שרשור תלונות ואזהרות

nirito

New member
אשת טורס / אופיר טורס / TRAVELCLUB

כל החברות האלו מוסרות מידע שגוי ללקוחות
רק אחרי שמחליטים על נופש מסויים, שמתאים להרכב שרוצה לנסוע, פתאום מתברר שזוהי חבילה למשפחות בלבד. מדוע לא ניתן לכתוב זאת עוד בדף הראשי
מדוע לגרום לאנשים להיכנס ולמלא פרטים ורק אחר כך לציין כי מדובר במשפחות בלבד
חושבת שיש מקום לעשות קצת "סדר" בכל סוכנויות הנסיעות בארץ
מספיק עם מפחי הנפש
 

itc22

New member
שני תלונות חמורות בהמשך ל.....

בהמשך לתוכניתו של אמנון לוי. בסקאל בדיוטי פרי מעסיקים אנשים בשכר של 12 ש"ח לשעה!!! באולם ארועים מעסיקים אנשים ב 15 ש"ח לשעה וגם מכריחים אותם לעבור התלמדות של עד שבוע בחינם!! יש לי הקלטה של בעל האולם.
 

nirito

New member
תוספת...

בכל האתרים הללו טרחו לציין על נופשים מסויימים שהם למשפחות בלבד, אבל בכמה נופשונים הם החסירו את הפרט השולי הזה
 

pbarakp

New member
אל תקנו מהחוברת של ישראכרט-גנבים

ביצעתי רכישה של מכונת תספורת מהחוברת של ישראכרט שהספקית של המוצרים היא חברת נידאר. כשהתקשרתי לבצע רכישה של מכונת תספורת ששוויה הוא 19.90 שקלים, נציג השירות ניסה לדחוף לי המון דברים, וביקשתי ממנו שיפסיק ושאני לא מעוניין בדברים האלה אלא רק במכונת התספורת ששוויה הוא 19.90 שקלים, הנציג בשלו לא מוכן להקשיב, הגעתי למצב שאני אומר לו אתה חוצפן ואם לא תפסיק אני אנתק לך את הטלפון. נציג השירות דאג לקחת ממני את הפרטים מספר פעמים ולחזור ולוודא שאלא הפרטים הנכונים. הסבירו לי שזמן אספקת המוצר הוא עד 28 ימי עסקים. חיכיתי וחיכיתי והמכונה לא הגיע (לאחר כ 40 ימי עסקים), התקשרתי לחברת נידאר ונציגת השירות ניסתה למרוח אותי במה שנראה כמו טריק מתוכנן של החברה, היא מבקשת ממני מס' הזמנה ואני נותן לה היא בתגובה אומרת שאין הזמנה כזאת. נתתי לה מספר טלפון בבית וגם לפי זה אין שום הזמנה, זה המשיך גם עם מספר פלאפון ,תעודת זהות וכתובת. לבסוף היא ביקשה מספר כרטיס אשראי בטענה שאפשר לראות אם חוייב הכרטיס אשראי שלי ואכן להפתעתי היא אומרת שכן, אבל, היא טוענת שכל פרטי ההזמנה הם לא שלי הכוונה היא שהכתובת היא שונה וכן שאר הדברים. כשביקשתי ממנה לדעת מהם הפרטים שקיימים במקום הפרטים שלי היא טענה שהיא כבר מחקה אותם. שאלתי אותה על קבלת המוצר והיא אמרה שבטוח שבשבוע הבא אני אקבל אותו. עבר שבוע וחצי מאז וכצפוי שום דבר... אשמח אם תעזרו לי לגרום לציבור להיזהר מנוכלים כאלה...
 

crazydog17

New member
רמאות בחברת נידאר (עוד קורבן)

לצערי הרב גם אני רכשתי מוצר מחברת נידאר (מברגה) שהיתה אמורה להגיע אלי תוך 21 ימי עסקים רכשתי אותה בתאריך 25.12.06 ועד היום 14.2.07 לא קיבלתי אותה למרות אינספור טלפונים לשרות הלקוחות לא נראה לי שאקבל אותה אתמול 13.2.07 קיבלתי מהם מכתב רשום בדואר שהגיעה המברגה לאכזבתי שהגעתי לדואר למחרת לקחת את החבילה התברר לי שהם שלחו לי סתם פתק ריק ללא החבילה בררתי הם שרות המשלוחים של הדואר והם הודיעו לי שזה לא הפעם הראשונה שהם עושים דבר כזה הזהרו מאד מאד מהחברה הזאת על מנת שלא תיגרם לכם עגמת נפש
 

