חגיגת קיילי באייטונס - למי יש כסף מיותר?

RTur

../images/Emo2.gif חגיגת קיילי באייטונס - למי יש כסף מיותר?

התווספו לאייטונס כל הסינגלים מהאלבומים הראשונים עם גרסאות מיוחדות ומלא דברים שטרם שוחררו. איך בא לי על כל האינסטרומנטלים והבקינג-טראקים האלה.. פיור-פלז'ר.. Locomotion (Australian Version) Locomotion Locomotion (Chugga-Motion Mix) Locomotion (The Girl Meets Boy Mix) Getting Closer Getting Closer (UK Mix) * Getting Closer (UK Instrumental) * Getting Closer (Extended Oz Mix) Getting Closer (Extended Oz Instrumental) * Glad To Be Alive I Should Be So Lucky I Should Be So Lucky I Should Be So Lucky (Extended Version) I Should Be So Lucky (The Bicentennial Remix) I Should Be So Lucky (7'' Instrumental) I Should Be So Lucky (7'' Backing Track) * I Should Be So Lucky (12'' Remix) I Should Be So Lucky (12'' Remix Backing Track) * I Should Be So Lucky (12'' Remix Instrumental) * Got To Be Certain Got To Be Certain Got To Be Certain (Extended Version) Got To Be Certain (The Extra Beat Boys Remix) Got To Be Certain (Instrumental) Got To Be Certain (Backing Track) * Love At First Sight (Instrumental) * Love At First Sight (Backing Track) * The Loco-Motion The Loco-Motion (7’’ Mix) The Loco-Motion (The Kohaku Mix) The Loco-Motion (7’’ Instrumental) * The Loco-Motion (7’’ Backing Track) * I’ll Still Be Loving You I’ll Still Be Loving You (Instrumental) * I’ll Still Be Loving You (Backing Track) * The Loco-Motion (Remix) The Loco-Motion (The Sankie Mix) The Loco-Motion (Alternative Sankie Mix) The Loco-Motion (12’’ Master) The Loco-Motion (Album Instrumental) * The Loco-Motion (Album Backing Track) * The Loco-Motion (Oz Tour Mix) The Loco-Motion (Oz Tour Backing Track) * Je Ne Sais Pas Pourquoi Je Ne Sais Pas Pourquoi Je Ne Sais Pas Pourquoi (Moi Non Plus Mix) Je Ne Sais Pas Pourquoi (Moi Non Plus 7’’ Mix) * Je Ne Sais Pas Pourquoi (Moi Non Plus Instrumental) * Je Ne Sais Pas Pourquoi (Moi Non Plus Backing Track) * Made In Heaven Made In Heaven (Maid In England Mix) Made In Heaven (Instrumental) * Made In Heaven (Backing Track) * Je Ne Sais Pas Pourquoi (Remix) Je Ne Sais Pas Pourquoi (The Revolutionary Mix) Je Ne Sais Pas Pourquoi (The Revolutionary Instrumental) * Je Ne Sais Pas Pourquoi (The Revolutionary Backing Track) * Je Ne Sais Pas Pourquoi (7’’ Instrumental) * Je Ne Sais Pas Pourquoi (7’’ Backing Track) * Made In Heaven (Original 12’’ Mix) * Made In Heaven (Heaven Scent Mix) Made In Heaven (Heaven Scent 12’’ Mix) Especially For You / Kylie Minogue & Jason Donovan Especially For You Especially For You (Extended Version) Especially For You (Instrumental) * Especially For You (Backing Track) * Especially For You (Original 7’’ Mix) * Especially For You (Original 12’’ Mix) All I Wanna Do Is Make You Mine All I Wanna Do Is Make You Mine (Extended Version) All I Wanna Do Is Make You Mine (Instrumental) * All I Wanna Do Is Make You Mine (Backing Track) * Turn It Into Love / Kylie Minogue Turn It Into Love Turn It Into Love (7’’ Instrumental) * Turn It Into Love (Extended Instrumental) Turn It Into Love (Backing Track) * I Miss You (Instrumental) * I Miss You (Backing Track) * It’s No Secret It’s No Secret (7’’ Mix) It’s No Secret (Extended Version) It’s No Secret (Alternative Extended Version) It’s No Secret (7’’ Instrumental) It’s No Secret (7’’ Backing Track) * It’s No Secret (Album Instrumental) * It’s No Secret (Album Backing Track) * Look My Way (Instrumental) * Look My Way (Backing Track) * Hand On Your Heart Hand On Your Heart Hand On Your Heart (The Great Aorta Mix) Hand On Your Heart (Dub) Hand On Your Heart (Video Mix) * Hand On Your Heart (7’’ Instrumental) * Hand On Your Heart (7’’ Backing Track) * Just Wanna Love You Just Wanna Love You (Instrumental) * Just Wanna Love You (Backing Track) * Hand On Your Heart (Remix) Hand On Your Heart (The Heartache Mix) Hand On Your Heart (Smokin’ Remix) Hand On Your Heart (WIP 2002 Remix) Hand On Your Heart (WIP 2002 Instrumental) * Hand On Your Heart (WIP 2002 Backing Track) * Hand On Your Heart (WIP 2002 Radio Mix) * Hand On Your Heart (WIP 2002 Radio Instrumental) * Hand On Your Heart (WIP 2002 Radio Backing Track) * Wouldn’t Change A Thing Wouldn’t Change A Thing Wouldn’t Change A Thing (Your Thang Mix) Wouldn’t Change A Thing (Instrumental) Wouldn’t Change A Thing (Backing Track) * Tell-Tale Signs (Instrumental) * Tell-Tale Signs (Backing Track) * Enjoy Yourself (Instrumental) * Enjoy Yourself (Backing Track) * Wouldn’t Change A Thing (Remix) / Wouldn’t Change A Thing (The Espagna Mix) Wouldn’t Change A Thing (The Espagna Mix Edit) Wouldn’t Change A Thing (Yoyo’s 12’’ Mix) Nothing To Lose (Instrumental) * Nothing To Lose (Backing Track) * My Secret Heart (Instrumental) * My Secret Heart (Backing Track) * Heaven And Earth (Instrumental) * Heaven And Earth (Backing Track) * Never Too Late / Never Too Late Never Too Late (Extended Version) Never Too Late (Instrumental) * Never Too Late (Backing Track) * Never Too Late (Oz Tour Mix) I’m Over Dreaming (Over You) (Album Instrumental) * I’m Over Dreaming (Over You) (Album Backing Track) * Kylie’s Smiley Mix Kylie’s Smiley Mix (Extended Version)

