ציףציף1000
New member
../images/Emo124.gif החשדות 27.7.05 ../images/Emo124.gif
ווטרס מציג קטעים מהאופרה כחלק ממסע קידום המכירות של האופרה Ca Ira, שתצא רשמית בסוף ספטמבר, הופיע ווטרס לפני שלושה ימים בפני קהל מצומצם של אנשי תעשיית המוסיקה, שדרנים ועתונאים, באולם קונצרטים בניו יורק. ווטרס דיבר בפניהם על היצירה ונושאים אחרים, בעוד ברקע מוצגים קטעים מהאופרה. סה"כ, הושמעו במהלך הערב 8 קטעים מהיצירה (ולנוכחים חולקו אח"כ עותקי-פרומו של כמה מהם). הקטעים לוו באנימציות שהוקרנו על גבי מסך, ושהיו ככל הנראה די מוצלחות. כן הוקרנו קטעים מסרט דוקומנטרי שצילם אדריאן מאבן, על תהליך העבודה על האופרה. במשך כשעתיים, 'רואיין' ווטרס מעל הבמה ע"י דייויד סילבר, כשהוא מדבר על היצירה, על אופרה בכלל, על המהפכה הצרפתית – אבל בעיקר על פוליטיקה, הנושא החביב עליו בימים אלו. ה"מהפכה", נשוא היצירה, לדבריו, משקפת את המהפך, השינוי, שכל אחד מאיתנו יכול לעשות בתוכנו (נשמע מוכר?). כך, בהתייחסו לפערים הקיצוניים בין המדינות העשירות לעניות אמר ווטרס שהוא מסרב להיות ציני, ולחשוב שלא ניתן לעשות כלום, וכי כל אחד מסוגל לפתח אמפתיה לאחרים, בתוכו, וכך יבוא שלום לעולם. או משהו כזה. ווטרס, שהיה לבוש בגרביים וורודות, סיפר שאטיין רודה-ז'יל, אשר כתב את הליברטו ליצירה, רצה בתחילה למחזר שירים ישנים של הפלויד עבור האופרה, אך ווטרס לא היה מעוניין בכך. תוך כמה שבועות, חיבר ווטרס ,דמו' ליצירה סימפונית, ששימש כבסיס לאופרה. ווטרס ציין כי התימות המרכזיות ביצירה זהות לאלו של הקונספטים הגדולים של הפלויד: מלחמה, חוסר אונים לנוכח אבדן, ניכור וכדומה. "החומה" היתה השראה עיקרית עבורו, בין היתר משום ששתי היצירות נועדו מלכתחילה להיות מועלות על במה. אגב, נראה שווטרס, כמנהגו, ממחזר לחנים קודמים שלו. במהלך הערב ציין האמן שהלחן לאחד הקטעים My dear cousin Bourbon of Spain – לקוח משירו Every Stranger’s Eyes, או שמא זה moment of clarity מתוך Pros and cons? (יש דיווחים סותרים). ווטרס גם הודה שהוא שינה קצת את המציאות ההסטורית, כדי להתאים אותה לקונספטים שלו. תמונות מהארוע ניתן לראות כאן: http://bleedingheartartist.fotopic.net/c629678.html חשדות גילמור בהמשך לחשדות הקודמים, לפיהם גילמור נתקל בפנים חתומות כאשר הציג עצמו בפני להקת-הבית של מסעדה בפורמנטרה, וביקש להצטרף אליהם – עתה טוען הגילמור שזה לא היה הוא. אמנם, הוא היה באותה עת בפורמנטרה עם משפחתו, אבל זה היה גאי פראט שהסתבך. אני משאירה לכם אם להאמין לו או לא. בינתיים, מסתבר שדייויד קרוסבי וגרהם נאש, חברים של גילמור, מנגנים בקטע אחד מתוך אלבום הסולו החדש שלו. כך סיפר גילמור בראיון שנתן ביום ההופעה ב-live 8. את הראיון (הקצר) במלואו ניתן לשמוע כאן: http://www.pinkfloydz.com/davidbackstagelive8.mp3 (כל שאר הדברים שאמר באותו ראיון כבר דווחו בחשדות) עוד