מדוע נשבר ציר קרדן?

מצב
הנושא נעול.
א. מנין לך שרוב העם תומך במאבק הוועד?
ב. האם יש קשר כלשהו בין השריפה בדצמבר לתיקון שבוצע בחו"ל לאותו מערך?
אני רואה את התגובות בעיתונות ואני מדבר עם הר
הרבה מאוד גורמים מכל מיני כיוונים. אם אעשה מדגם מייצג של 501 אזרחים, אין לי ספק שהמשחק מכור. רובם יתמכו בצעדי הוועד. מתוך 50 איש לערך ששאלתי עד כה, כמעט 30 היו בעד גילה וצעדיה !
 

טשאפק

New member
אני רואה את התגובות בעיתונות ואני מדבר עם הר
הרבה מאוד גורמים מכל מיני כיוונים. אם אעשה מדגם מייצג של 501 אזרחים, אין לי ספק שהמשחק מכור. רובם יתמכו בצעדי הוועד. מתוך 50 איש לערך ששאלתי עד כה, כמעט 30 היו בעד גילה וצעדיה !
איזה תגובות בעיתונות?
לכתבה על שביתת הפרא הבלתי חוקית היו מאות תגובות; רק תגובות ספורות מביניהן צידדו במהלך.
 
איזה תגובות בעיתונות?
לכתבה על שביתת הפרא הבלתי חוקית היו מאות תגובות; רק תגובות ספורות מביניהן צידדו במהלך.
נראה אותך שיפריטו לך את מקום העבודה וכיצד
תגיב. שתעבוד 10 שעות ביום ותצא עם 8500 ש"ח = שכר עניים ! אני רוצה לראות אותך נוהג על קטר 9 שעות ביום ! אתה תתעלף אחרי שבוע... ראיתי גם ראיתי הרבה תגובות בעד הוועד ! ראיתי גם הרבה תגובות נגדו ! אין לי ספק שיש שם מגיבים בתשלום מטעם, כנגד הוועד ! כבר מכיר את הלוקש הזה....זה לא עובד.... ועדי עובדים קיימים בכל דמוקרטיה והשביתה היא חוקית בדמוקרטיה אמיתית. אף אחד לא יכתיב ליו"ר הועד מתי לשבות וזו זכותה המלאה להכריז על שביתה נוספת ללא הגבלה. חיי ניצול הם באפריקה, לא כאן...
 

טשאפק

New member
נראה אותך שיפריטו לך את מקום העבודה וכיצד
תגיב. שתעבוד 10 שעות ביום ותצא עם 8500 ש"ח = שכר עניים ! אני רוצה לראות אותך נוהג על קטר 9 שעות ביום ! אתה תתעלף אחרי שבוע... ראיתי גם ראיתי הרבה תגובות בעד הוועד ! ראיתי גם הרבה תגובות נגדו ! אין לי ספק שיש שם מגיבים בתשלום מטעם, כנגד הוועד ! כבר מכיר את הלוקש הזה....זה לא עובד.... ועדי עובדים קיימים בכל דמוקרטיה והשביתה היא חוקית בדמוקרטיה אמיתית. אף אחד לא יכתיב ליו"ר הועד מתי לשבות וזו זכותה המלאה להכריז על שביתה נוספת ללא הגבלה. חיי ניצול הם באפריקה, לא כאן...
יש זכות שביתה ויש חוק
שחל גם על גברת אדרעי וחבר מרעיה. ולא, בשום דמוקרטיה אי אפשר להשבית שירות חיוני מתי שרוצים וללא הודעה מוקדמת.
 
יש זכות שביתה ויש חוק
שחל גם על גברת אדרעי וחבר מרעיה. ולא, בשום דמוקרטיה אי אפשר להשבית שירות חיוני מתי שרוצים וללא הודעה מוקדמת.
הם כבר הודיעו מזמן שהם מתנגדים להפרטה וכי
הם מתכוונים להשבית. משטרת ישראל עשתה צעד תמוה ומוזר כאשר עצרה את היו"ר. אולי אין מספיק שכל במשטרה כי היא לא צפתה את המהלך. תאשים אך ורק את משטרת ישראל בפרוץ השביתה הפתאומית. הכל היה צפוי והמשטרה הדליקה את הגפרור. זכותה המלאה של הגב' אדרעי להשבית ללא שום התראה. על כך אפשר להתווכח שעות רבות ולא נגיע לעמק השווה. אל תקרא למדינת ישראל דמוקרטיה כי היא לא. אם זו היתה דמוקרטיה היינו נראים אחרת אך אנו נראים כיום כפי שמדינות אירופה המערבית נראו בשנות ה-50 וה-60 ולא מעבר לכך, בכל הקשור לנושא התחבורה והכבישים. למען האמת הרכבת בארץ מסיעה רק 5.16% מהנוסעים בכלל כך ששביתה ברכבת אין לה למעשה השפעה רצינית. הממשלה משביתה כל אוטובוס אחרי 15 שנה כדי לשדוד ולגנוב עוד כסף ממשלמי המיסים בו בעת שרוב הדגמים שורדים היטב גם 30 שנות עבודה. אני רואה כל הזמן אוטובוסים "ותיקים" בני 12 או 13או 14 שמצבם הבטיחותי הרבה יותר איתן מאשר אוטובוסים אחרים בני שנה או שנתיים. הכל ענין של תחזוקה כידוע ועם תחזוקה טובה וראוייה אפשר לנסוע באותו אוטובוס 30 שנה. אין שום צורך להחליף אחרי 15 שנה. הכל ענין של כסף ופוליטיקה מכוערת.
 

