיבה הרשמית: הוא מזיע מאוד בהופעות. ובכל זאת, 150??. ווטרס הופיע גם במומבאי (היא בומביי) בהודו. דיווח של הטלוויזיה ההודית על ההופעה, ניתן לראות כאן. בראיונות שווטרס נתן לעתונות באוסטרליה ובמזרח הרחוק הוא חזר ואמר שהוא מוכן לעבוד "מיידית" עם הפלויד, גם על אלבום חדש, וכי הוא רוצה לחוות שוב את ההרגשה שהרגיש עמם על הבמה ב-live 8. לדבריו, גילמור הוא היחיד שאינו מעוניין (לפחות כרגע) באיחוד. אגב איחוד, בימים האחרונים נפוצו שמועות על איחוד של הלהקה לטור בשנת 2008. מקורן היה כנראה בעתונות השבדית, משם השמועה עברה לעיתונות הנורבגית, ומשם לקנדית, הברזילאית, ולשאר העולם. הנהלת הפלויד (דהיינו, מנהליהם של גילמור ומייסון) הודיעה שאין אמת בכך. יחד עם זאת, חדי-הזכרון מביניכם זוכרים ששמועה דומה הודפסה במגזין מוג'ו לפני חודש, ומקורותיו של המגזין הזה הם אמינים (דהיינו, EMI). נחייה ונראה. בינתיים, פרסם ווטרס את הלו"ז המלא שלו להופעות בצפון אמריקה. לתשומת לבו של מורנא, בחודשים מאי, יוני ויולי יופיע ווטרס בפלורידה, אטלנטה (ג'ורג'יה), ניו ג'רזי, ניו יורק (שוב במדיסון סקוור גארדן), פילדלפיה, אוטאווה, קוויבק סיטי, מונטראול, שיקגו, לוס אנג'לס (שוב בהוליווד בול), סן פרנסיסקו, לאס ווגאס (למה???), אוקלנד, וונקובר, קלגרי, אדמונטון, וויניפג, אומהה, סיינט פול, מילווקי, בוסטון, הארטפורד ולבסוף, טורונטו. פרטים מדוייקים על המועדים והאולמות בהם יופיע ווטרס בכל אחד מהמקומות הנ"ל ניתן למצוא ב-Brain Damage. חשדות מייסון ניק התראיין לתוכנית טלווייזיה צרפתית על מכוניות, והציג לראווה את האוסף המרשים שלו. אפשר לראות את הקטע עד מחר (ועד בכלל) בלינק להלן: http://www.turbo.fr/automobile/actualites/enquetes/le-must-de-la-collection-de-nick-mason/article.jsp?id=p2_544584 חשדות בארט ציור שסיד צייר בשנת 1965, ונתן במתנה לידידה שלו, נמכר במכירה פומבית בשבוע שעבר בסכום של 4000 פאונד - סכום יפה בהחלט. הכסף מהמכירה יעבור לידיו של אחיינה של הידידה, אשר ירש את הציור ממנה. כזכור, בחודש נובמבר נמכרו פריטים רבים מביתו של סיד, לרבות ציורים שלו, בסכום כולל של כ-120,000 פאונד. המכירה נעשתה על ידי משפחתו של סיד. לפני המכירה הם אמרו משהו על הקמת קרן לעידוד אמנים מקומיים צעירים, אם המכירה תניב סכום מספיק. נראה לי שהסכום היה יותר ממספיק. מה עם הקרן? האתר A Fleeting Glimpse העלה ראיון שערך עם דייוי או'ליסט. כזכור לכולכם, או'ליסט היה הגיטריסט של ה-Nice כאשר להקתו היתה באותו טור עם הפלויד בסתו 1967 - זה הטור ממנו לקוחה התמונה הקבוצתית המפורסמת, עם ג'ימי הנדריקס. על פי האגדה, סיד נעלם מכמה הופעות, או לא היה מסוגל להופיע, ואו'ליסט ניגן במקומו. או'ליסט מספר: "סיד נעלם ערב אחד, במהלך הטור, ולא ידענו אם הוא יחזור בכלל. היה חשש שהוא עזב לתמיד. הפלוידים אהבו את הנגינה שלי, שהיתה קרובה לצליל שלהם, ולכן ביקשו ממני לנגן במקומו. אבל