הבנת הנקרא
אמרתי שם שאבדוק עם אנשים שחזרו לאחרונה ולא ביום כיפור, מה שאומר שכשאתקל בכאלה, אשים יותר תשומת לב למה שיש להם להגיד, בעיקר משום שזה חשוב לעבודה השוטפת שלי. באופן כללי אני נוטה לראות כמה הגזמות בהודעה שלך, מה שתמיד קורה כשאנשים מאוכזבים מאוד ואז הכל נראה שחור. אולי מלון רויאל איבד מאיכותו, אבל אני עדיין רואה בו את אחד הטובים ומניח שאנשים ששילמו כסף טוב לאירוח שם ולא שמעתי מהם דבר, בסופו של דבר קיבלו מה שהם רואים כתמורה. שאלתי עובדת במחלקת שירות לקוחות פנים בסוכנות מסויימת, והיא מסרה שלא קיבלה שום בעיה לטיפול ביחס למלון הזה בזמן האחרון (פרט לבעיות רגילות של אנשים שקיבלו קומה ראשונה ללא נוף וכו').