היום בנתב"ג: הניו אורלאנסי(AXK

הנכד של

New member
../images/Emo15.gifהיום בנתב"ג: הניו אורלאנסי(AXK

חזר בצהריים. לעומתו AXF-עד לא מזמן נוסעים, גמר הסבה והמריא לחו"ל.
 

singera

New member
למטוסים היסיבים יש דלת מטען צידית?

או רק אף מתרומם?
 

jetman

New member
דלת אף יש רק למטוסי מטען

מקוריים של בואינג מטוסי נוסעים שהוסבו למטען - גם ע"י בואינג - יש להם רק דלת צד
 

singera

New member
בטיסת נוסעים אין סכנה שמישהו ילחץ

על הידית שפותח אותה או משהו כזה?
 

הנכד של

New member
../images/Emo15.gifאני יודע על הקרגו בלבד שיש להם

דלתות ענקיות עד 240 גובה, שזה יותר מהחרטום שהוא 220 גבה
 

LittleDevil

New member
לא מדוייק

AXK ו- AXL הם בעלי דלת צד ודלת אף. AXM ו- AXH בעלי דלת צד בלבד. AXF בעל דלת אף בלבד. לגבי גובה המטענים: ה- K, L, M, H מקבלים מטענים עד גובה 305 ס"מ דרך דלת הצד, ועד גובה של 240 ס"מ דרך דלת האף. ה- F מוגבל כמובן ל- 240 ס"מ היות ויש לו רק דלת אף.
 

singera

New member
מעניין איך מסיבים אותם בין תצורות

הכבלים של המושבים, המטבחים והשירותים
 
לא כל כך...

הבנתי את השאלה, אבל אם שאלת מה עושים אם כל הציוד.. מוצאים הכל פשוט הכל, שירותים מטבחים כסאות והכל.... דרך אגב את כל זה עושים לכל מטוס שנכנס לצ'ק-4 לטיפול ארוך...
 

singera

New member
גם את הBINS למעלה מה קורה עם

כל הצנרת שיש למטבח? ולשירותים סותמים אותה בגובה הפלטפורמה? גם כל הסיפור הזה של חשמל במטוס דוג' נורה בשורה D22 לא נדלקת (הנורה לא שרופה) אחרי שבדקו במחשב, את המפסק בידית ואת בית הנורה נותר רק חיוט לך תמצא חוט דפוק ב737 שלא לדבר על 747. זה נותן כזה WOW אני הייתי טכנאי קרונות מזלטים והיינו שורפים שעות על תקלות לדוג' חבר שלי שרף לילה בגלל שאחד המסכים בקרון ריצד עד שגילו איזה חוט נדפק או כל מיני שטויות כגון חוט שהתנתק במע' מסויימת שרפנו שעות והחלפנו כרטיסים עד שראינו שחוט חשמל התנתק. תנו לי לסיים את התואר ראשון שלי בהנדסת חשמל וBOEING! HERE I COME!!!
 
למעלה