סיד חזר מאוחר באותו ערב, וגילה שניגנתי במקומו. נראה לי שהוא קלט אז שהלהקה יכולה להחליף אותו, ולכן הוא התאמץ להופיע להופעות הבאות. אבל אני הייתי זמין להחליף אותו למקרה שהוא לא יגיע. זו היתה נקודת המפנה, כשהפלויד הבינו שהם יכולים לפתח את הצליל שלהם גם בלעדיו. אם הוא לא היה חוזר באותו ערב, זה היה נמשך, ללא ספק." יחד עם זאת, נראה שהפלוידים חששו. בהופעה בה השתתף או'ליסט, הם בקשו ממנו לחבוש את הכובע הרחב שסיד נהג ללבוש. מבנה גופו של או'ליסט היה דומה, וכך גם צבע הגיטרות שלהם. הפלוידים כנראה קיוו, שאף אחד לא ישים לב לחילופין. רוב הקהל היה מורכב מנערות צורחות. הן הפסיקו לצרוח כאשר גילו שזה לא סיד, אך אחרי שזיהו את או'ליסט מהנייס, חזרו לצרוח. הלהקה ואו'ליסט ניגנו גרסה ארוכה במיוחד של Interstellar, קטע שאו'ליסט הכיר. היתה לו אותה גיטרה, והוא צפה בסיד מנגן ערב אחר ערב את הקטע, כך שלא היתה לו בעיה לשחזר אותו. או'ליסט מספר גם שלכל כלי בלהקה ניתן דגש שווה, וכל אחד קיבל "סולו" משלו, או לפחות את הספוט בו הוא היה יכול להציג את תרומתו. הדינמיקה בין חברי הלהקה היתה, לכן, נינוחה ודמוקרטית, באותה תקופה. "רוג'ר מזיז את הבס שלו לכאן ולשם. הוא משתמש בעיניו הרבה, תוך שהוא נועץ את המבט המפחיד המפורסם שלו, בקהל - מה שהוסיף לאווירה. ניק עבד קשה על התופים. העבודה שלו על הטימפני היתה מצויינת עבורי והגישה האנרגטית שלו נתנה לי השראה. ריק שלט בדינמיקה של מופע התאורה שלהם עם התווים החלליים הארוכים שלו והאקורדים המהדהדים סביב הבמה, שכאילו הכתיבו את תחלופת הצורות והצבעים של התאורה. לא היתה להקה אחרת כמותם, הם היו יחודיים, עמדו בפני עצמם, ועוד היו להם סינגלים בראש המצעד." אז זה כל מה שזה היה: הופעה אחת, עם שיר אחד. או'ליסט קיווה שהפלוידים יציעו לו להחליף את סיד, אך הוא לא העיז לשאול אותם. הוא היה מחוייב באותה תקופה ל"נייס", בעוד גילמור נהיה פתאום זמין, וכך קיבל את הג'וב, כמעט במקרה. או'ליסט קצת מצטער על כך.... כשנשאל את מי היה מזמין ללהקה ה"אידאלית" בעיניו, או עם מי הוא היה נהנה לנגן, הוא ענה "פינק פלויד".
חשדות גילמור ה-DVD המתוכנן של מסע ההופעות של גילמור משנה שעברה, ייקרא Remeber That Night. הוא יכלול שני דיסקים. באחד מהם הצילומים מההופעות ברויאל אלברט הול ממאי שעבר, ובשני יהיו אקסטרות, כולל שלושה סרטים דוקומנטריים. אחד מהסרטים הדוקומנטריים (בעצם, מה שנקרא "סרט תדמית") סוקר את הטור מאז החזרות, ועד ההופעה האחרונה, בפולין. כן יצורף סרט קצר שצולם בחוף המערבי בארה"ב, כולל צילומים שעשה ריק רייט. סרט דוקומנטרי נוסף יסקור את העבודה על האלבום. הקטעים Castellorizon, On an Island, Take a Breath, The Blue ו-High Hopes, אשר בוצעו בלייב עבור ה-BBC, ייכללו גם כן. בנוסף ל-DVD הסטנדרטי, אשר ייצא לכל המוקדם בחודש מאי, אמורים לצאת גם מארזים ב-hi definition ובבלו-ריי, לחובבי הטכנולוגיה. מארזים אלו יצאו מאוחר