פרסום ממומן בפייסבוק
כאשר ניגשים לפרסום PPC בפלטפורמה צריך לשים דגש על בניית דף נחיתה שהינו נכון אסטרטגית כדי לשפר משמעותית את יחס ההמרה. במידה וחשוב לך שיצטרפו יותר אנשים עלייך לעצב את דף הנחיתה שלך בצורה שיניע לפעולה זו. אתה יכול לחשוב על פעילות שיווקית שתלווה הקמפיין זה יתן לך יחס המרה גבוה יותר. בנוסף, אתה יכול לחשוב על תוכן או הטבה שאתה מוכן לתת ללקוחות לאחר הצטרפותם, גם כאן יחס ההמרה יגדל. לדעתי צריך לשלב מספר סוגי מודעות וסוגי קריאטיב. אני הולך בד"כ על קמפיין PPC. כלומר, תשלום לפי קליק. בנוסף, לאחר שהדף צובר נפח עוקבים, אני משתמש בסיפור ממומן כדי לשפר את ה- CTR. במהלך קמפיין PPC צריך לנטר את ביצועי הפרסומות ולהחליף קריאטיב ותוכן מפעם לפעם כאשר אנחנו רואים שהפרסומת דועכת.