../images/Emo105.gif היכונו לחפירה מבית היוצר המפורסם:
"קאוליץ חפירות בע"מ! אוקיי, כמו שכבר נאמר, הירידה הייתה צפויה. לפי דעתי הנפילה הזאת היא נפילה שלא נראתה באף סיבוב שהיה קודם. כמובן שגם אז היו ביטולים, אבל ממש לא מרבית הסיבוב - כמו שראינו כבר. * לגבי אמריקה, אני חושבת ששם דווקא יילך להם טוב, כי לא משנה כמה מעריצים שם לא יאהבו אותם יותר, תמיד יתחלפו ויהיו מעריצות חדשים, אפילו בכמויות גדולות יותר. ובכל זאת - אמריקה, זה כמויות ענקיות! זה לא כמו לדוגמא - ישראל, שאם 10 מעריצות מפסיקות להעריץ אז מצטרפות 2 חדשות במקום - (שתתפלאו אבל זאתי בערך הסטטיסטיקה אצלנו.) * לגבי אירופה ואסיה, שהרבה יותר מקושרות ודיי נמצאות במצב של "גוש אחד" לפי דעתי כמות הכרטיסים בהחלט יירד. ואפילו *טפוטפוטפו* יש לי הרגשה חזקה מאוד שהבנים ייאלצו פשוט להרים ידיים באמצע אחד מהסיבובים. כי לרדת לכמויות של פחות מחצי ממה שתוכנן, יותר מהפסדי הכסף - זאת העלבה מטורפת. * לגבי ארץ הקודש? דעתי כמו שהייתה, אני הרמתי ידיים מזמן. שמעו, אני בטוחה שאנחנו עדיין יושבים להם על הראש והמצפון, אבל הם בטח נמצאים על און ואוף כזה. הם לא יודעים איך הולכות המכירות, המפגשים, הם לא יודעים אם נשארו מעריצים בארץ בכלל. זאת גם ככה ארץ קטנה, אני לא חושבת שיש להם עוד עודף כסף כרגע להוציא אחרי הנפילה המטורפת הזאת בסיבוב ההופעות האירופאי. ועוד בכלל שזה נמצא באי וודאות כזה גדול שאף אחד לא יודע מה הולך כאן. - בואו נאמר שאף אחד לא באמת עושה מספיק רעש. והדבר הכי נורא הוא שפשוט
אין גיבוש - נקודה. ב-2007 הבנים הגיעו לארץ לא רק בגלל שהם אף פעם לא היו כאן, אלא רק בזכות הגיבוש של כל המעריצות. לא העצומה, לא אביב וליטף ולא שום בולשיט שמאכילים אתכם בסגנון הזה. בואו תזכירו לי מתי הייתה הפעם האחרונה שראיתם טוקיו הוטל על שער של עיתון מסוים בארץ? הבלוגים בישרא במצב קריסת מערכות, אביב וליטף על סף קריסה טוטאלית, אצל מאי וקארין בקושי מאכלסים את ה-100 איש למפגש וברוך שמו יש לנו אתר חדש שנמצא בשיתוף עם כל האתרים האחרים (אולי סוף סוף יהיה גיבוש כלשהוא) אבל הוא חדש וכרגע לא יכול לאגור את כל המעריצים בארץ. כי אנשים פשוט לא שמעו עליו עדיין. - בואו נצא מנקודת ההנחה הזאת לרגע ונדבר תכלס... הבנים פשוט מעדיפים ללכת למדינות שהם עוד לא היו בהן קודם וישראל כרגע לא באה בחשבון. וכמובן לשמור על המעריצים באירופה, ששם ההערצה ירדה בצורה משמעותית. אחרי שנפצתי לכל מי שהיה חי בסרט את הפנטזיה, אני יכולה לומר בעצם שטוקיו הוטל יחזרו לישראל. וזה בטוח. גם אם עוד 20 שנה, הבנים האלה יחזרו לכאן. כשיהיה להם עודף כסף וזמן מיותר. כרגע אמריקה מסנוורת, והמזרח הרחוק מזמין, וצריך לשמור גם על אירופה אם אנחנו כבר מדברים, לכן ישראל דיי נעלמת בין העננים כרגע. אני מקווה שאין כאן ויכוח שלהקה גרמנית שמופיעה במדינת היהודים זה לא משהו שרואים כל יום, ושמעו, זה וואחד פרסום בשבילהם, בין היתר.
* האם השינוי הגדול שבא עם האלבום החדש גרם לזה? גרם להם לא לחזור כאילו? הוא גרם להרבה מעריצים לפתח ציפיות שגויות במקצת. שהם יפתיעו לטובה. וכנראה שכשמעריצים ראו את זה, לא הכל באמת היה כל כך לטובה, יש כאלה שלקחו את זה לצד של "איכ, הם הפכו ל-טוקיו ליידי הוטל גאגא" ובתכלס זה נכון, מי כאן לא מתגעגעת לביל מקפץ מיוזע על הבמה הרגילה למדיי בטי-שירט וג'ינסים משופשפים? אם אתם לא, אני ממש כן. אני לא מכירה בכלל את הלהקה האלקטרונית הזאת שהם נהיו עם אותו תקליט קבוע בראיונות. אבל אני אוהבת אותם, ואני התאהבתי במה שיש להם בפנים, שזה לא משהו שקל לשנות, אחרי הכל. כי כל שינוי מסוים היה ככה גם פעם! אל תשכחו את זה! בין 2005 ל-2006, ל-2007, ל-2008, ל-2009, וכנראה שמעבר לחיצוניות, המוזיקה גם השתנתה וקיבלנו את כל זה בבום ב-2010. יש הרבה מעריצים שהגיעו בגלל מונסון לטוקיו הוטל, ברגע שכל האלבום החדש לא היה בסטייל המונסוני שלהם, הם בחרו להרים ידיים ולהגיד שנמאס. אז הינה, עזבו המונסוניות ובאו האוטומטיות. אני לא חושבת שהשינוי הזה ספציפית גרם לטובה, אבל בכל שינוי כל שהוא, תמיד חייב להיות משהו טוב, ואני בוחרת להמשיך לדבוק ולהאמין בזה. * אני לא אוהבת פתרונות. כי זה גם ככה לא יעזור לאף אחד, לא? הם מובנים מאליו ואין הרבה מה לעשות נגד זה. לחזור למה שהם היו פעם, זה לא ייקרה, כמו שכבר אמרתי קודם, לפי דעתי, הם בפנים ובשבילי יותר מלהקה שעשתה היסטוריה ופרצה את כל הגבולות. - הם היו, הם כרגע והם יישארו לנצח בשבילי אותם בנים בגיל ההתבגרות עם פנים של מלאכים וקול מתחלף מעיירה נידחת בגרמניה בשם מגדבורג, שאף אחד לא מכיר...