Shy Guy

New member
../images/Emo63.gifFashion Education../images/Emo63.gif

לאחר תקופה ארוכה שהפינה הזו הייתה רדומה, החלטתי להחזיר אותה.
אז... מה הכוונה ב-"Fashion Education"? כל תקופה מסוימת אעלה את השרשור הזה שיציג בפניכם מידע על אחד המעצבים/בתי האופנה המוכרים יותר (ארמאני, D&G, ג'ון גליאנו וכמו כן, H&M, Zara, רשתות ישראליות וכו') והמוכרים פחות ותמונות של פריטים מהעבר ומהקולקציה הנוכחית. הפעם הפינה תעסוק ב-Topman.
ו..מי שרוצה להזכר בפינות הקודמות של "Fashion Education", מוזמן לבדוק את הקישורים הבאים: Versace: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1844&MessageId=129475011 H&M: http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=1844&MessageId=131246837
 

Shy Guy

New member
ו..מכיוון שאני רואה שזה לוקח לי קצת יותר זמן

ממה שחשבתי (כי מדובר בשרשור די גדול), אאלץ להמשיך ולהעלות את הכל מחר בערב-לילה. :) צפו בקרוב מאוד לשרשור ענק נוסף שיסקר את כל שבועות האופנה האחרונים שנערכו במספר בירות אופנה בעולם.
 

Shy Guy

New member
למען האמת, ההקדמה על הפינה הזו

די מועתקת מההקדמה בפינות הקודמות, זו הסיבה שהוא מוזכר. :) ואגב, כבר קראת את הכתבה על כך שהוא לא לבד? http://fashion.walla.co.il/?w=/2128/1800434 ואנצל את ההזדמנות הזו להתנצל שהפינה לא הועלתה מכיוון שהמחשב שלי נפטר..
אבל הוא חזר לחיים ומחר-מחרתיים הפינה תעלה (היא כבר מוכנה, רק צריך קצת זמן מכיוון שלהעלות תמונות מצורפות גוזל זמן).
 

Shy Guy

New member
כבר ממשיך, או יותר נכון, מתחיל את השרשור. ../images/Emo13.gif

המחשב נפטר פעמיים בזמן כ"כ קצר, לצערי.. זו הסיבה העיקרית לעיכוב.
ייתכן שבגלל השעה, אעלה חלק היום וחלק בהמשך (כי להעלות תמונות לוקח קצת זמן כאן
).
 
../images/Emo51.gif . אני לא מתחבר לסיגנון הזה. יותר מדיי

פשוט בשבילי. מזכיר את קליאו ML וכדומה. היום אפילו קסטרו מתוככמים יותר.
 

Shy Guy

New member
ML? קסטרו יותר מתוחכמים? :)

אממ.. בדקת את האתר שלהם, מלבד התמונות שהעלתי לכאן? Topman נחשבת היום כאחת הרשתות המתוחכמות והנועזות שפונות לגברים.. הלוואי שקסטרו היו מתקרבים אפילו לחצי מהם.
בסופ"ש אשתדל להעלות אולי מספר תמונות נוספות שיוכיחו את זה, בינתיים.. כנס קצת לאתר שלהם, עבור על הבגדים, האביזרים וכו'.
 