יותר במהלך השנה. והכל, כרגיל, תחת האזהרה הרגילה בנוגע לפלוידים ותאריכים. חלקכם זוכרים, או הספיקו לשכוח, את תחרות הביצוע המוצלח ל"ארנולד ליין" עליה הודיעה EMI לפני אי-אלו שבועות. עשרות (מאות?) הרכבים עמדו לשיפוט השופטים, גילמור, דייויד בואי, ושכחתי מי עוד (ריק?). בין המתמודדים גם להקת רוקפור הישראלית. בכל מקרה, אין עוד החלטה על הזוכה, עקב אי-אילו עניינים ב-EMI, שטיבם לא ברור. ולאור האזהרה לעניין פלויד ותאריכים, אני ממליצה: Don't hold your breath. חשדות ווטרס ווטרס הופיע בשבועיים האחרונים במזרח הרחוק ובהודו. בעת שהותו בהונג קונג, נפטר ראש צוות האבטחה של ווטרס, דארל אייבס, מהתקף לב. בתגובה, קנה ווטרס מחייט מקומי למעלה מ-150 חולצות, על פי דיווח העתונות המקומית (טוב, זה לא היה בתגובה. בלי קשר). הסיבה הרשמית: הוא מזיע מאוד בהופעות. ובכל זאת, 150??. ווטרס הופיע גם במומבאי (היא בומביי) בהודו. דיווח של הטלוויזיה ההודית על ההופעה, ניתן לראות כאן. בראיונות שווטרס נתן לעתונות באוסטרליה ובמזרח הרחוק הוא חזר ואמר שהוא מוכן לעבוד "מיידית" עם הפלויד, גם על אלבום חדש, וכי הוא רוצה לחוות שוב את ההרגשה שהרגיש עמם על הבמה ב-live 8. לדבריו, גילמור הוא היחיד שאינו מעוניין (לפחות כרגע) באיחוד. אגב איחוד, בימים האחרונים נפוצו שמועות על איחוד של הלהקה לטור בשנת 2008. מקורן היה כנראה בעתונות השבדית, משם השמועה עברה לעיתונות הנורבגית, ומשם לקנדית, הברזילאית, ולשאר העולם. הנהלת הפלויד (דהיינו, מנהליהם של גילמור ומייסון) הודיעה שאין אמת בכך. יחד עם זאת, חדי-הזכרון מביניכם זוכרים ששמועה דומה הודפסה במגזין מוג'ו לפני חודש, ומקורותיו של המגזין הזה הם אמינים (דהיינו, EMI). נחייה ונראה. בינתיים, פרסם ווטרס את הלו"ז המלא שלו להופעות בצפון אמריקה. לתשומת לבו של מורנא, בחודשים מאי, יוני ויולי יופיע ווטרס בפלורידה, אטלנטה (ג'ורג'יה), ניו ג'רזי, ניו יורק (שוב במדיסון סקוור גארדן), פילדלפיה, אוטאווה, קוויבק סיטי, מונטראול, שיקגו, לוס אנג'לס (שוב בהוליווד בול), סן פרנסיסקו, לאס ווגאס (למה???), אוקלנד, וונקובר, קלגרי, אדמונטון, וויניפג, אומהה, סיינט פול, מילווקי, בוסטון, הארטפורד ולבסוף, טורונטו. פרטים מדוייקים על המועדים והאולמות בהם יופיע ווטרס בכל אחד מהמקומות הנ"ל ניתן למצוא ב-Brain Damage. חשדות מייסון ניק התראיין לתוכנית טלווייזיה צרפתית על מכוניות, והציג לראווה את האוסף המרשים שלו. אפשר לראות את הקטע עד מחר (ועד בכלל) בלינק להלן: http://www.turbo.fr/automobile/actualites/enquetes/le-must-de-la-collection-de-nick-mason/article.jsp?id=p2_544584 חשדות בארט ציור שסיד צייר בשנת 1965, ונתן במתנה לידידה שלו, נמכר במכירה פומבית בשבוע שעבר בסכום של 4000 פאונד - סכום יפה בהחלט. הכסף מהמכירה יעבור לידיו של אחיינה של הידידה, אשר ירש את הציור ממנה. כזכור, בחודש נובמבר נמכרו פריטים רבים מביתו של סיד, לרבות