RTur

יש עוד - המשך:

Tears On My Pillow Tears On My Pillow Tears On My Pillow (Extended Version) Tears On My Pillow (12’’ Remix) * Tears On My Pillow (Instrumental) * Tears On My Pillow (Backing Track) * We Know The Meaning Of Love We Know The Meaning Of Love (Extended Version) Better The Devil You Know Better The Devil You Know Better The Devil You Know (The Mad March Hare Mix) Better The Devil You Know (Dave Ford Remix) Better The Devil You Know (Alternative Mix) Better The Devil You Know (7’’ Instrumental) * Better The Devil You Know (7’’ Backing Track) * I’m Over Dreaming (Over You) (Remix) I’m Over Dreaming (Over You) (Extended Remix) I’m Over Dreaming (Over You) (Remix Instrumental) * I’m Over Dreaming (Over You) (Remix Backing Track) * Better The Devil You Know (Remix) Better The Devil You Know (US Mix) Better The Devil You Know (Movers & Shakers 12’’ Mix) Better The Devil You Know (Movers & Shakers 12’’ Instrumental) * Better The Devil You Know (Movers & Shakers 12’’ Backing Track) * Better The Devil You Know (Movers & Shakers Alternative 12’’ Mix) Better The Devil You Know (Movers & Shakers Alternative Instrumental) * Better The Devil You Know (Movers & Shakers Alternative Backing Track) * Better The Devil You Know (Movers & Shakers 7’’ Mix) * Better The Devil You Know (Movers & Shakers 7’’ Instrumental) * Better The Devil You Know (Movers & Shakers 7’’ Backing Track) * Step Back In Time Step Back In Time Step Back In Time (Walkin’ Rhythm Mix) Step Back In Time (Harding/Curnow Remix) Step Back In Time (Tony King Mix) Step Back In Time (Original 12’’ Mix) Step Back In Time (7’’ Instrumental) Step Back In Time (12’’ Instrumental) Step Back In Time (Backing Track) * Secrets (Instrumental) * Secrets (Backing Track) * What Do I Have To Do? What Do I Have To Do? (7’’ Mix) What Do I Have To Do? (Pumpin’ Mix) What Do I Have To Do? (Extended Album Mix) What Do I Have To Do? (7’’ Instrumental) What Do I Have To Do? (12’’ Instrumental) What Do I Have To Do? (7’’ Backing Track) * What Do I Have To Do? (Album Instrumental) * What Do I Have To Do? (Album Backing Track) * Things Can Only Get Better (Album Instrumental) * Things Can Only Get Better (Album Backing Track) * What Do I Have To Do? (Remix) What Do I Have To Do? (Between The Sheets Mix) What Do I Have To Do? (Movers & Shakers 12’’ Mix) What Do I Have To Do? (Movers & Shakers Do The Dub) * What Do I Have To Do? (Movers & Shakers 12’’ Instrumental) * What Do I Have To Do? (Movers & Shakers 12’’ Backing Track) * What Do I Have To Do? (Movers & Shakers 7’’ Mix) * What Do I Have To Do? (Movers & Shakers 7’’ Instrumental) * What Do I Have To Do? (Movers & Shakers 7’’ Backing Track) * Count The Days (Instrumental) * Count The Days (Backing Track) * Shocked Shocked (DNA 7’’ Mix) Shocked (DNA 12’’ Mix) Shocked (DNA Original 7’’ Mix) * Shocked (DNA Backing Track) * One Boy Girl (12’’ Remix) One Boy Girl (Instrumental) * One Boy Girl (Backing Track) * Always Find The Time (Instrumental) * Always Find The Time (Backing Track) * Shocked (Remix) Shocked (Harding/Curnow 12’’ Mix Shocked (Harding/Curnow 7’’ Mix) Shocked (Harding/Curnow Instrumental) * Shocked (Harding/Curnow Backing Track) * I Am The One For You The World Still Turns (Instrumental) * The World Still Turns (Backing Track) * Rhythm Of Love (Instrumental) * Rhythm Of Love (Backing Track) * Word Is Out Word Is Out Word Is Out (Extended Version) Word Is Out (Dub 1) Word Is Out (Dub 2) * Word Is Out (Bonus Beats) * Word Is Out (Instrumental) Word Is Out (Backing Track) * Say The Word – I’ll Be There Say The Word – I’ll Be There (Instrumental) * Say The Word – I’ll Be There (Backing Track) * Word Is Out (Remix) Word Is Out (Summer Breeze Mix) Word Is Out (Summer Breeze 7’’ Mix) Right Here, Right Now (Tony King 12’’ Mix) Right Here, Right Now (Instrumental) * Right Here, Right Now (Backing Track) * Live And Learn (Original 12’’ Mix) Live And Learn (Instrumental) * Live And Learn (Backing Track) * No World Without You (Original Mix) No World Without You (Instrumental) *

