עוד רשת חברתית, הפיתחה את סוג הקבוצות הטוב בעולם כולו. קבוצה ומתחתיה תת קבוצה, ועוד אחת ועוד אחת והמעגל לא נסגר טוב וממכר, אבל יש להקפיד על שימוש נאות ולא מורבה
אני פעיל שם בגלל שבתפקיד שלי אני לא יכול להרשות לעצמי לא להיות נוכח שם, אבל אם לא הייתי צריך, לא הייתי מתקרב לזה. זו רשת חברתית שאין לה פונקציות שימושיות עבורי. לא יוצרים שם תכנים שאני יכול ללמוד מהם כמו למשל בלוגים מקצועיים, הקבוצות שם לא מתרוממות בגלל האינטראקציה בין הגולשים מאוד לא פרסונלית וגם המכנה המשותף רחב מדי מכדי לגלגל דיונים. אני תמיד אומר שפייסבוק היא רשת של גיקים או של כאלו שלא מחפשים את התוכן אלא את המשחק. עומר רוזן מחלקת האינטראקטיב PR סיגל אבין תקשורת