10סח

New member
נידאר = אני ניזהר

מאיפה להתחיל? אני על הקו ממתין לשירות לקוחות כבר 40 דק' אז אמרתי שאחפש באינטרנט בינתיים עליהם. מפתיע... ביקשתי מוצר שראיתי בחוברת ב 29.99 ש"ח. כמובן ניסו ואף הצליחו לדחוף לי עוד כמה דברים. אבל הובטח לי שם לא ארצה אוכל להחזיר ולקבל הכסף בחזרה. ויצאתי עם טלוויזיה ב2000 ש"ח. ביקשתי לדעת איזה דגם הטלוויזיה לפני שהם שולחים לי אותה. אמרו לי זה דגם 2007 הכי חדש. ואם לא תהיה מרוצה אתה יכול להחזיר ולקבל כספך בחזרה. יש לי את זה מוקלט. בכל מקרה המוצר הגיע אלי אחרי חודש בערך. פתחתי הקופסא וגיליתי שריטות במוצר. בכל מקרה הפעלתי וגיליתי שהוא כלל לא עובד. והכי עצוב, הוא שווה הרבה פחות. מאז אני מנסה להחזירו... קרה לי אותו הדבר עם DVD ומערכת קולנוע ביתית שהזמנתי מהם. תמיד יש פעם שניה. תמיד יש פעם אחרונה. את שלי למדתי. מנידאר - אני נזהר !!! אגב, אני עדיין ממתין...
 
just say yes....

חחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיברתם על התנתקות מהוט שלוקחת זמן? מYES זה הפך למסכת שקרים והתעללות!!!! אני כבר חודשיים רודפת אחריהם לניתוק, , כל נציג מבטיח הבטחות ובתום השיחה אומר: אוריי יתאמו איתך את הניתוק תוך 72 שעות.... תתרשר יום אחרי , יאמרו לך... אני רואה פה שביקשת לא להתנתק.... מה זה פה , מסחרה? מה עושים????
 

babylon shit

New member
א.מ.ר.מ מחשבים - pcdepot

הנידון: חברת א.מ.ר.מ מחשבים, המציגה עצמה גם כ - pcdepot המקרה: חשד לנוכלות. החברה מציגה עצמה כחברה הגדולה ביותר בישראל בתחום המחשבים. מתעסקת בעיקר במכירה דרך אתרי סחר, מבטיחה שהמוצר ידיע תוך 14 ימי עסקים, כשבפועל, הוא מגיע עד חודש ימים אחרי. יש המון בעיות חיוב "בטעות", המון לקוחות שצועקים, מאיימים, מושפלים, ולא מקבלים מענה. יחס ההנהלה הוא הרבה מעבר למזלזל... פשוט דורסים את הלקוח. מנהל החברה, מוהנד הוא אפאתי, לא מתחשב, ופוטר כל בעיה בהינף יד (על חשבון הלקוחות), ואיציק, הסמנכל, מספר במילים יפות שקרים והבטחות שאין לו שום כוונה לקיים. לאחר בדיקה של הנושא ומקר קטן בקשר לחברה זו, הבנתי שאני לא הלקוח היחיד שהושפל שם וביטל עסקה. אנא, בידקו את הנושא, לדעתי יש פה נוכלות ממש רצינית.
 

KKnDoIt

New member
עוד לגבי PC Depot:

עוד על PC Depot (א.מ.ר.מ מחשבים, אמרמ מחשבים, אמרם מחשבים) ראה בקישור המצורף את החברה הזו ואיך מתנהגים העומדים בראשנה (קרא גם את התגובות)
 

eyoor

New member
מוקד 100

שלום, אתמול (יום שבת) ה20 לינואר, טיילתי עם חברי בנחל גרר בדרום. בסביבות השעה 15:00 נתקלנו בקבוצה של רוכבי סוסים, ואחד מהאנשים בעט והרביץ לסוס באופן אלים ומזעזע. פניתי למוקד תנו לחיות לחיות במקום, אך הם לא עובדים ביום שבת, לכן בחרתי להתקשר למוקד 100 של המשטרה. לתדהמתי הקו היה תפוס במשך 30 דקות! חייגתי שוב ושוב ושוב ללא הצלחה, עד שהתייאשתי. תארו לעצמכם מה היה קורה לו הייתי עד לרצח או לפשע חמור אחר?? ומה אם הייתי במצוקה דחופה? את המקרה של ההתעללות בסוס ופרטי המתעלל העברתי היום למוקד של "תנו לחיות לחיות" וכולי תקווה שהם יטפלו בנושא, אבל במחדל של הקו התפוס במשטרה יהיה מצוין אם אתם תטפלו.
 
למעלה