ציורים שלו, בסכום כולל של כ-120,000 פאונד. המכירה נעשתה על ידי משפחתו של סיד. לפני המכירה הם אמרו משהו על הקמת קרן לעידוד אמנים מקומיים צעירים, אם המכירה תניב סכום מספיק. נראה לי שהסכום היה יותר ממספיק. מה עם הקרן? האתר A Fleeting Glimpse העלה ראיון שערך עם דייוי או'ליסט. כזכור לכולכם, או'ליסט היה הגיטריסט של ה-Nice כאשר להקתו היתה באותו טור עם הפלויד בסתו 1967 - זה הטור ממנו לקוחה התמונה הקבוצתית המפורסמת, עם ג'ימי הנדריקס. על פי האגדה, סיד נעלם מכמה הופעות, או לא היה מסוגל להופיע, ואו'ליסט ניגן במקומו. או'ליסט מספר: "סיד נעלם ערב אחד, במהלך הטור, ולא ידענו אם הוא יחזור בכלל. היה חשש שהוא עזב לתמיד. הפלוידים אהבו את הנגינה שלי, שהיתה קרובה לצליל שלהם, ולכן ביקשו ממני לנגן במקומו. אבל סיד חזר מאוחר באותו ערב, וגילה שניגנתי במקומו. נראה לי שהוא קלט אז שהלהקה יכולה להחליף אותו, ולכן הוא התאמץ להופיע להופעות הבאות. אבל אני הייתי זמין להחליף אותו למקרה שהוא לא יגיע. זו היתה נקודת המפנה, כשהפלויד הבינו שהם יכולים לפתח את הצליל שלהם גם בלעדיו. אם הוא לא היה חוזר באותו ערב, זה היה נמשך, ללא ספק." יחד עם זאת, נראה שהפלוידים חששו. בהופעה בה השתתף או'ליסט, הם בקשו ממנו לחבוש את הכובע הרחב שסיד נהג ללבוש. מבנה גופו של או'ליסט היה דומה, וכך גם צבע הגיטרות שלהם. הפלוידים כנראה קיוו, שאף אחד לא ישים לב לחילופין. רוב הקהל היה מורכב מנערות צורחות. הן הפסיקו לצרוח כאשר גילו שזה לא סיד, אך אחרי שזיהו את או'ליסט מהנייס, חזרו לצרוח. הלהקה ואו'ליסט ניגנו גרסה ארוכה במיוחד של Interstellar, קטע שאו'ליסט הכיר. היתה לו אותה גיטרה, והוא צפה בסיד מנגן ערב אחר ערב את הקטע, כך שלא היתה לו בעיה לשחזר אותו. או'ליסט מספר גם שלכל כלי בלהקה ניתן דגש שווה, וכל אחד קיבל "סולו" משלו, או לפחות את הספוט בו הוא היה יכול להציג את תרומתו. הדינמיקה בין חברי הלהקה היתה, לכן, נינוחה ודמוקרטית, באותה תקופה. "רוג'ר מזיז את הבס שלו לכאן ולשם. הוא משתמש בעיניו הרבה, תוך שהוא נועץ את המבט המפחיד המפורסם שלו, בקהל - מה שהוסיף לאווירה. ניק עבד קשה על התופים. העבודה שלו על הטימפני היתה מצויינת עבורי והגישה האנרגטית שלו נתנה לי השראה. ריק שלט בדינמיקה של מופע התאורה שלהם עם התווים החלליים הארוכים שלו והאקורדים המהדהדים סביב הבמה, שכאילו הכתיבו את תחלופת הצורות והצבעים של התאורה. לא היתה להקה אחרת כמותם, הם היו יחודיים, עמדו בפני עצמם, ועוד היו להם סינגלים בראש המצעד." אז זה כל מה שזה היה: הופעה אחת, עם שיר אחד. או'ליסט קיווה שהפלוידים יציעו לו להחליף את סיד, אך הוא לא העיז לשאול אותם. הוא היה מחוייב באותה תקופה ל"נייס", בעוד גילמור נהיה פתאום זמין, וכך קיבל את הג'וב, כמעט במקרה. או'ליסט קצת מצטער על כך.... כשנשאל את מי היה מזמין ללהקה ה"אידאלית" בעיניו, או עם מי הוא היה נהנה לנגן, הוא ענה "פינק פלויד".