פינת היעוץ של איגור חוזרת ביום א הקרוב

chen771

New member
צריכה את עזרתכם...

היכן ניתן להעלאות קמפיין חדש שיצא, או עיצוב גרפי מעניין בחינם, חוץ מאתר המזבלה..? אשמח לעזרתכם בדחיפות תודה
 

k976

New member
היי לכולם

פתחתי דף עסקי בפייסבוק ,בנושא שיווק ומכירות ואשמח לקבל לינקים לחומר הכי הכי בתחום השיווק והמכירות ,גם כדי לשווק את עצמי וגם אחרים. תודה לכם בחיוך חגי
 
../images/Emo132.gifפינת היעוץ של איגור חוזרת ביום א הקרוב

ניתן להתחיל לשרשר כאן שאלות. איגור זבגלסקי יענה על שאלות הקשורות לאסטרטגית שיווק במדיה חברתית. מתלבטים איך לעשות את זה נכון? עשיתם משהו ולא הצליח? זה הזמן לשאול ולקבל תשובות...
 

MyTaoWay

New member
עוד שאלה על פייסבוק

היי איגור תודה על התשובה הקודמת! השאלה שלי היא כזאת: בפייסבוק יש דף פרופיל אישי ודף אוהדים המטרה שלי היא למנף את פייסבוק למטרות העסקיות שלי. בפרופיל אישי יש הגבלה של עד 5000 איש (ובד''כ אני משתדלת לאשר אנשים שהם חברים שלי ולא סתם כאלו שלא מכירה-איכות מול כמות) ובדף אוהדים זה אוהדים ללא הגבלה ככל הידוע לי.. עכשיו אם אני פותחת דף אוהדים והאוהדים מבקשים ממני חברים בפרופיל אישי האם לאשר או לא לאשר זאת השאלה? מקרה מעניין שקרה לי - אני ביקשתי חברות מאדם מעניין בפייסבוק בפרופיל האישי שלו -והוא לא אישר אותי אלא הפנה אותי לפרופיל העסקי שלו, האם כך לנהוג גם באוהדים שלי? להפנות אותם ודף העסקי מבלי שיהיו בפורופיל האישי שלי? אני בכל אופן קצת נעלבתי מהאדם הזה בתור לקוחה -שלא אישר אותי אבל גם מצדיקה אותו כי אי אפשר לאשר את כולם-הפרופיל האישי הוא מוגבל. ואם אני נעלבתי אולי גם הלקוחות שלי יכולים להפגע שלא מאשרים אותם בפרופיל האישי ומפנים רק לעסקי? אשמח לדעתך המקצועית בתודה מראש!
 

igorzvagelsk

New member
תשובה ל- MyTaoWay

כאשר אנחנו מנהלים פעילות בפייסבוק שלמיתוג העצמי שלנו יש משקל רב, בד"כ נהוג לאשר חברות ולהתחבר לאנשים שמהווים קולגות, בעלי עניין או מובילי דעה בתחום. פעילות זו הינה מבורכת ובריאה אם היא נעשית בטוב טעם. אל צרפי ואל תאשרי כל אדם שעולה לך בהצעת החברים האוטמטית של פייסבוק. התחברי לקהילות וירטואליות שקשורות לפעילות המותג שלך, לאחר שתצליחי לבסס את המעמד שלך בקהילות אלו, באופן טבעי יווצרו חברויות מקוונות בפייסבוק.
 
דפים מתים

אני נתקל די הרבה בדפים שיש להם מאות אוהדים, אבל כשאתה נכנס אתה לא רואה שם שום תוכן. האם לדעתך דפים כאלה נותנים בכלל משהו לעסק. למה אנשים נותנים לייק לזה בכלל?
 

igorzvagelsk

New member
תשוב לבלון אדום - דפים מתים

פעילות שיווק ותקשורתית במדיה חברתית מצריכה השקעה רבה. עסקים רבים לא מצליחים לעמוד במחויבות שלהם בתחום ולכן דפים רבים לא זוכים לאיטראקציה ולצמיחה. מתחמי פייסבוק שאינם מצליחים ליצור תוכן, לוהביל דיון ולהעביר את המסרים שלהם אינם תורמים כלל למותג ואפילו במקרים מסוימים יכולים להצביע על תפיסת חוסר רצינות של מותג (במידה והתחום שלו קשור ישירות לפעילות תקשורתית). אנשים בוחרים לעשות "לייק" ולעקוב אחר מתחמי פייסבוק מסיבות רבות ועל כך ישנם מחקרים רבים שתוכל לקרוא. רוב הסיכויים שאותו בסיס "אוהדים" ראשוני שאתה רואה בעמודים ה"מתים" הם משתמשים שהצטרפו בעת השקת העמוד ויכולים להיות מורכבים מהמעגלים החברתיים של מנהלי העמוד, מהעובדים או מאנשים שהוזמנו כתוצאה ממהלך שיווקי כזה או אחר.
 
