הבעיה היא לא במוצר
אלא בשרות. נכון, תציד יכול להיות שהשהו השתבש. ככל שמשלמים יותר, מצפים שפחות דבירם ישתבשו. ואם קורה ומשהו קורה, נניח הסוליה פחות נבקעת לשניים אחרי 4 חודשים של נעילה, אז אני מצפה שבחנות כמו אלדו, ששילמנו לה בערך 400 ש"ח עבור הנעל, לפחות יתקנו את הסוליה. לא ביקשנו נעלים חדשות. ואם יש להם בעיה לתת שרות- אז שלא ימכרו סחורה זבל בעלות של סחורת יוקרה. אם אני הולכת לשוק ומשלמת עבור חולצה 10 ש"ח אין לי למי או למה לבוא בטענות אם החולצה יצאה מהכביסה בלי צורה בכלל. אבל אם אני משלמת 150 ש"ח, זה כבר סיפור אחר. שרות זה דבר אלמנטרי.