../images/Emo15.gifחושבים לקנות בבאג? תתכוננו לשירות מחפיר.
הסיפור הוא כזה: לי היו אוזניות JBL REFERENCE 220 ולאח שלי היו AKG 324P ושנינו היינו מאוד מרוצים. שני הזוגות שבקו חיים ונתנו אותם לתיקון במסגרת האחריות. כעבור שבוע וחצי חזרו אלינו ואמרו לנו שאי אפשר לתקן את האוזניות ובגלל ששני הדגמים לא נמכרים ב"באג" יותר נאלץ לקחת שני זוגות אחרים או לקחת זיכוי על סך 420 שקל... מהסתכלות בקטגוריית "אוזניות" באתר של באג וקריאת ביקורות באינטרנט ראינו שאין שום זוג אוזניות שמקביל באיכות לשני הזוגות שהיו לנו במחיר האוזניות שלנו. וכאן מתחיל השירות ה"נפלא" שלהם. ביקשנו שיביאו לנו אוזניות זהות לאוזניות שהיו לנו (אפילו מתוקנות ולא חדשות!) - הם לא מוכנים על זיכוי כספי (ולא שובר זיכוי לרשת באג) הם כמובן לא מוכנים לשמוע. הדבר היחיד שהם מוכנים לתת לנו הוא שובר זיכוי לרשת באג. אין לי מה לקנות בבאג ואני לא חושב שאני צריך לסבול "זיכוי" כי החזרתי מוצר לא תקין! בתקופת האחריות שלו! למרות שבאחריותם לתקן לנו את האוזניות או לתת לנו זוג שווה ערך על פי חוק! הם פשוט מתעלמים מאיתנו. פנינו לשירות הלקוחות שלהם והתשובה שקיבלנו הייתה: " ההצעה שלנו היא לתת לכם זיכוי על סך 420₪ והיא עדיין תקפה" מאחרי הודעה זו הם פשוט מתעלמים מאיתנו. פשוט גועל נפש של שירות. קניתי בחיי בכמה חנויות מושמצות שנחשבות עם שירות גרוע (רק שהמחיר שם זול בניגוד לבאג) ובחיים לא קיבלתי כזה שירות גרוע! ראו הוזהרתם
הסיפור הוא כזה: לי היו אוזניות JBL REFERENCE 220 ולאח שלי היו AKG 324P ושנינו היינו מאוד מרוצים. שני הזוגות שבקו חיים ונתנו אותם לתיקון במסגרת האחריות. כעבור שבוע וחצי חזרו אלינו ואמרו לנו שאי אפשר לתקן את האוזניות ובגלל ששני הדגמים לא נמכרים ב"באג" יותר נאלץ לקחת שני זוגות אחרים או לקחת זיכוי על סך 420 שקל... מהסתכלות בקטגוריית "אוזניות" באתר של באג וקריאת ביקורות באינטרנט ראינו שאין שום זוג אוזניות שמקביל באיכות לשני הזוגות שהיו לנו במחיר האוזניות שלנו. וכאן מתחיל השירות ה"נפלא" שלהם. ביקשנו שיביאו לנו אוזניות זהות לאוזניות שהיו לנו (אפילו מתוקנות ולא חדשות!) - הם לא מוכנים על זיכוי כספי (ולא שובר זיכוי לרשת באג) הם כמובן לא מוכנים לשמוע. הדבר היחיד שהם מוכנים לתת לנו הוא שובר זיכוי לרשת באג. אין לי מה לקנות בבאג ואני לא חושב שאני צריך לסבול "זיכוי" כי החזרתי מוצר לא תקין! בתקופת האחריות שלו! למרות שבאחריותם לתקן לנו את האוזניות או לתת לנו זוג שווה ערך על פי חוק! הם פשוט מתעלמים מאיתנו. פנינו לשירות הלקוחות שלהם והתשובה שקיבלנו הייתה: " ההצעה שלנו היא לתת לכם זיכוי על סך 420₪ והיא עדיין תקפה" מאחרי הודעה זו הם פשוט מתעלמים מאיתנו. פשוט גועל נפש של שירות. קניתי בחיי בכמה חנויות מושמצות שנחשבות עם שירות גרוע (רק שהמחיר שם זול בניגוד לבאג) ובחיים לא קיבלתי כזה שירות גרוע! ראו הוזהרתם