Shy Guy

New member
../images/Emo161.gifקצת היסטוריה../images/Emo161.gif

רשת האופנה הבריטית Topman הוקמה אי שם בשנת 1978 כגרסה הגברית לרשת האהובה על חלק גדול מחובבות האופנה בעולם, Topshop. Topman היא חלק מקבוצת ארכדיה העולמית (אשר בראשה עומד סר פיליפ גרין, יהודי הנחשב לאחד מעשירי בריטניה) הכוללת את Burton, Miss Selfridge, Wallis, Evans, British Home Stores, Dorothy Perkins ו.. את Topshop/Topman, כמובן
. הרשת נחלה הצלחה רבה כבר בתחילתה ולאחר שנתיים בלבד הגיעה למחזור מכירות של מעל למיליון ליש"ט, כשב-1982 הרשת מנתה כבר 52 סניפים. כיום מונה המותג כ-300 סניפים ברחבי העולם ומחזור המכירות השנתי עומד על כ-1.8 מיליארד ליש"ט. אומנם Topman נחשבת כרשת קצת פחות זולה מהרשתות שאנו התרגלנו אליהן, אבל אני מאמין שכמעט כל גבר יוכל למצוא שם מספר פריטים מעניינים (בגדים, נעליים ואביזרים). בנוסף למבחר הרחב שהרשת מציעה לגברים, בשנים האחרונות החלה לשתף פעולה עם מספר מעצבים כמו סטלה מקרתני, קים ג'ונס (שמלבד Topman עבד בעבר עם Uniqlo, Umbero, אלכסנדר מקווין, Iceberg ועוד), מרקוס לופר (ששיתף בעבר פעולה עם Cacharel) ועוד. שיתופי הפעולה מוצגים בחנות הדגל בכיכר אוקספורד שבלונדון באיזור בסניף הנקרא "Lens", כשחלק משיתופי הפעולה האחרונים הינם עם פרד פרי, דקסטר וונג, Material Boy, Licentious וכמו כן, באיזור זה נמכר גם הקו היוקרתי של הרשת – "Topman Design". בשנת 2002, Topman העלתה את תצוגת האופנה הראשונה שלה כשכיום התצוגה מציגה את "Topman Design". התצוגה האחרונה שנערכה ב-23/02: http://www.youtube.com/watch?v=ZS-U8xyNkgw אם כל זה לא מספיק, בשנת 2009 Topman הקימה את Topman CTRL שבכל חודש חושפת זמרים/הרכבים חדשים ומעניינים. ו..להצצה למה שהרשת המעולה הזו מציעה: http://www.topman.com
 

Shy Guy

New member
../images/Emo104.gifTopman בישראל../images/Emo104.gif

Topshop ו-Topman נכנסו לארץ בשנת 2003 ע"י קבוצת סקאל. Topman התמקמה לה בקניו רמת אביב וכחלק ממתחם View לשעבר בארנה בהרצליה, אך לאחר כשנתיים-שלוש (לא זכור לי הזמן המדויק, לצערי), Topman החליטה לנטוש את ישראל ונשארנו כאן רק עם האחות הנשית, Topshop. עקב כך שזו אחת הרשתות האהובות עלי, לפני כשנתיים ניסיתי לעורר קצת עניין בה ולהכיר אותה למספר יותר גדול של גברים בעזרת קבוצה ב-Facebook שקראה לרשת לחזור לישראל (http://www.facebook.com/group.php?gid=11244943453). הקבוצה הקטנה שלי צברה סה"כ קצת פחות מ-500 אנשים (שבמונחים של Facebook, כפי שרובכם יודעים, זה די מעט), א-ב-ל... בשקט, בשקט, בלי יחצ"נות מטורפת, ביולי 2010 הופיע בארנה שלט הבישר על פתיחה מחודשת של סניף Topshop הקיים כשלצדו Topman! כשלקראת סוף חודש אוגוסט הידיעה אושרה והתבשרנו על כך שהרשת חוזרת לארץ ותפתח את שני סניפיה הראשונים בקניון ארנה בהרצליה ובשדרה השביעית בב"ש במהלך חודש ספטמבר 2010, כשסאקל אף מסרה שבמהלך 3 השנים הקרובות יפתחו כ-25 סניפים של Topshop/Topman בהשקעה של כ-35 מיליון ש"ח. בפועל, הסניף הראשון בב"ש נפתח רק בדצמבר האחרון כשהסניף בארנה (נכון להשבוע) עדיין לא פתוח, על אף שבאתר הרשמי מופיע שהסניף כבר קיים.. אבל אני מניח שבימים הקרובים כבר נוכל לרכוש מספר פריטים גם בארנה.
 

Shy Guy

New member
Juun J

(ואם כבר, אז אנצל את זה כדי לכתוב שזה מעצב שאני די אוהב
)
 
למעלה