קראתי.
מדוע יש לי חשד שאנריון מצא את נארוון ולא נארוון מצאה את אנריון? הבעיה בטענה שלו לגבי חליפת המכתבים היא שלאנארד לא היה שם אותם בחיים במקומות שאפשר למצוא אותם. מה שבלתי אפשרי כמעט שאנריון ידע שרוכבי הקרונות בעצם מהווים כלי בידיה של ישות חזקה יותר מכיוון שנארוון שמרה את המידע כסודה. לא הבנתי מה עלה בגורלם של האורחים מהמזרח- רוכבי הקרונות היו אחד מעממי המזרח וכמוהם הבלכות שהם למעשה אותו עם אבל בתקופות שונות. אם הבנתי טוב גם רהון הוזמנה למשתה והעובדה שנציגה לא הוזכר קודם לכן רק מציינת למעשה את חשיבותו במערך העניינים הכולל. ממזרח לרהון שוכנים מקורות האלפים ויש שם אוכלוסיה נכבדה שלהם עדיין. אלה שהפליגו מערבה היו מהאלדר, אפילו שרי היערות היו מהאלדר מכיוון שהם היו מעדתו של לאנווה שנותרו מאחור מרצונם. האברי האמיתיים שכנו ממזרח לאריאדור ולא באריאדור עצמה. יש להניח שמסעו של ארגורן מזרחה נועד לבדוק אם האברי מוכנים לתרום נושאי נשק והתשובה הייתה כנראה לא. סביר להניח שבמאה הדורות שחלפו מאז ביאת ארגורן ועוד קודם לכן נוצרו קשרים בין רהון לאברדור(אומת הסרבנים) שחלקם היו קשרי שלום ומסחר. ייתכן אבל ייתכן שנציג מאברדור הגיע אף הוא למשתה. הייתי מציע את השם אנל על שם אחד מראשוני האלפים אם הצעתי נכונה. בנוגע לפרק, התלונה של היונאים מוצדקת: מאיפה נוטלת מועצת הלורדים רשות להמליך מלך? אני מניח שאם אלאדו מת ערירי, הרי השלטון בגונדור יימסר שוב לעוצרים.(אם יש מלך, העוצרים ממלאים פונקציה של ראש ממשלה ובטח יש שימוש לאנשים כאלה)