הגענו לסיום דרכו של הפורום

Y. Welis

New member
../images/Emo193.gif הגענו לסיום דרכו של הפורום

שלום לכם גולשי הפורום ומשתתפיו! אני חושש שבחודשים האחרונים הפורום איבד מקצבו במידה רבה, ונבצר ממני לסייע לו לחזור ולהתאושש. הסיבות לכך רבות - היחלשות ההייפ התיקשורתי של הסרטים, התמעטות המעריצים, 'עייפות חומר' מסויימת אצל המשתתפים ועוד. אישית, גיליתי שהעול של ניהול 3 פורומים אינו משא קל, ובעיקר בפורום שכזה שמחייב בהכרח השקעה רבה יותר. מאחר ולא עלה בידי למצוא שותף חדש או מחליף, אינני רואה טעם להמשיך ולנהל אותו במצב הנוכחי. לפיכך (ובהשפעת עצות שקיבלתי בחודשים הקודמים) החלטתי לשוב ולאחד את הפורום הזה עם הפורום המקורי שממנו הוא התפצל - פורום 'הספרים' (441) שעכשיו ישוב ויהיה אוניברסאלי, ויעסוק בכל מה שקשור לטולקין - ספרים, סרטים, משחקים, מוזיקה וכל דבר בינהם או קרוב אליהם. אל דאגה! הפורום הזה לא יעלם מהרשת: הוא רק יסגר לתגובות. ניתן יהיה לשוב ולבקר בו ולקרוא את החומרים שבו, התמונות, הגלריות, הקישורים ומהאמרים. הוא יהיה זמין בקישור שיוצב בעמוד הראשי של הפורום הישן. זה גם אומר שאם יהיה ביקוש מחודש, רצון ויכולת, הפורום בהחלט יכול לחזור ולפעול: הכל פתוח. אבל כרגע, הוא יעבור למצב הקפאה וישמש כ'קפסולת זמן' לתיעוד הימים הנעימים שבילינו בו במהלך השנתיים-וחודש-ושבוע האחרונים.
כמה דברי תודה שהייתי רוצה לשלוח - ראשית - לשותפתי שיזמה את פתיחתו, לירון, הלא היא 'אניביאל' ולאחרונה 'סטאנספילד' (שעכשיו היא סטודנטית עסוקה, כך אני מבין). שמחתי שהיוזמה שלה התקבלה, ושמחתי מאוד ששני הפורומים פעלו יחד במתכונת קהילתית, גם אם קצרת-מועד. תודה על הרעיון ועל הניהול!
הייתי רוצה להודות לכל המשתתפים שתרמו והוסיפו, ובמיוחד לאדומים שלנו - דנה 'eowyn' וליאונרדו 'א ר א ג ו ר ן'; לליאור 'מאגלור' שעדיין משקיע הרבה בפורום הישן; לטשי 'טשי' הרוח שמאחורי הפורום, ולמשתתפים הקבועים שליוו את הפורום מתחילתו ועד היום, כמו גם אלה שביקרו ותרמו בתקופתם. כולם עשיתם את הפורום הזה, והוא חייב לכם את קיומו.
אני אשאיר את ההודעה הזו לתגובותיכם במהלך היומיים הבאים, ובבוקר יום שישי הקרוב (17.3) הפורום יסגר לתגובות. אני מודה לכולכם על ההשתתפות, העזרה והתרומה, ומקוה לראות אתכם בפורום הראשי (441), י. ווליס
 

Eowyn of Rohan

New member
אכן, הגיע הזמן

היה פה נחמד בתקופה שהפורום היה פעיל אבל באמת הגיע הזמן להשבית אותו. בהצלחה בהמשך לכולם
 
בחודשים הראשונים של הפורום

באמת היה מעניין. הסרטים היו עוד טריים אז היה על מה לדבר, לאט לאט כולם עזבו ואנשים איבדו עניין. רציתי להגיד שהתקופה פה בפרום הייתה יפה, שמחתי לראות את כולם במפגש אצל לירון (משם גם הכרתי נועם-קוביינוס
), נחסמתי גם לא מעט פעמים אבל היה כיף, נהנתי, השכלתי ועכשיו הגיע הזמן. פורום טולקין הספרים תמיד יותר עניין אותי אז אני שמחה שזה מתאחד שוב. יובל למדתי ממך הרבה. תודה. תודה גם לדנה, ארגורן, לירון, ליאור, נועם ומיכל (הכי וותיקה פה שבטח לא נמצאת כאן יותר). פורים שמח ואחלה סופשבוע!
 
הייתי שותף פה בהתחלה

ואז כל הדברים חזרו על עצמם והשתעממתי. אבל למרות זאת, היה ממש כיף לכתוב ולחלוק.
בהצלחה בהמשך!
 

MorH

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo174.gif חח לא כתבתי פה בחיים

אבל קראתי =P
 
תודה לכם!

לא הייתי פעיל פה ממש, אבל הרבה פעמים קראתי את ההודעות והחומר. אז תודה רבה לכולכם על ההשקעה הגדולה!
 
למעלה