תוצאות הסקר

Mנטה

New member
../images/Emo124.gifתוצאות הסקר../images/Emo101.gif../images/Emo57.gif

ואלו תוצאות הסקר עד פה: בסקר השתתפו 30 מצביעים
לימודים נחשבים מסובכים בעיני 4 גולשים אם הם נמשכים המון שעות או אם הם דורשים המצאה של פתרונות. לימודים נחשבים מסובכים אם החומר מסובך ללמידה, בעיני 8 גולשים. ואם נדרש שינון רב, 18 גולשים חושבים שהלימודים ממש קשים. חדשות טובות לי אליכם
ללמוד איך לשנן זה די קל ! אז מי שעומדת לפניו משימת שינון מוזמן לבוא ולהיעזר בנו
 

jbu

New member
עכשיו התוצאות הם:

תאריך הסקר: 08/11/03 לימודים קשים הם כאלו שיש בהם: -------------------------------------------------------------------------------- מס' מצביעים אחוזי הצבעה תשובה -------------------------------------------------------------------------------- [מספר מצבעים | אחוז| ולמטה את האפשרות] 4 12.90% המון שעות לימוד (עומס) 15 48.39% המון שינון: ללמוד בע"פ חומר רב 8 25.81% חומר מסובך שצריך להתעמק בו כמה פעמים כדי להבין 4 12.90% כשצריך להמציא פתרונות לבד 31 : סה"כ קולות לארכיון סקרים סקר זה כולל את גולשי תפוז אנשים ואין לראות בו סקר מייצג איזה עצות לשינון החומר בתנ"ך יש לך בשביל לי?
 

Mנטה

New member
תודה תודה על הסטטיסטיקות ../images/Emo13.gif

מה אתה צריך לשנן ? אתה צריך לדעת טקסטים בע"פ או לזכור נתונים מסוימים ? תן קצת פרטים. אחרי שתיתן פרטים תנסה להסביר מה הכי קשה לך בשינון. ואחרי זה ננסה לעבוד על שיטות של זיכרון
 

renjintso

New member
יש לך טיפים לעזור בשינון? וואלה?

אני צריכה כמה מדובר בלימוד שפה, אז זה בעיקר שינון מילים תודה
 

Mנטה

New member
במקרה של מילים שנדמות כחסרות

משמעות ולא דומות לכלום, קשה להיעזר באסוציאציות נושאות משמעות. לכן צריך לנסות ולעשות עבודה מסוג אחר. אמנם המילים שאת לומדת לא דומות לכלום שאת מכירה, אבל מן הסתם יש לוגיקה פנימית שהופכת אותן דומות במידה מסוימת אחת לשניה. לכן, אולי כדאי לך לקבץ אותן לקבוצות בעלות משמעות, או דמיון צלילי, או דמיון חזותי, ואז לזכור אותן כחלק מקבוצה. בגדול כל אסטרטגיות הלמידה נשענות על קיבוץ ותמצות. כל השאר זה דמיון חופשי שבנוי על שתי הטכניקות האלו ואז גם אפשר להיעזר באסוציאציות ובסיפורים.
 
למעלה