amit1270

New member
הם כבר הודיעו מזמן שהם מתנגדים להפרטה וכי
הם מתכוונים להשבית. משטרת ישראל עשתה צעד תמוה ומוזר כאשר עצרה את היו"ר. אולי אין מספיק שכל במשטרה כי היא לא צפתה את המהלך. תאשים אך ורק את משטרת ישראל בפרוץ השביתה הפתאומית. הכל היה צפוי והמשטרה הדליקה את הגפרור. זכותה המלאה של הגב' אדרעי להשבית ללא שום התראה. על כך אפשר להתווכח שעות רבות ולא נגיע לעמק השווה. אל תקרא למדינת ישראל דמוקרטיה כי היא לא. אם זו היתה דמוקרטיה היינו נראים אחרת אך אנו נראים כיום כפי שמדינות אירופה המערבית נראו בשנות ה-50 וה-60 ולא מעבר לכך, בכל הקשור לנושא התחבורה והכבישים. למען האמת הרכבת בארץ מסיעה רק 5.16% מהנוסעים בכלל כך ששביתה ברכבת אין לה למעשה השפעה רצינית. הממשלה משביתה כל אוטובוס אחרי 15 שנה כדי לשדוד ולגנוב עוד כסף ממשלמי המיסים בו בעת שרוב הדגמים שורדים היטב גם 30 שנות עבודה. אני רואה כל הזמן אוטובוסים "ותיקים" בני 12 או 13או 14 שמצבם הבטיחותי הרבה יותר איתן מאשר אוטובוסים אחרים בני שנה או שנתיים. הכל ענין של תחזוקה כידוע ועם תחזוקה טובה וראוייה אפשר לנסוע באותו אוטובוס 30 שנה. אין שום צורך להחליף אחרי 15 שנה. הכל ענין של כסף ופוליטיקה מכוערת.
עכשיו גם המשטרה חלק מהסכסוך? נו באמת...
 
עכשיו גם המשטרה חלק מהסכסוך? נו באמת...
בפורום הזה לא מקבלים דבר נגד הרכבת
ולכן הדיון פה שטחי. היחיד שכותב לענין בתקופה האחרונה הוא שחר הזלקורן. יש ברשותו מידע ומסמכים שכל חברי הפורום כאן יכולים רק לחלום עליו אבל ממשיכים להשמיץ. כנ"ל לגבי הועד. השטחיות כאן חוגגת. מדברים נגד הועד אבל לא מכירים את העובדות. העיקר להיות אמוציונליים ולהמשיך לדבר שטויות. תפסיקו עם העליהום הזה כאשר אתם לא מגובים במסמכים ובמידע הנכון. אילו רק ידעת מהי הפוליטיקה הפנימית ברכבת, היית מדבר אחרת. טוב, אני אסיים כאן את הדיון. צר לי. יש לי דברים יותר חשובים לעשות.
 

kobiz99

New member
יש זכות שביתה ויש חוק
שחל גם על גברת אדרעי וחבר מרעיה. ולא, בשום דמוקרטיה אי אפשר להשבית שירות חיוני מתי שרוצים וללא הודעה מוקדמת.
ההודעה המוקדמת ניתנה הוכרז סכסוך עבודה כחוק
ומלאו 14 ימי צינון כנדרש בחוק. על איזה הודעה מוקדמת אתה מדבר?
 

