../images/Emo124.gifמיני-סדנא - חלק 2 ../images/Emo63.gif
אסטרטגיות למידה – שאלות – 2 הפעם - בדיקה של תשובות. גם דרך זו שונה ממה שמורגלים התלמידים בדרך כלל. בבדיקה של התשובות נבדוק תשובות רוחב, כלומר, לאותה שאלה – תשובות של תלמידים רבים. שלבי העבודה :
לקרוא את הטקסט.
לקרוא את השאלה.
להבין - מהי האינפורמציה מהשאלה.
לכתוב - מהם המרכיבים שצריכים להיות בתשובה נכונה.
בודקים כל תשובה עפ"י הקריטריונים : א. מה מתוך המרכיבים שצריכים להיות – אכן קיימים. (כלומר, מה טוב בתשובה) ב. מה מתוך המרכיבים שצריכים להיות – לא קיימים. הרבה עבודה לפניכם
, רציתם סדנא ? יש לכם עבודה !
אני מציעה שלפני שמתחילים את העבודה - כדאי לבדוק, האם ההוראות שלי לגמרי ברורות. אם לא - נא לשאול ואפילו מיליון שאלות, כך שהעבודה תהיה לגמרי לגמרי מובנת. רק אחר כך להתחיל את העבודה.
וכפי שהיה בפעם הקודמת, כדאי לכתוב את התשובות על קובץ WORD ולהעתיקו לכאן.
אסטרטגיות למידה – שאלות – 2 הפעם - בדיקה של תשובות. גם דרך זו שונה ממה שמורגלים התלמידים בדרך כלל. בבדיקה של התשובות נבדוק תשובות רוחב, כלומר, לאותה שאלה – תשובות של תלמידים רבים. שלבי העבודה :