ספיחים של Live 8 Brain Damage העלו עמוד עם תמונות מ-live 8 (כולל תמונות מהחזרה, ב-1 ליולי!) ודיווחים מהשטח של אנשים שהיו נוכחים בהופעה. ראו כאן: http://www.brain-damage.co.uk/general/l8index.html שומרי המסך של הפלויד אגב, ל-BD יש גם עמוד עם שומרי מסך של הפלויד ופיצ'יפקעס אחרים. אחד משומרי המסך מומלץ ביותר – הם קוראים לו Echoes screensaver (יתכן שהוא הופק במקביל לאלבום האוסף לפני כמה שנים). בשומר המסך הזה רואים נוף פסטורלי, כאשר התאורה משתנה לפי שעות היום: מזריחת החמה, דרף אור היום, השקיעה ועד החושך בלילה המלווה בכוכבים נופלים. ברקע נשמעים קולות פסטורליים רלבנטיים, וחזיר ורדרד שט לו בנעימים בין העננים. http://www.brain-damage.co.uk/general/download.html זהו שומר המסך שלי מזה שנתיים, ואני לא מחליפה אותו בעד שום הון!1!!1 ונסיים בפינתנו רכילות זולה מקורות ביוון מוסרים שאשתו הקודמת של ריק רייט, מעצבת אופנה יווניה בשם פרנקה, התראיינה לאחרונה לתכנית טלוויזיה מקומית, שם הוציאה את כל הכביסה המלוכלכת על האקס ועל להקתו. הדיווחים על תוכן הראיון די קטועים, וגם מה שהועלה לרשת כנראה עבר צנזורה כלשהי. וממילא יש רכילות שהיא אפילו זולה מדי בשבילנו. מי שבכל זאת מעוניינים – אתן פרטים במסרים. [כן, אני יודעת שהחשד הזה נשמע טפשי. הוא באמת טפשי, וכתבתי אותו משום שחלקכם אולי יתקלו בו בשיטוטים ברשת, ויתהו על קנקנו]. תגובות על תוכן החשדות, הערות, הגיגים וכו' - שרשרו לכאן.
ווטרס מציג קטעים מהאופרה כחלק ממסע קידום המכירות של האופרה Ca Ira, שתצא רשמית בסוף ספטמבר, הופיע ווטרס לפני שלושה ימים בפני קהל מצומצם של אנשי תעשיית המוסיקה, שדרנים ועתונאים, באולם קונצרטים בניו יורק. ווטרס דיבר בפניהם על היצירה ונושאים אחרים, בעוד ברקע מוצגים קטעים מהאופרה. סה"כ, הושמעו במהלך הערב 8 קטעים מהיצירה (ולנוכחים חולקו אח"כ עותקי-פרומו של כמה מהם). הקטעים לוו באנימציות שהוקרנו על גבי מסך, ושהיו ככל הנראה די מוצלחות. כן הוקרנו קטעים מסרט דוקומנטרי שצילם אדריאן מאבן, על תהליך העבודה על האופרה. במשך כשעתיים, 'רואיין' ווטרס מעל הבמה ע"י דייויד סילבר, כשהוא מדבר על היצירה, על אופרה בכלל, על המהפכה הצרפתית – אבל בעיקר על פוליטיקה, הנושא החביב עליו בימים אלו. ה"מהפכה", נשוא היצירה, לדבריו, משקפת את המהפך, השינוי, שכל אחד מאיתנו יכול לעשות בתוכנו (נשמע מוכר?). כך, בהתייחסו לפערים הקיצוניים בין המדינות העשירות לעניות אמר ווטרס שהוא מסרב להיות ציני, ולחשוב שלא ניתן לעשות כלום, וכי כל אחד מסוגל לפתח אמפתיה לאחרים, בתוכו, וכך יבוא שלום לעולם. או משהו כזה. ווטרס, שהיה לבוש בגרביים וורודות, סיפר שאטיין רודה-ז'יל, אשר כתב את הליברטו ליצירה, רצה בתחילה למחזר שירים ישנים של הפלויד עבור האופרה, אך ווטרס לא היה מעוניין בכך. תוך כמה שבועות, חיבר ווטרס ,דמו' ליצירה סימפונית, ששימש