חדשות

ny22

New member
מנהל
תודה רבה ושאלה...

זה המטוס הענק שבואינג השיקה? או שהמטוס הענק הוא 787. ולא הבנתי למה בואינג המשיכה בקו הייצור של ה-777 (כלומר ייצרה מטוס כזה עוד הפעם מחדש, אני מקווה שאתם מבינים למה אני מתכוון). תודה רבה.
 

ארזS

New member
זה בהחלט מעניין, אבל לא נראה לי

שהמטוס הזה חדש. שימו לב לתמונה קודמת שלו. והאמת שברגע הראשון כשראיתי את התמונות החדשות שלו קצת התפלאתי, כי הרי קו היצור של ה-757 נסגר לא מזמן. אז מה ? הוסיפו לו עכשיו את הכנפונים האלה ? כנראה...
 

Matan103

New member
הוא לא חדש כי לא מייצרים יותר 757

זה רק שיפור שהוסיפו כנראה בשנה האחרונה
 

srami

New member
חברה שנקראת Aviation Partners

מתמחה בהוספת כנפונים שמכונים אצלם blended winglets לדגמים שונים של מטוסי נוסעים ומטוסי מנהלים. בשיתוף עם בואינג הם מייצרים את הכנפונים לסדרת ה-737, לדגמים ישנים של 757 ולמעשה לכל דגמי בואינג לפי דרישת הלקוחות.
 
כן כן, משהו חדש

ממש יפה ומגניב ! נחמד הרעיון שמשפרים מטוסים שהפסיקו לייצר, רק תורם :) ל-737 זה נראה יותר מתאים אבל גם ל-757 זה נחמד :)
 

MrHankeY

New member
זה באמת נראה יותר טוב ב 737

עוד לא החלטתי מה אני חושב על ה 757 חח אני יודיע לכם בכתב בהמשך
 
תופעות לוואי של WINGLETS

האים לכנפונים יש תופעות לוואי מעבר לתפקידם? כלומר, האם טיס, שעובר מדגם מסוים לאותו דגם שנוספו לו כנפונים צריך לקחת משהוא בחשבון? תודה לכל המשיבים - גידי
 
אני לא בטוח

אבל אני מניח שמאחר וה WINGLETS מקטינים משמעותית את מערבולות קצה הכנף גם הגרר קטן, מהירות השיוט תעלה ובזמן הנחיתה כנראה ההצפה תהיה ארוכה יותר.זה לא נאמר מנסיון אלא על סמך הידע המוגבל שלי באירודינמיקה.
 

ERJ PILOT

New member
וזה נאמר מנסיון בטיסה, איין הבדל

ל-ERJ 145LR איין WINGLETS ול-ERJ145 XR יש, איין שום הבדל בהטסה או בהצפה של המטוס הזה. בחברה שבה אני טס איין לנו את הXR אבל יש לי מספיק חברים שטסים ב-EXPRESSJET ולהם יש את ה-XR שאלתי אותם במיוחד בשבילך, ואיין הבדל, אולי במטוסים גדולים יותר אבל אני בספק.
 
למעלה