סקר לבעלי המקצוע בפורום

ice man 5

New member
../images/Emo124.gif סקר לבעלי המקצוע בפורום

מאמני כושר, תזונאיות מדריכי חוגים וכל מי שעוסק בתחום הכושר והבריאות : 1. כיצד אתם נוהגים לפרסם את עצמכם? 2. כמה כסף תשקיעו מידי חודש כדי להשיג לקוחות חדשים?
 

oridoron77

New member
../images/Emo45.gifיוזמה יפה. תשובה --->

1. בזמן משמרת לרוב, זוה דרך הכי יעילה שמצאתי. 2. הייתי מוכן להשקיע עד 1000 ש"ח בחודש, רק שהאופציות כרגע לא נראות לי (פלייארים, ומודעות במדיום תקשורתי כלשהו). יש אפשרות גם לראות כהוצאה שלילית, אימון ניסיון חינם (אם אני לא טועה אתה הזכרת את האפשרות לא?) שגם נחשב כשהשקעה. בכל אופן, הייתי שמח אם יעלו רעיונות כאן לגבי מקום לפירסום. אורי
 
זה מה שאני עשיתי

אחרי שזהיתי, הגדרתי וגיבשתי לעצמי את כיוון ההתמחות שלי ולאן אני לוקח את האימון האישי, 1) הוצאתי כרטיסי ביקור. 2) הוצאתי פליירים (שכמעט לא השתמשתי בהם). 3) התקשרתי לכל מי שיכול לשלוח לי מתאמנים פוטנציאליים, במקרה שלי אלו יועצות בית ספר, פסיכולוגיים, מנהלי מרפאות שיקום וכו', ההתחלה היתה הכי קשה כי עבדתי בעיקר בימי שישי אחה"צ, עם השנים (וכמות מתאמנים שהגיעו) ירדתי מיום שישי. כיום אני לא עושה כלום בנושא השיווק ולא משקיע כסף, מגיעים אלי "פה-לאוזן" (שזה נחשב לשיווק הטוב ביותר), מלא לכל השבוע. בעיני מה שעושה את ההבדל זאת האמינות, היושר האישי, המחויבות הטוטאלית למתאמן, הכימיה שנוצרת, עם טיפוח הקשר האישי.
 

oridoron77

New member
שלום רונן

ראיתי שהזכרת את עניין ההפניות מאנשי מקצוע שכן יכולים לעזור לך. האם שיתוף הפעולה נערך על בסיס חף מאינטרסים? אם לא, איך הפכת את עצמך לאטרקטיבי בעיני אנשי המקצוע שציינת? אגב, אני די מזדהה איתך לגבי הפליירים. אני לא רואה להם כ"כ צידוק בתחום שלנו, והפירסום מפה לאוזן הוא זה שגורם למרבית העבודה. אורי
 
אינטרסים ושאר ירקות

תשובה אליך אורי - קודם כל שיהיה ברור, לכולנו יש אינטרסים שמפעילים אותנו: לעזור, להרוויח, לתרום, להרגיש טוב, להיות שייך... ואין בזה כל רע. החוכמה היא איך לעשות כך שאנשי מקצוע מתחום העיסוק שלך יראו את היתרונות שלך, והם אלה שיעשו עבורך את עבודת השיווק. בהתמחות שלי ישנם מעט מאוד (אם בכלל), אנשים שהם: גם מורים, גם מתחום החינוך הגופני, גם מאמנים אישיים, גם מתמחים בהפרעות קשב וריכוז, גם מכירים את גיל ההתבגרות, גם מחנכים, גם נמצאים בסביבה כפרית....,בקיצור - אני נותן את הפתרונות במקומות בהן הפסיכולוגיה נגמרת ! החיבור וההמשכיות שבין הדיבור (הפסיכולוגי), למעשה (האימוני) מתאים ומתחבר מאוד לתפיסות של הפסיכולוגים והם רואים בסוג שיתוף פעולה כזה משהו שמתבקש לקרות. שיהיה ברור לכולם, אני לא משלם להם כלום והם לא לי, זה שיתוף פעולה ערכי מתוך הבנת הצרכים המורכבים של מתאמנים עם שלל לקויות, זה לא אימון רגיל בסגנון של ABC או אימון בחדר כושר, זה אימון מאוד אישי ש"תפור" לכל מתאמן לפי הצרכים והרצונות שלו, על זה דיברתי כשאמרתי שהכי חשוב זה למצוא "במה אני הכי טוב בעולם", ומה היחודיות שלי.
 

oridoron77

New member
../images/Emo26.gif

צודק, אכן תמיד יש אינטרסים. לכן ישר עניין אותי איך יצרת את שיתופי הפעולה, כיוון שהפניות מגורמים מקצועים שציינת, ידחפו קדימה את מעגל הלקוחות. בכל אופן, כמו שאמרת, התחום שאליו פנית (יחד עם ההכשרו שרכשת) באמת הופכים אותך ל"מוצר" נצרך וייחודי לשוק שדי נחבא מהעין של רוב אנשי המקצוע בתחום (או שאולי מבחירה הם אינם בוחרים לעבוד עם הקהל המאתגר הזה). אם זאת, אני בטוח שישנה זיקה טבעית אצלך לפתח את הקהל שבחרת, ושאתה מקבל סיפוק גדול מזה (וזה האס\יתרון שלך). בכל אופן, אני שמח שהגבת ונתת פתח להבנה שצריך להבין איך להגדיל את מעגל הלקוחות, ואיך צריך לחשוב מחוץ לקופסא לפעמים, אם רוצים להצליח. אורי
 
למעלה