כבסיס לאופרה. ווטרס ציין כי התימות המרכזיות ביצירה זהות לאלו של הקונספטים הגדולים של הפלויד: מלחמה, חוסר אונים לנוכח אבדן, ניכור וכדומה. "החומה" היתה השראה עיקרית עבורו, בין היתר משום ששתי היצירות נועדו מלכתחילה להיות מועלות על במה. אגב, נראה שווטרס, כמנהגו, ממחזר לחנים קודמים שלו. במהלך הערב ציין האמן שהלחן לאחד הקטעים My dear cousin Bourbon of Spain – לקוח משירו Every Stranger’s Eyes, או שמא זה moment of clarity מתוך Pros and cons? (יש דיווחים סותרים). ווטרס גם הודה שהוא שינה קצת את המציאות ההסטורית, כדי להתאים אותה לקונספטים שלו. תמונות מהארוע ניתן לראות כאן: http://bleedingheartartist.fotopic.net/c629678.html חשדות גילמור בהמשך לחשדות הקודמים, לפיהם גילמור נתקל בפנים חתומות כאשר הציג עצמו בפני להקת-הבית של מסעדה בפורמנטרה, וביקש להצטרף אליהם – עתה טוען הגילמור שזה לא היה הוא. אמנם, הוא היה באותה עת בפורמנטרה עם משפחתו, אבל זה היה גאי פראט שהסתבך. אני משאירה לכם אם להאמין לו או לא. בינתיים, מסתבר שדייויד קרוסבי וגרהם נאש, חברים של גילמור, מנגנים בקטע אחד מתוך אלבום הסולו החדש שלו. כך סיפר גילמור בראיון שנתן ביום ההופעה ב-live 8. את הראיון (הקצר) במלואו ניתן לשמוע כאן: http://www.pinkfloydz.com/davidbackstagelive8.mp3 (כל שאר הדברים שאמר באותו ראיון כבר דווחו בחשדות) עוד ספיחים של Live 8 Brain Damage העלו עמוד עם תמונות מ-live 8 (כולל תמונות מהחזרה, ב-1 ליולי!) ודיווחים מהשטח של אנשים שהיו נוכחים בהופעה. ראו כאן: http://www.brain-damage.co.uk/general/l8index.html שומרי המסך של הפלויד אגב, ל-BD יש גם עמוד עם שומרי מסך של הפלויד ופיצ'יפקעס אחרים. אחד משומרי המסך מומלץ ביותר – הם קוראים לו Echoes screensaver (יתכן שהוא הופק במקביל לאלבום האוסף לפני כמה שנים). בשומר המסך הזה רואים נוף פסטורלי, כאשר התאורה משתנה לפי שעות היום: מזריחת החמה, דרף אור היום, השקיעה ועד החושך בלילה המלווה בכוכבים נופלים. ברקע נשמעים קולות פסטורליים רלבנטיים, וחזיר ורדרד שט לו בנעימים בין העננים. http://www.brain-damage.co.uk/general/download.html זהו שומר המסך שלי מזה שנתיים, ואני לא מחליפה אותו בעד שום הון!1!!1 ונסיים בפינתנו רכילות זולה מקורות ביוון מוסרים שאשתו הקודמת של ריק רייט, מעצבת אופנה יווניה בשם פרנקה, התראיינה לאחרונה לתכנית טלוויזיה מקומית, שם הוציאה את כל הכביסה המלוכלכת על האקס ועל להקתו. הדיווחים על תוכן הראיון די קטועים, וגם מה שהועלה לרשת כנראה עבר צנזורה כלשהי. וממילא יש רכילות שהיא אפילו זולה מדי בשבילנו. מי שבכל זאת מעוניינים – אתן פרטים במסרים. [כן, אני יודעת שהחשד הזה נשמע טפשי. הוא באמת טפשי, וכתבתי אותו משום שחלקכם אולי יתקלו בו בשיטוטים ברשת, ויתהו על קנקנו]. תגובות על תוכן החשדות, הערות, הגיגים וכו' - שרשרו לכאן.