תודה. ואם אפשר עוד שאלה

האם יש לך רעיונות איך אפשר לגרום לאנשים להגיב. ניסיתי לכתוב כל מיני דברים בכל מיני סגנונות. ואנשים פשוט לא מגיבים.
 

igorzvagelsk

New member
כיצד לגרום לאנשים להגיב

חשוב להבין שחוסר תגובות עשוי להיות בגלל העובדה שהעמוד שלך לא זכה לאינטראקציה במשך תקופה מסויימת ולכן אנשים לא רואים אותו בפיד החדשות. במקרים אלו לאיכות התוכן אין השפעה. במידה וזה המצב צריך לגבש מהלך למשיכת קהל חדש לעמוד תוך כדי פרסום תוכן מעניין ומושך שכתוב בצורה שמביא ליצירת מעורבות. האם התוכן שאתם מפרסמים הינו תוכן ממוחזר? האם הוא מגרה מספיק את האנשים לקרוא \ להגיב? האם אתם מפרסמים וידאו ותמונות? אנחנו שמים לב לכך שלפוסטים שמשלבים תמונות יש ניראות גבוהה יותר בפיד - נסו זאת. בנוסף, מומלץ לעצור ולבדוק את אסטרטגיית התוכן של המותג שלכם, להבין אם התוכן אכן מדבר אל קהל היעד ואם הוא באמת מעניין אותו. בהצלחה!
 
תשלום עבור קמפיין פרסום

שלום איגור. רציתי לשאול אותך לגבי קמפיין פרסום של PAGE בפייסבוק. מה לדעתך עדיף - תשלום פר חשיפה או תשלום פר קליק? המטרה שלי, בסופו של דבר, לגרום לכמה שיותר אנשים יעשו לייק לעמוד שלי, כדי שברגע שאני אפרסם סטטוס/תמונה/טקסט הוא יגיע לכמה שיותר אנשים. בתאוריה, עדיף תשלום פר לחיצה כי זה מגדיל את הסיכוי שאנשים ילחצו על הפרסומת. אבל זה גם מתומחר יקר יותר. איך אתה היית פועל? תודה מראש.
 

igorzvagelsk

New member
פרסום ממומן בפייסבוק

כאשר ניגשים לפרסום PPC בפלטפורמה צריך לשים דגש על בניית דף נחיתה שהינו נכון אסטרטגית כדי לשפר משמעותית את יחס ההמרה. במידה וחשוב לך שיצטרפו יותר אנשים עלייך לעצב את דף הנחיתה שלך בצורה שיניע לפעולה זו. אתה יכול לחשוב על פעילות שיווקית שתלווה הקמפיין זה יתן לך יחס המרה גבוה יותר. בנוסף, אתה יכול לחשוב על תוכן או הטבה שאתה מוכן לתת ללקוחות לאחר הצטרפותם, גם כאן יחס ההמרה יגדל. לדעתי צריך לשלב מספר סוגי מודעות וסוגי קריאטיב. אני הולך בד"כ על קמפיין PPC. כלומר, תשלום לפי קליק. בנוסף, לאחר שהדף צובר נפח עוקבים, אני משתמש בסיפור ממומן כדי לשפר את ה- CTR. במהלך קמפיין PPC צריך לנטר את ביצועי הפרסומות ולהחליף קריאטיב ותוכן מפעם לפעם כאשר אנחנו רואים שהפרסומת דועכת.
 
../images/Emo140.gifושוב-המון תודה לאיגור על התמיכה השבועית

כרגיל היה מחכים ומועיל. נתראה ביום א' הבא!
 

alex0285

New member
היי חן

שמי אלכס שר, ואני עורך של בלוג: http://buzzobserver.blogspot.com/ הבלוג סוקר בין היתר קמפיינים שיוצרים באזז. אם את רוצה להעלות קמפיין כזה ולכתוב הערות ותובנות שלך לקמפיין אני אשמח להעלות את זה לבלוג. את מוזמנת ליצור איתי קשר גם באישי. שבת שלום!
 

MyTaoWay

New member
אחלה בלוג!../images/Emo45.gif

איך אפשר להרשם לעדכונים בו? אני חיפשתי את המשבצת של ''הרשם לעדכון במייל '' ולא מצאתי..
 

alex0285

New member
תגובה ל: MyTaoWay

היי, קודם כל תודה על הפרגון. אני מאוד שמח שמצאת עניין בבלוג. הבלוג בצורתו הנוכחית הוא רק יריית פתיחה לפני העברתו למערכת וורדפרס בעוד כמה חודשים ולכן אין לו עדיין אופציה לעקוב במייל ודף פייסבוק ייחודי. בינתיים אני מפרסם כאן בפורום קישור לכל פוסט שאני כותב, תמשיכי לעקוב:)
 

NEO82

New member
את מוזמנת להיכנס ללינק הזה...

לחצי על לייק וקבלי עדכונים שוטפים על כל מה שחם, עובד ומעניין בעולם השיווק ברשתות חברתיות. אני בטוח שזה יעזור לך בפן המקצועי האישי ואל מול לקוחות. כמובן אם תהיי זקוקה לעזרה מקצועית נוספת או לשת"פ מעניין אנחנו גם שם בשבילך :) https://www.facebook.com/NinjaMonkeyMarketing
 

igorzvagelsk

New member
תשובה ל- k976

שלום לך, ניתן לאתר וליצור שיח סביב תכנים שמפורסמים בבלוגים ואתרים אחרים שעוסקים בנושאים שקשורים לפעילות המותג שלך. אני ממליץ לך לא להיכנס למוד של שכפול ומיחזור תכנים, במידה ויש לך מה להגיד בנושא, עדיף שתצרו תוכן מקורי משלכם ותבנו סביבו את המיתוג. כמובן שניתן לשתף כתבתות וקייסים מעניינים מהעולם אך זה לא צריך לבוא על חשבון התוכן המקורי. אחרת מה יחשבו עליכם?
 
למעלה