טשאפק

New member
ההודעה המוקדמת ניתנה הוכרז סכסוך עבודה כחוק
ומלאו 14 ימי צינון כנדרש בחוק. על איזה הודעה מוקדמת אתה מדבר?
מתי הודיעו לציבור, שצפויה שביתה
שביום מסוים הרכבות לא ייסעו? לא הודיעו. ההחלטה על השביתה התקבלה באופן מיידי, באישון לילה. אנשים באו לתחנות ומצאו שלט "שביתה". אפילו בלי מילה של התנצלות. האנשים האלה הם עכשיו חסידי גילה אדרעי? לא נראה לי. לא היה זמן להיערך, לא לנוסעים ולא לחברות האוטובוסים. אחרי שבית המשפט הוציא צו מניעה נגד השביתה (אילו הוכרזה באופן תקין, לא היה יוצא צו מניעה) לקח שעות ארוכות כדי לחזור לעבודה. אדרעי תירצה זאת בכך שחברי הוועד היו במעצר, אבל זה לא מנע את תחילת השביתה...
 

kobiz99

New member
מתי הודיעו לציבור, שצפויה שביתה
שביום מסוים הרכבות לא ייסעו? לא הודיעו. ההחלטה על השביתה התקבלה באופן מיידי, באישון לילה. אנשים באו לתחנות ומצאו שלט "שביתה". אפילו בלי מילה של התנצלות. האנשים האלה הם עכשיו חסידי גילה אדרעי? לא נראה לי. לא היה זמן להיערך, לא לנוסעים ולא לחברות האוטובוסים. אחרי שבית המשפט הוציא צו מניעה נגד השביתה (אילו הוכרזה באופן תקין, לא היה יוצא צו מניעה) לקח שעות ארוכות כדי לחזור לעבודה. אדרעי תירצה זאת בכך שחברי הוועד היו במעצר, אבל זה לא מנע את תחילת השביתה...
תשאל את מנכ"ל הרכבת כמה זמן צריך כדי להחזיר
הרכבת מהפסקת עבודה ועד חידוש התנועה המלאה. התשובה שתקבל כ-4 שעות מכיוון שלתפעל רכבת על מסילה לא דומה להנעת רכב על הכביש הדבר מצריך זמן רב יותר אם אתם חפצים בבטיחות. אני כחבר ועד לא קיבלתי צוו מבית המשפט להתיצב לעבודה כפי שנשלחו אלי צווים כאלה בעבר. בידי וידיאו שמראה הרכבת הראשונה שיצאה לדרכה מחיפה מזרח השעה היתה 11:01 לכל הדעות מהר. ולא היה כאן כל אקט של הפרת צוו בית המשפט, פשוט הנוגעים בדבר היו עצורים ועד שההוראה עוברת בטלפון שבור למאות עובדים לוקח קצת זמן.
 

nitsansh

New member
תשאל את מנכ"ל הרכבת כמה זמן צריך כדי להחזיר
הרכבת מהפסקת עבודה ועד חידוש התנועה המלאה. התשובה שתקבל כ-4 שעות מכיוון שלתפעל רכבת על מסילה לא דומה להנעת רכב על הכביש הדבר מצריך זמן רב יותר אם אתם חפצים בבטיחות. אני כחבר ועד לא קיבלתי צוו מבית המשפט להתיצב לעבודה כפי שנשלחו אלי צווים כאלה בעבר. בידי וידיאו שמראה הרכבת הראשונה שיצאה לדרכה מחיפה מזרח השעה היתה 11:01 לכל הדעות מהר. ולא היה כאן כל אקט של הפרת צוו בית המשפט, פשוט הנוגעים בדבר היו עצורים ועד שההוראה עוברת בטלפון שבור למאות עובדים לוקח קצת זמן.
אתה טוען שלוקח 9 שעות להפעיל את הרכבת?
 

kobiz99

New member
אתה טוען שלוקח 9 שעות להפעיל את הרכבת?
היות שהצו ניתן במעמד צד אחד (הנהלת הרכבת)
עד שהצוו לא מגיע לידי פיזית איך אני אמור לדעת שיש צו.? בפעמים קודמות הגיע אלי שליח עם מעטפה סגורה וחתימה שלי על אישור קבלה, מרגע זה נספר הזמן לביצוע. הפעם קבלתי טלפון מעובדות שראו בטלויזיה ובבדיקה עם חבר ועד נוסף הודיעני לחזור לעבודה זה היה אחרי 07:30 כמה דקות. משעה זאת ועד 11:01 כ-3 עות ו20 דקות סביר ביותר לתחילת תנועה ומתחילת תנועה ועד לוח זמנים מלא צריך עוד כ-4 שעות וזה אכן קרה כך שלא היה כאן שום אקט של הפרת צוו
 