RTur

ועוד קצת...

If You Were With Me Now / Kylie Minogue & Keith Washington If You Were With Me Now If You Were With Me Now (Extended Version) If You Were With Me Now (Orchestral Version) If You Were With Me Now (Instrumental) * If You Were With Me Now (Backing Track) * I Guess I Like It Like That I Guess I Like It Like That (Edit) I Guess I Like It Like That (Instrumental) * I Guess I Like It Like That (Backing Track) * Give Me Just A Little More Time Give Me Just A Little More Time Give Me Just A Little More Time (Extended Version) Give Me Just A Little More Time (Instrumental) * Give Me Just A Little More Time (Backing Track) * Do You Dare? (NRG Mix) Do You Dare? (New Rave Mix) Do You Dare? (Italia 12’’ Mix) Do You Dare? (NRG Edit) Do You Dare? (New Rave Instrumental) * Finer Feelings Finer Feelings (Brothers In Rhythm 7’’ Mix) Finer Feelings (Brothers In Rhythm 12’’ Mix) Finer Feelings (Brothers In Rhythm Dub) Finer Feelings (Brothers In Rhythm Ambient Reprise) Finer Feelings (Album Version) Finer Feelings (Album Instrumental) * Finer Feelings (Album Backing Track) * Closer (The Pleasure Mix) Closer (Edit) Closer (The Pleasure Instrumental) * What Kind Of Fool? (Heard All That Before) What Kind Of Fool? (Heard All That Before) What Kind Of Fool? (Heard All That Before) (No Tech No Logical Mix) What Kind Of Fool? (Heard All That Before) (Tech No Logical Mix) What Kind Of Fool? (Heard All That Before) (12’’ Master Mix) What Kind Of Fool? (Heard All That Before) (Instrumental) * What Kind Of Fool? (Heard All That Before) (Backing Track) * Things Can Only Get Better (Original Mix) Things Can Only Get Better (Original 12’’ Mix) Things Can Only Get Better (Original Instrumental) * Things Can Only Get Better (Original Backing Track) * Celebration Celebration Celebration (Have A Party Mix) Celebration (Have A Party 7’’ Mix) * Celebration (AKA Good Times Mix) Celebration (7’’ Instrumental) * Celebration (7’’ Backing Track) * Let’s Get To It (7’’ Mix) Let’s Get To It (Tony King 12’’ Mix) Let’s Get To It (Instrumental) * Let’s Get To It (Backing Track) * Celebration (Remix) Celebration (Techno Rave Remix) Celebration (Original Mix) Celebration (Original Instrumental) * Celebration (Original Backing Track) * Too Much Of A Good Thing (Original 12’’ Mix) Too Much Of A Good Thing (Instrumental) * Too Much Of A Good Thing (Backing Track) * Where In The World? (Instrumental) * Where In The World? (Backing Track) * Keep On Pumpin' It / Visionmasters & Tony King Featuring Kylie Minogue Keep On Pumpin' It (Angelic Remix Edit) Keep On Pumpin' It (Angelic Remix) Keep On Pumpin' It (Astral Flight Mix) Keep On Pumpin' It (Astral Flight Mix Edit) Keep On Pumpin' It (Astral Flight Dub) *

RTur

לפי מה שהבנתי זה כן אמור להיות באמריקאי

אין לי חשבון באייטונס ואני לא ממש יכול לחפש באתר אם אין לי משתמש. אני רק יכול לצפות בלהיטים החמים ובאלבומים המורדים ביותר. אבל מחיפוש בגוגל מצאתי למשל את "step back in time": http://itunes.apple.com/fi/album/step-back-in-time/id316109787

למעלה