חושבים לקנות בבאג? תתכוננו לשירות מחפיר.

מנגר 4

New member
../images/Emo15.gifחושבים לקנות בבאג? תתכוננו לשירות מחפיר.

הסיפור הוא כזה: לי היו אוזניות JBL REFERENCE 220 ולאח שלי היו AKG 324P ושנינו היינו מאוד מרוצים. שני הזוגות שבקו חיים ונתנו אותם לתיקון במסגרת האחריות. כעבור שבוע וחצי חזרו אלינו ואמרו לנו שאי אפשר לתקן את האוזניות ובגלל ששני הדגמים לא נמכרים ב"באג" יותר נאלץ לקחת שני זוגות אחרים או לקחת זיכוי על סך 420 שקל... מהסתכלות בקטגוריית "אוזניות" באתר של באג וקריאת ביקורות באינטרנט ראינו שאין שום זוג אוזניות שמקביל באיכות לשני הזוגות שהיו לנו במחיר האוזניות שלנו. וכאן מתחיל השירות ה"נפלא" שלהם. ביקשנו שיביאו לנו אוזניות זהות לאוזניות שהיו לנו (אפילו מתוקנות ולא חדשות!) - הם לא מוכנים על זיכוי כספי (ולא שובר זיכוי לרשת באג) הם כמובן לא מוכנים לשמוע. הדבר היחיד שהם מוכנים לתת לנו הוא שובר זיכוי לרשת באג. אין לי מה לקנות בבאג ואני לא חושב שאני צריך לסבול "זיכוי" כי החזרתי מוצר לא תקין! בתקופת האחריות שלו! למרות שבאחריותם לתקן לנו את האוזניות או לתת לנו זוג שווה ערך על פי חוק! הם פשוט מתעלמים מאיתנו. פנינו לשירות הלקוחות שלהם והתשובה שקיבלנו הייתה: " ההצעה שלנו היא לתת לכם זיכוי על סך 420₪ והיא עדיין תקפה" מאחרי הודעה זו הם פשוט מתעלמים מאיתנו. פשוט גועל נפש של שירות. קניתי בחיי בכמה חנויות מושמצות שנחשבות עם שירות גרוע (רק שהמחיר שם זול בניגוד לבאג) ובחיים לא קיבלתי כזה שירות גרוע! ראו הוזהרתם
 

or121210

New member
לא הבנתי מה רע בזיכוי

כל החנויות לא מחזירות כסף. חוץ מזה, זו הרשת היחידה שמוכרת נגנים שהם לא אייפוד או מדבקה , למרות שיש כאלה שמוכרות קצת סנסה במחיר מופרז. באג מוכרת אייריבר ו-COWON. הנגן נפל פעם והפסיק לעבוד, תוך פחות משבוע הם תיקנו אותו והוא היה כמו חדש. לא צריך סתם ללכלך.
 

מנגר 4

New member
זה ממש לא סתם ללכלך!

נתתי להם מוצר פגום לתיקון והם רוצים לתת לי שובר זיכוי. אין להם באתר אוזניות שוות ערך לאוזניות שהיו לי במחיר הזה... אני לא החזרתי להם מוצר תקין סתם כי לא מתחשק לי המוצר הזה (ואז זכותם לתת לי שובר זיכוי).. אם תסתכל בחוק לגבי מוצרים פגומים תראה שאני צודק מה שרע בזיכוי הזה זה שאין לי מה לעשות איתו ואני אצטרך לקנות אוזניות בחנות אחרת.. מה שאומר: להוציא עוד כסף וגם להתקע עם זיכוי
 

מנגר 4

New member
אם אתה רוצה לתת לי בעדו 420 שקל אז בכיף ../images/Emo4.gif

וכן. ה"שירות" שלהם הוא ביזיון
 

pinprick

New member
סליחה שאני מתפרצת, אבל זה לא נכון

החזרתי MP3 בחודש ה 10-11 לחייו, כשהוא היה עם אחריות לשנה, ומכיוון שלא היה משהו דומה במלאי אלא רק יקר יותר קיבלתי חזרה את הכסף בזיכוי חשבון האשראי. שלחתי בדואר את הנגן יחד עם כל מה שקיבלתי אותו, ובחשבון שאח"כ הכסף כבר נכנס. זה שירות, וכך צריך להיות. הוא לא התחרט על הקנייה, זה פשוט לא תקין. במחיר כזה לא קונים אוזניות חד פעמיות ואין שום סיבה "להתחתן" עם חנות (באמצעות קבלת זיכוי אליהם) בגלל מוצר פגום שהיא סיפקה. לבאג לא מגיע שום פרס.
 

בן100

New member
למה להתחכם?

- קח את הזיכוי שלהם. - אחרי שלקחת, תישאר בחנות עוד שעה. במהלך השעה הזו, יבוא מישהו שיירצה לקנות איזהשהו מוצר בחנות. תציע לאותו אחד את השובר ששווה 420 שקל ב-400 שקל. רוב הסיכויים שהוא יסכים. זהו!
 

One Echoe

New member
לא זכור לי מתי הוא התחיל לעבוד אצל באג.

בשביל שבאג ירוויחו עוד קנייה של 420 ש"ח הוא לא יישאר בחנות במשך שעה וישכנע אנשים שהוא לא מכיר לקחת את הזיכוי שלו.
 

One Echoe

New member
אכן, שירות מחפיר.

גועל נפש. מוכרים לך מוצר פגום מלכתחילה ולא רוצים להחזיר לך את הכסף. למה שתיקח זיכוי? ואם אתה לא רוצה לקנות שם? אתה לא מחזיר את המוצר כי אתה רצית, אלא בעל כורחך. אני בטוח שאם תתבע בתביעות קטנות אתה תזכה. תתעלם משאר התגובות שאומרות לך שזה להתחכם - אנשים כאן כנראה לא יודעים מה זה זכויות צרכנים. לכו לחו"ל, אולי תבינו. החנות מוכרת לך מוצר פגום, היא לא יכולה להכריח אותך לקנות ממנה עוד מוצר פגום. וד"א, אפילו ע"פ התקנון של באג הם צריכים להחזיר לך כסף!. אם המוצר פגום זו אשמתם ויש לך עילה לביטול עסקה ולהחזר כספי.
 

יאיר B

New member
תשאל בפורום צרכנות (ויש אחד כזה בתפוז)

מה עמדת החוק בנושא. אם החוק לצידך, אתה יכול לפנות לבית משפט לתביעות קטנות בנושא (שופטים מתים על הסיפורים האלה וגם התקשורת). אם אכן יהיה פסק דין נגד באג בנושא, אשמח לפרסם אותו בפורום הזה.
 
למעלה