טשאפק

New member
היות שהצו ניתן במעמד צד אחד (הנהלת הרכבת)
עד שהצוו לא מגיע לידי פיזית איך אני אמור לדעת שיש צו.? בפעמים קודמות הגיע אלי שליח עם מעטפה סגורה וחתימה שלי על אישור קבלה, מרגע זה נספר הזמן לביצוע. הפעם קבלתי טלפון מעובדות שראו בטלויזיה ובבדיקה עם חבר ועד נוסף הודיעני לחזור לעבודה זה היה אחרי 07:30 כמה דקות. משעה זאת ועד 11:01 כ-3 עות ו20 דקות סביר ביותר לתחילת תנועה ומתחילת תנועה ועד לוח זמנים מלא צריך עוד כ-4 שעות וזה אכן קרה כך שלא היה כאן שום אקט של הפרת צוו
אתה טוען שהרכבת חזרה לפעילות מלאה
ב-11 בבוקר? זה רחוק מאד ממה שדווח בתקשורת.
 

kobiz99

New member
אתה טוען שהרכבת חזרה לפעילות מלאה
ב-11 בבוקר? זה רחוק מאד ממה שדווח בתקשורת.
תראה לי איפה טענתי את שאתה כותב
כתבתי שהרכבת הראשונה לאחר ההשבתה יצאה לדרכה ב- 11:01 ולוקח עוד כארבע חמש שעות לעלות כל הרכבות ללוח זמנים תפעולי. זה מה כתבתי
 

טשאפק

New member
תשאל את מנכ"ל הרכבת כמה זמן צריך כדי להחזיר
הרכבת מהפסקת עבודה ועד חידוש התנועה המלאה. התשובה שתקבל כ-4 שעות מכיוון שלתפעל רכבת על מסילה לא דומה להנעת רכב על הכביש הדבר מצריך זמן רב יותר אם אתם חפצים בבטיחות. אני כחבר ועד לא קיבלתי צוו מבית המשפט להתיצב לעבודה כפי שנשלחו אלי צווים כאלה בעבר. בידי וידיאו שמראה הרכבת הראשונה שיצאה לדרכה מחיפה מזרח השעה היתה 11:01 לכל הדעות מהר. ולא היה כאן כל אקט של הפרת צוו בית המשפט, פשוט הנוגעים בדבר היו עצורים ועד שההוראה עוברת בטלפון שבור למאות עובדים לוקח קצת זמן.
אם הצליחו להשבית כאשר הוועד לעצור
אז למה ההוראה לעצור לא הגיעה? שביתה אומללה ומזיקה המעידה על שיקול דעת לקוי של עובדי הרכבת.
 

amithi1

New member
אני רואה את התגובות בעיתונות ואני מדבר עם הר
הרבה מאוד גורמים מכל מיני כיוונים. אם אעשה מדגם מייצג של 501 אזרחים, אין לי ספק שהמשחק מכור. רובם יתמכו בצעדי הוועד. מתוך 50 איש לערך ששאלתי עד כה, כמעט 30 היו בעד גילה וצעדיה !
לדעתי רוב הציבור בכלל לא מבין את המאבק
רוב הציבור כלל לא עושה את ההפרדה בין ההנהלה, העובדים והועד. מבחינת הציבור, רכבת ישראל בכללותה נתפס כגוף לא מקצועי, מושחת וכגוף תחבורה שלא ניתן לסמוך עליו שיגיע בזמן (למען הסר ספק, אני לא מסכים עם הקביעות האלו אלא רק מציג את איך שהרכבת מצטיירת בעיני חלקים נרחבים מהתקשורת והציבור).
 

amit1270

New member
לדעתי רוב הציבור בכלל לא מבין את המאבק
רוב הציבור כלל לא עושה את ההפרדה בין ההנהלה, העובדים והועד. מבחינת הציבור, רכבת ישראל בכללותה נתפס כגוף לא מקצועי, מושחת וכגוף תחבורה שלא ניתן לסמוך עליו שיגיע בזמן (למען הסר ספק, אני לא מסכים עם הקביעות האלו אלא רק מציג את איך שהרכבת מצטיירת בעיני חלקים נרחבים מהתקשורת והציבור).
נראה לי שהשביתה האחרונה חידדה את ההבדלים
ובעקבותיה אהדת הציבור לוועד ירדה פלאים.
 

easylivin

New member
לדעתי רוב הציבור בכלל לא מבין את המאבק
רוב הציבור כלל לא עושה את ההפרדה בין ההנהלה, העובדים והועד. מבחינת הציבור, רכבת ישראל בכללותה נתפס כגוף לא מקצועי, מושחת וכגוף תחבורה שלא ניתן לסמוך עליו שיגיע בזמן (למען הסר ספק, אני לא מסכים עם הקביעות האלו אלא רק מציג את איך שהרכבת מצטיירת בעיני חלקים נרחבים מהתקשורת והציבור).
מה שנכון, נכון. הציבור לא מפריד ביניהם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה