ציףציף1000
New member
טעות בידך!
הכתיבה שלך קרובה לסגנון כתיבה שנקרא stream of consciousness - היינו תאור החוויות ברגע אמת, כפי שהן, באופן סובייקטיבי. זה כמובן לגיטימי לגמרי. ראה לדוגמא את כתביו של ג'יימס ג'ויס, או אפילו מרסל פרוסט לפניו - הם אלו שהמציאו את הסגנון, לפני כמאה שנה. הביקורות הבעייתיות, מבחינתי, הן אלו הנכתבות בלקוניות: "זה קטע פצצה!", או "זה קטע משעמם". כי מהן לא ניתן ללמוד הרבה. אבל עכשיו נתת לי רעיון לדיון על כתיבה על מוסיקה בכלל - מהי כתיבה טובה על מוסיקה? האם כתיבה כזו בכלל רלבנטית לחוויית ההאזנה, או שמדובר בחוויה סובייקטיבית לחלוטין, השונה מאדם לאדם? ועוד שאלות והגיגים. אבל השרשור כאן כבר לא קופץ. אני אתחיל שרשור חדש בנושא - אלא אם אתה רוצה להקדים אותי.
הכתיבה שלך קרובה לסגנון כתיבה שנקרא stream of consciousness - היינו תאור החוויות ברגע אמת, כפי שהן, באופן סובייקטיבי. זה כמובן לגיטימי לגמרי. ראה לדוגמא את כתביו של ג'יימס ג'ויס, או אפילו מרסל פרוסט לפניו - הם אלו שהמציאו את הסגנון, לפני כמאה שנה. הביקורות הבעייתיות, מבחינתי, הן אלו הנכתבות בלקוניות: "זה קטע פצצה!", או "זה קטע משעמם". כי מהן לא ניתן ללמוד הרבה. אבל עכשיו נתת לי רעיון לדיון על כתיבה על מוסיקה בכלל - מהי כתיבה טובה על מוסיקה? האם כתיבה כזו בכלל רלבנטית לחוויית ההאזנה, או שמדובר בחוויה סובייקטיבית לחלוטין, השונה מאדם לאדם? ועוד שאלות והגיגים. אבל השרשור כאן כבר לא קופץ. אני אתחיל שרשור חדש בנושא - אלא אם אתה רוצה להקדים אותי.